Ja, daar kwam ik net achter. Toen was Lithuania ook niet meer zo moeilijk evenals Latvia.quote:
Ik had er 27, maar wist er maar 24.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had de helft van alle Amerikaanse presidenten.
Laat Aanvoerder het maar niet horenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Afgelopen, 0-2.
Mooi. Goednieuwsdag vandaag..
We gaan in de herkansing met Lazio. BOvendien stelt de Tsjechische beker geen ruk voor. Die titel is veeeeel belangrijker.quote:
Ik hoop stiekem dat Samp wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We gaan in de herkansing met Lazio. BOvendien stelt de Tsjechische beker geen ruk voor. Die titel is veeeeel belangrijker.Als we die laten glippen, dan ben ik doodziek.
Mooiste team van Italiequote:
Dagdag is denk ik een onbegrepen genie.quote:
quote:
We zullen het nooit weten, E.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dagdag is denk ik een onbegrepen genie.
@ Breach: zo doe ik me wel eens voor.
Had je Martin van Buren wel? Samen met de beide Rooseveltjes de "Nederlandse" presidentenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had er 27, maar wist er maar 24.
Maar Roosevelt, Johnson en Adams zaten er 2x in..
Barca 0-1 achter trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had je Martin van Buren wel? Samen met de beide Rooseveltjes de "Nederlandse" presidenten
quote:
Hier is het knetters bewolkt.quote:
quote:
ahahahaquote:
quote:
GENIAALquote:
Is de zolder al helemaal opgeruimd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer werk afgezegd. Lekker hoor...
Ga met een collectebus langs de deuren, stichting HADZD.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer werk afgezegd. Lekker hoor...
Ga je nu al weg dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Houniet het volgende:
Van 1400/1540 naar school, kut tijd.
De groeten.
Hij zal wel te voet gaan om te trainen voor de Vierdaagsequote:
Goed idee ja. Kan ik wel weer mee verder.quote:
Is dat die ene serie v/d makers van Lost? Daar heb ik de Pilot wel van gezien dan. Die was inderdaad 'wel aardig'. Daarna eigenlijk niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hollaaaaa.
Breach, Daggla; jullie kunnen Fringe van dit seizoen ook nog proberen. Mijn vriendinnetje zei dat het een soort X-files is.
Dat is hem inderdaad. Dat was toch best wel leuk nu ik dat ene vrouwtje herken. Denk dat ik dat eens een kans ga geven na het weekend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1119644/
Das nieuw. Nog geen 5 votes op imdb.
Ja leuk iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Breach het volgende:
Zijn hier trouwens fans of mensen die de band Wilco kennen? One Wing op de nieuwe cd. Damn wat een nummer
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Maar verder is het wel een toffe gast, schijnt.
Gefeliciteerdquote:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:
Boh.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
@ Breach: zo doe ik me wel eens voor.
quote:
Bustedquote:
Was dat nog niet duidelijk danquote:
FF als standaardbrowser instellen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Huh als ik een link aanklik ergens opent die in Opera wat we geen eens hadden volgens mij, maar hoe kan ik het veranderen dat dat gewoon in FF opent?
Dat zou kunnen helpen. Even zoeken waar je dat in kan stellen.quote:
Let me see..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach of Daggla, wil een van jullie nog series die ik heb staan? Anders ga ik even de boel opschonen.
9 gig vrij op 145gig op de een en nog 4 vrij op 70gig.
quote:
rechtermuisknop op FF icoontje, eigenschappen? denk ik hoor.quote:
Ik zie er niks over staan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
rechtermuisknop op FF icoontje, eigenschappen? denk ik hoor.
quote:
quote:ga dan in Firefox naar Extra | Opties | Algemeen, vink de optie bij Standaard browser aan en klik op 'Controleer nu'
Nope, download maar veel nieuwe enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach of Daggla, wil een van jullie nog series die ik heb staan? Anders ga ik even de boel opschonen.
9 gig vrij op 145gig op de een en nog 4 vrij op 70gig.
Er staat geen optie van standaard browser?quote:
Ooh,quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat geen optie van standaard browser?
Geniaal boek. Verslonden in een week. Tot 2 uur 's nachts doorlezen enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de liefhebbers van leuke non-fictie.
Wat een pestkop dat Opera.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh,naja dan weet ik het ook niet. ben ook niet thuis dus kan het niet voor je checken.
1237 de trein, 1315 in Nijmegen, 1330 op school. Dan kan ik nog een rustig half uurtje chillen met een bakkie.quote:
Das mooi klootn. Ik ben de ineardopjes van mn koptelefoon kwijt... Nu heb ik veel te grote in en dat zit echt bijzonder kut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
1237 de trein, 1315 in Nijmegen, 1330 op school. Dan kan ik nog een rustig half uurtje chillen met een bakkie.
Echter is dit allemaal niet doorgegaan, er was een aanrijding. Er rijden dus op mijn traject geen treinen meer. En met de bus gaan was geen optie, dan zou ik een half uur te laat komen, voor twee uur dezelfde les is dat niet echt een optie.
Dan maar een cappa gescoord op de zaak. Morgen weer een kans hoor. Eerst maar eens mijn literature research afmaken.
Ik dacht serieus dat het Gattuso was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)ahnsinns-tricks.html
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Maar ist niet nep?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb vaker van die filmpjes gezien.quote:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb vaker van die filmpjes gezien.
Gewoon 100 miljoen keer filmen en dan hopen op die ene bal die erin vliegt.quote:
Dit topic is nog geen 24 uur openquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |