quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen wissels meer voor Slavia, dus een veldspeler op doel.
Pfff, dat is wel erg lelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
En 2-1 voor Slovacko in de 90e. Het wordt dus niets... Wat een deceptie...
Troost je ASSE werd veel eerder uitgeschakeld door een 3e divisie clubje ofzo. Onee dat was 2-0 tegen Rennes. De Coupe de la Ligue was kansloos. Maar dat is ook geen schande want dat was tegen Guingamp.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
En 2-1 voor Slovacko in de 90e. Het wordt dus niets... Wat een deceptie...
Balen man, volgens mij zag je er zo naar uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Scheelt me wel weer een kaartje voor de bekerfinale.
Ik had er speciaal voor een vlucht een dag eerder naar Praag genomen, maar goed, had al als back-up plan CL-finale kijken met een Man U. fan in de sports bar. Wordt retedruk en gezellig en op woensdag kan je leuk stappen in Praag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Balen man, volgens mij zag je er zo naar uit
Netjes hoor.quote:
Daar gaat mn levenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Echt weer zo'n verslavende site; http://www.sporcle.com/games/category/sports
Op m'n werk zeiden ze dat ik niet goed bij m'n hoofd was toen ik alle Champions League / Europa Cup 1 winnaars van begin tot eind ging opnoemenquote:
echt niet normaal,quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
Ik zit nu met TdF winnaars. Maar allemaal lukt me niet meer. 2-3 jaar terug had me dat in 2 minuten geluktquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op m'n werk zeiden ze dat ik niet goed bij m'n hoofd was toen ik alle Champions League / Europa Cup 1 winnaars van begin tot eind ging opnoemen.
Niet slecht voor Engelse elementen.quote:You got 39 out of 118 Elements of the Periodic Table.
Lul, wat doe je.quote:
Ik kwam aan 49. Ben benieuwd hoeveel jij er scoort.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet slecht voor Engelse elementen.
Nu even de Tour doen.
Dude.. Dat is echt niet gezond. Ik zou er twee weten denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet slecht voor Engelse elementen.
Nu even de Tour doen.
Maar ik wist niet hoe ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest schrijven.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Tour de France Winnersquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kwam aan 49. Ben benieuwd hoeveel jij er scoort.
Je weet er vast meer. Hydrogen ken je vast, helium, carbon, gold, silver, iron. Heb je er al 6.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dude.. Dat is echt niet gezond. Ik zou er twee weten denk ik!
Dat Lucien Aimar een Fransman was wist ik dus echt niet. En ook Nencini en Pingeon had ik nog nooit van gehoord. En dat verbaasd me echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tour de France Winners
62 answers in this game
High Score: 40
Low Score: 40
Average Score: 40.00
Your most missed answers:
Roger Pingeon
Lucien Aimar
Felice Gimondi
Gastone Nencini
Luis Ocana
Bernard Thevenet
Pedro Delgado
Stephen Roche
Die laatste twee haal ik áltijd door elkaarquote:
Ik haat jequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef RayMania het volgende:
quote:You got ALL 18 FIFA World Cup Winners. See the most missed!
Email this game to your friends!
Or perhaps you want to play again.
Time remaining:
04:21
ik miste er maar 2quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik haat je.
Wat een verslavende kutsite.
Bij die PL quiz miste ik maar 6 van de 42 clubs..
Dan ben je echt een baas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je zult hier maar een 100% score halen
Not badquote:#1 Ranked Tennis Players
Play it again | See all results
43 answers in this game
High Score: 32
Low Score: 32
Average Score: 32.00
Ik denk dat ik wel ver kom met Michael Jacksonquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je zult hier maar een 100% score halen
Ik miste er 3: Oldham Athletic, Bradford City en Swindon Town.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik miste maar 2 Amerikaanse staten.daar rechts bovenin vind ik het lastig met die kleine kut staatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
http://www.sporcle.com/games/thrillertracks.phpquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ver kom met Michael Jackson.
Ik heb dat hele gebied bezocht, dat scheelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar rechts bovenin vind ik het lastig met die kleine kut staatjes
quote:Countries of Europe
47 answers in this game
High Score: 41
Low Score: 41
Average Score: 41.00
Your most missed answers:
Liechtenstein
Serbia
Moldova
Lithuania
Kosovo
Republic of Macedonia
Ik wist er maar 2quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/thrillertracks.php
In 24 seconden
Kom ik ook wel een eind. Net zoals die van de Beatles (hooguit 1 mis ik er denk ik), Michael Jackson en Bruce Springsteen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef Dos37 het volgende:
http://www.sporcle.com/games/bob_dylan_studio_albums.php
deze ben ik weer goed in
Kwam niet op P.Y.T. Eén minuut nog ietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/thrillertracks.php
In 24 seconden
Slechts éénquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.sporcle.com/games/greekgods.php
Alles goed, plus de 13de bonusgod. 03:52 over..
Moest wel steeds alles opnieuw spellen, omdat ie de Griekse spelling steeds niet pakt.
Hehehe. Ik deed het overigens zonder te lezen, dat rijtje was er vroeger echt ingestampt.quote:
Oh ik had nog deels gelijk ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hehehe. Ik deed het overigens zonder te lezen, dat rijtje was er vroeger echt ingestampt.
Daarom dacht ik dat Dionysos er een was, maar die kwam er als bonus "other major" god bij toen..
quote:Hestia: Goddess of the hearth and home (left so Dionysus could be in the twelve).
Die heb ik net van The Fresh Prince gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
http://www.sporcle.com/games/text/flintstones
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
http://www.sporcle.com/games/text/flintstones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time remaining: 0:32.
Ik schaam me diep.. Overigens wist ik de woorden van regel 5 door een aflevering van Oprah, waarin ze rare TV weetjes vertelden.
Zoals dat regeltje uit de Flintstones wat niemand verstaat, en wat er op het display staat als Maggie wordt gescanned in de intro van The Simpsons..
-
Zeus, Aphrodite, Poseidon en Apollo zijn wel bekend bij de meeste mensen, toch?quote:
Waar ze voor staan niet/nauwelijks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeus, Aphrodite, Poseidon en Apollo zijn wel bekend bij de meeste mensen, toch?.
Hera ook wel.
Als je gewoon lukraak namen intikt komen ze vanzelf bij de juiste 'taak' te staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar ze voor staan niet/nauwelijks.
Gewoon namen invullen, niet lezen wat er staat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar ze voor staan niet/nauwelijks.
Inderdaad. Ik heb hem al 5 keer weggeklikt en toch weer opnieuw aangeklikt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga het niet eens proberen, straks ben ik aan die hele site verslaafd.
http://www.sporcle.com/games/wowzones.phpquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er ook iets van WoW? Dan win ik wel.
Ik kan ze allemaal aanwijzen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij die landen van Europa quiz telt 'ie dus ook Vaticaanstad, Monaco, Andorra als landen. Die zie ik niet eens op de kaart staan joh
0/46 zones correctquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/wowzones.php
Die zat ik net te doen... You got 39 out of 47 Capitals of Europe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij die landen van Europa quiz telt 'ie dus ook Vaticaanstad, Monaco, Andorra als landen. Die zie ik niet eens op de kaart staan joh
Ik heb een lvl74 Warlock en wist alleen Durotar. Ik ken alleen de namen van die stadjes enzoquote:
Ik vulde Europe in. Dat is er dus geen.quote:
Applegate ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vulde Europe in. Dat is er dus geen.
Ik had het gewoon over de landenquiz. Daar zag ik Vaticaanstad helemaal niet als vakje staan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zat ik net te doen... You got 39 out of 47 Capitals of Europe.
Monaco had ik goed, die is ook heel simpel. Vatican ook, das gewoon Vatican City.
Ik had Andorra fout, Malta en een zooi ex-USSR landen. En wat ex-Joegoslavie landen. Kosovo is helemaal geen land.
Remaining time; 00:50quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit zou de makkelijkste zijn.
Ik had 'm dan ook helemaal goed.
Hmm, die maar eens zoeken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over de landenquiz. Daar zag ik Vaticaanstad helemaal niet als vakje staan bijvoorbeeld
00:46. Ik kon ff niet op oranje komen.quote:
Estoniaquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet van sommige landen de Engelse naam niet maar dan wel dat Estland Eesti is enzo.
Ik niet op purple. En het was nog violet ook. (ook al rekende hij het goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
00:46. Ik kon ff niet op oranje komen.
Ja, daar kwam ik net achter. Toen was Lithuania ook niet meer zo moeilijk evenals Latvia.quote:
Ik had er 27, maar wist er maar 24.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had de helft van alle Amerikaanse presidenten.
Laat Aanvoerder het maar niet horenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afgelopen, 0-2.
Mooi. Goednieuwsdag vandaag..
We gaan in de herkansing met Lazio. BOvendien stelt de Tsjechische beker geen ruk voor. Die titel is veeeeel belangrijker.quote:
Ik hoop stiekem dat Samp wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We gaan in de herkansing met Lazio. BOvendien stelt de Tsjechische beker geen ruk voor. Die titel is veeeeel belangrijker.Als we die laten glippen, dan ben ik doodziek.
Mooiste team van Italiequote:
Dagdag is denk ik een onbegrepen genie.quote:
quote:
We zullen het nooit weten, E.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dagdag is denk ik een onbegrepen genie.
@ Breach: zo doe ik me wel eens voor.
Had je Martin van Buren wel? Samen met de beide Rooseveltjes de "Nederlandse" presidentenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had er 27, maar wist er maar 24.
Maar Roosevelt, Johnson en Adams zaten er 2x in..
Barca 0-1 achter trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had je Martin van Buren wel? Samen met de beide Rooseveltjes de "Nederlandse" presidenten
quote:
Hier is het knetters bewolkt.quote:
quote:
ahahahaquote:
quote:
GENIAALquote:
Is de zolder al helemaal opgeruimd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer werk afgezegd. Lekker hoor...
Ga met een collectebus langs de deuren, stichting HADZD.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer werk afgezegd. Lekker hoor...
Ga je nu al weg dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Houniet het volgende:
Van 1400/1540 naar school, kut tijd.
De groeten.
Hij zal wel te voet gaan om te trainen voor de Vierdaagsequote:
Goed idee ja. Kan ik wel weer mee verder.quote:
Is dat die ene serie v/d makers van Lost? Daar heb ik de Pilot wel van gezien dan. Die was inderdaad 'wel aardig'. Daarna eigenlijk niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hollaaaaa.
Breach, Daggla; jullie kunnen Fringe van dit seizoen ook nog proberen. Mijn vriendinnetje zei dat het een soort X-files is.
Dat is hem inderdaad. Dat was toch best wel leuk nu ik dat ene vrouwtje herken. Denk dat ik dat eens een kans ga geven na het weekend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1119644/
Das nieuw. Nog geen 5 votes op imdb.
Ja leuk iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Breach het volgende:
Zijn hier trouwens fans of mensen die de band Wilco kennen? One Wing op de nieuwe cd. Damn wat een nummer
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Maar verder is het wel een toffe gast, schijnt.
Gefeliciteerdquote:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:
Boh.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
@ Breach: zo doe ik me wel eens voor.
quote:
Bustedquote:
Was dat nog niet duidelijk danquote:
FF als standaardbrowser instellen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Huh als ik een link aanklik ergens opent die in Opera wat we geen eens hadden volgens mij, maar hoe kan ik het veranderen dat dat gewoon in FF opent?
Dat zou kunnen helpen. Even zoeken waar je dat in kan stellen.quote:
Let me see..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach of Daggla, wil een van jullie nog series die ik heb staan? Anders ga ik even de boel opschonen.
9 gig vrij op 145gig op de een en nog 4 vrij op 70gig.
quote:
rechtermuisknop op FF icoontje, eigenschappen? denk ik hoor.quote:
Ik zie er niks over staan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
rechtermuisknop op FF icoontje, eigenschappen? denk ik hoor.
quote:
quote:ga dan in Firefox naar Extra | Opties | Algemeen, vink de optie bij Standaard browser aan en klik op 'Controleer nu'
Nope, download maar veel nieuwe enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach of Daggla, wil een van jullie nog series die ik heb staan? Anders ga ik even de boel opschonen.
9 gig vrij op 145gig op de een en nog 4 vrij op 70gig.
Er staat geen optie van standaard browser?quote:
Ooh,quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat geen optie van standaard browser?
Geniaal boek. Verslonden in een week. Tot 2 uur 's nachts doorlezen enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de liefhebbers van leuke non-fictie.
Wat een pestkop dat Opera.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh,naja dan weet ik het ook niet. ben ook niet thuis dus kan het niet voor je checken.
1237 de trein, 1315 in Nijmegen, 1330 op school. Dan kan ik nog een rustig half uurtje chillen met een bakkie.quote:
Das mooi klootn. Ik ben de ineardopjes van mn koptelefoon kwijt... Nu heb ik veel te grote in en dat zit echt bijzonder kut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
1237 de trein, 1315 in Nijmegen, 1330 op school. Dan kan ik nog een rustig half uurtje chillen met een bakkie.
Echter is dit allemaal niet doorgegaan, er was een aanrijding. Er rijden dus op mijn traject geen treinen meer. En met de bus gaan was geen optie, dan zou ik een half uur te laat komen, voor twee uur dezelfde les is dat niet echt een optie.
Dan maar een cappa gescoord op de zaak. Morgen weer een kans hoor. Eerst maar eens mijn literature research afmaken.
Ik dacht serieus dat het Gattuso was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)ahnsinns-tricks.html
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Maar ist niet nep?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb vaker van die filmpjes gezien.quote:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb vaker van die filmpjes gezien.
Gewoon 100 miljoen keer filmen en dan hopen op die ene bal die erin vliegt.quote:
Dit topic is nog geen 24 uur openquote:
wat is er mis met mijn icoon.quote:
Oh sorry..quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:38 schreef Grulez het volgende:
Pff gaat mn buurman weer gitaarspelen als een 3 jarige blinde met stompjes...
Nou alles beter dan dit gejengel. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh sorry..
ik zal de mixer dan wel weer pakken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou alles beter dan dit gejengel. Echt verschrikkelijk.
edit. ah mn tegenaanval werkt: de deur gaat al dicht
Toevallig welquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:46 schreef Grulez het volgende:
Heb jeje mixlink nog bij de hand Prosac?
Ik zie hem niet.quote:
Jupquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie hem niet.
Zien jullie mijn spacebril wel?
Ooh ik zie hem zelf welquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie hem niet.
Zien jullie mijn spacebril wel?
CTRL + F5quote:
Nu is ie weer terug!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jup
Icoon van Robinhoooo is al een tijdje weg inderdaad
Ik zie het Twente logo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds gewoon "Usericoon van Robinhoo" staan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag me af.
Heeft robinhoo een extra o of is hij de d vergeten?
Ooh, ik zie het Twente logo afwisseld met die van Vak-p.quote:
Ik ren mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ren wel even naar het icoon topic.
Ik zie een wit vak staan en nu bij Sjimz een wit vierkantje met een rode stip erin.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb gewoon Usericon en Webicon aan staan..
Hier ook, vaagheid in den top!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Prosac het volgende:
Ik heb dus bij Robinhoo een rechthoek met die verklaring, bij Sjimz nu ineens een wit vierkant met zwarte rand en "Usericon van Sjimz"
terwijl ik net nog gewoon die mof zag.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie bij Sjimz een geil wijf en bij Robinhoo een vaag logo.
Dan zie jij mijn usericoon en niet mijn webicoon.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie bij Sjimz een geil wijf en bij Robinhoo een vaag logo.
Ik zie nu dat groene beest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zie jij mijn usericoon en niet mijn webicoon.
had ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Breach het volgende:
Mijn Fok liep daarstraks de hele tijd vast. Een error melding van windows en dan sloot het venster als ik op OK drukte
quote:
Zo zag mijn eindexamenfeestje (en ik) er toentertijd wel ongeveer uit inderdaadquote:
Volgens mij moet je usericoon uitzetten, zodat alleen je webicoon wordt getoond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
had ik ook![]()
en ook hele tijd een meldig dat op de webpagina een script liep, en dit de snelheid beinvloedde. FOK pest mij
quote:
Nu zie ik hem ook. 't Is maar een lelijke hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die kon men blijkbaar niet meer zien.
Nu maar een nieuwe.
Die kan idd een stuk beter sjimz.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu zie ik hem ook. 't Is maar een lelijke hoor.
Hoe verander ik dat dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zie jij mijn usericoon en niet mijn webicoon.
quote:
Ik heb niets met dat beest.quote:
Nee, dat is een tering mofquote:
quote:
NEE.quote:
quote:
echt nietquote:
Ja, dan klik je op quickquote en dan verschijnt de quote onderaan bij quickreplyquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
@Robinhooooooooooooo, leuk dat grapje, maar ik snap het nog steeds niet
Serieus niet.quote:
Zonder dat er een nieuwe pagina geladen moet worden dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, dan klik je op quickquote en dan verschijnt de quote onderaan bij quickreply
Hmm, bij mij komt ie dan in een nieuw scherm..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, dan klik je op quickquote en dan verschijnt de quote onderaan bij quickreply
heel quickquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]quickquote
dan klik je op quickquote en dan quote je hem snel snappie
Dan is het toch geen quickreplyyyyyyyquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, bij mij komt ie dan in een nieuw scherm..
@ Etienne, sorry, ik denk als wannebe-moderator te snel in termen van notes.
Maar waar zit die optie dan wellllllllllllllllll?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het toch geen quickreplyyyyyyy
Intercity vanaf s'Herthogenbosch dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
1237 de trein, 1315 in Nijmegen, 1330 op school. Dan kan ik nog een rustig half uurtje chillen met een bakkie.
Echter is dit allemaal niet doorgegaan, er was een aanrijding. Er rijden dus op mijn traject geen treinen meer. En met de bus gaan was geen optie, dan zou ik een half uur te laat komen, voor twee uur dezelfde les is dat niet echt een optie.
Dan maar een cappa gescoord op de zaak. Morgen weer een kans hoor. Eerst maar eens mijn literature research afmaken.
rechts naast de gewone quote in de baggerlayout.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar waar zit die optie dan wellllllllllllllllll?
Weetje ook hoe dat kan of?quote:
dan moet je die optie wel ingeschakeld hebben bij opties.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechts naast de gewone quote in de baggerlayout.
Nou ik zal wel een debiel zijn, want ik zie m niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechts naast de gewone quote in de baggerlayout.
kunnen mods die niet zien dan ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
PM je paswoord maar.
Dan zal ik het wel even fixen.
Zwolle.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Intercity vanaf s'Herthogenbosch dus
Jij bent tenminste duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
@ Breach: mocht je hem over het hoofd zien.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef sjimz het volgende:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
-knip-
Inderdaad
Zijn broncode, de sukkelquote:
RayMania had gelijk. Wat een ik-mag-jou-gehaltequote:
Troost je met de gedachte dat de ene al 20 jaar niet meer geneukt heeft. En de ander zich heeft moeten toeleggen op het Sonja Bakker dieet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb ook een award maar Tong is het er duidelijk niet mee eens.
TR trouwens ook niet.
Wat moet ik nu?
Liefs, een wanhopige waterman.
Ja ik ren al naar het icoon topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jep. Is dat verplicht in Tukkerland, allemaal dezelfde UI nemen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb ook een award maar Tong is het er duidelijk niet mee eens.
TR trouwens ook niet.
Wat moet ik nu?
Liefs, een wanhopige waterman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |