quote:
NEE.quote:
quote:
echt nietquote:
Ja, dan klik je op quickquote en dan verschijnt de quote onderaan bij quickreplyquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
@Robinhooooooooooooo, leuk dat grapje, maar ik snap het nog steeds niet
Serieus niet.quote:
Zonder dat er een nieuwe pagina geladen moet worden dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, dan klik je op quickquote en dan verschijnt de quote onderaan bij quickreply
Hmm, bij mij komt ie dan in een nieuw scherm..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, dan klik je op quickquote en dan verschijnt de quote onderaan bij quickreply
heel quickquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]quickquote
dan klik je op quickquote en dan quote je hem snel snappie
Dan is het toch geen quickreplyyyyyyyquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, bij mij komt ie dan in een nieuw scherm..
@ Etienne, sorry, ik denk als wannebe-moderator te snel in termen van notes.
Maar waar zit die optie dan wellllllllllllllllll?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is het toch geen quickreplyyyyyyy
Intercity vanaf s'Herthogenbosch dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
1237 de trein, 1315 in Nijmegen, 1330 op school. Dan kan ik nog een rustig half uurtje chillen met een bakkie.
Echter is dit allemaal niet doorgegaan, er was een aanrijding. Er rijden dus op mijn traject geen treinen meer. En met de bus gaan was geen optie, dan zou ik een half uur te laat komen, voor twee uur dezelfde les is dat niet echt een optie.
Dan maar een cappa gescoord op de zaak. Morgen weer een kans hoor. Eerst maar eens mijn literature research afmaken.
rechts naast de gewone quote in de baggerlayout.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar waar zit die optie dan wellllllllllllllllll?
Weetje ook hoe dat kan of?quote:
dan moet je die optie wel ingeschakeld hebben bij opties.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechts naast de gewone quote in de baggerlayout.
Nou ik zal wel een debiel zijn, want ik zie m niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechts naast de gewone quote in de baggerlayout.
kunnen mods die niet zien dan ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
PM je paswoord maar.
Dan zal ik het wel even fixen.
Zwolle.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Intercity vanaf s'Herthogenbosch dus
Jij bent tenminste duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
@ Breach: mocht je hem over het hoofd zien.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef sjimz het volgende:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
-knip-
Inderdaad
Zijn broncode, de sukkelquote:
RayMania had gelijk. Wat een ik-mag-jou-gehaltequote:
Troost je met de gedachte dat de ene al 20 jaar niet meer geneukt heeft. En de ander zich heeft moeten toeleggen op het Sonja Bakker dieet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb ook een award maar Tong is het er duidelijk niet mee eens.
TR trouwens ook niet.
Wat moet ik nu?
Liefs, een wanhopige waterman.
Ja ik ren al naar het icoon topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jep. Is dat verplicht in Tukkerland, allemaal dezelfde UI nemen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb ook een award maar Tong is het er duidelijk niet mee eens.
TR trouwens ook niet.
Wat moet ik nu?
Liefs, een wanhopige waterman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |