Ja, daar kwam ik net achter. Toen was Lithuania ook niet meer zo moeilijk evenals Latvia.quote:
Ik had er 27, maar wist er maar 24.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had de helft van alle Amerikaanse presidenten.
Laat Aanvoerder het maar niet horenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afgelopen, 0-2.
Mooi. Goednieuwsdag vandaag..
We gaan in de herkansing met Lazio. BOvendien stelt de Tsjechische beker geen ruk voor. Die titel is veeeeel belangrijker.quote:
Ik hoop stiekem dat Samp wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We gaan in de herkansing met Lazio. BOvendien stelt de Tsjechische beker geen ruk voor. Die titel is veeeeel belangrijker.Als we die laten glippen, dan ben ik doodziek.
Mooiste team van Italiequote:
Dagdag is denk ik een onbegrepen genie.quote:
quote:
We zullen het nooit weten, E.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dagdag is denk ik een onbegrepen genie.
@ Breach: zo doe ik me wel eens voor.
Had je Martin van Buren wel? Samen met de beide Rooseveltjes de "Nederlandse" presidentenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had er 27, maar wist er maar 24.
Maar Roosevelt, Johnson en Adams zaten er 2x in..
Barca 0-1 achter trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had je Martin van Buren wel? Samen met de beide Rooseveltjes de "Nederlandse" presidenten
quote:
Hier is het knetters bewolkt.quote:
quote:
ahahahaquote:
quote:
GENIAALquote:
Is de zolder al helemaal opgeruimd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer werk afgezegd. Lekker hoor...
Ga met een collectebus langs de deuren, stichting HADZD.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer werk afgezegd. Lekker hoor...
Ga je nu al weg dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Houniet het volgende:
Van 1400/1540 naar school, kut tijd.
De groeten.
Hij zal wel te voet gaan om te trainen voor de Vierdaagsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |