quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
Even een spelletje tussendoor en niet cheaten!
Noem de 42 PL-clubs: http://www.sporcle.com/games/premierleaguealltime.php
Ik kwam tot slechts 34 namen. Echt stom de clubs die je vergeet. Maar met een paar minuten te gaan gingen mijn gedachtes gewoon op blank.
Clubs die ik vergeten was, of simpelweg niet opgekomen zou zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Eric_Cantona op 13-05-2009 19:52:25 ]"If you're not a manc, you're a wank"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vergetenTijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Die ik gewoon moest weten waren West Ham, Bolton, Sunderland en Portsmouthquote:You got 28 out of 42 clubs in the Premier League since its inception.
Had jou wel op een 100% score gezet/verwacht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
Ben er 2 vergeten, viel me nog mee, wel 2 domme vond ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef RayMania het volgende:
Dit is ook wel een leuke variant. De nicknames van de clubs.
quote:You got ALL 20 English Premier League Nicknames
Wimbledon en Bradford vergat ik, 2 domme vind ik zelf.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had jou wel op een 100% score gezet/verwacht.
Bradford met Beagriequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wimbledon en Bradford vergat ik, 2 domme vind ik zelf.
Hier had ik ze alle 20, toch een stuk minder moeilijk. Al moest ik bij Sunderland wel even nadenken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef RayMania het volgende:
Dit is ook wel een leuke variant. De nicknames van de clubs.
deze vond ik weer makkelijkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hier had ik ze alle 20, toch een stuk minder moeilijk. Al moest ik bij Sunderland wel even nadenken.
Die is ehm...lastigquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef DutchGooner het volgende:
Deze is voor de mensen met een iets bredere kennis;
http://www.sporcle.com/games/footballleague_nicknames.php
41/72 nicknames correctquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef DutchGooner het volgende:
Deze is voor de mensen met een iets bredere kennis;
http://www.sporcle.com/games/footballleague_nicknames.php
Hoop het nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:03 schreef DemonCleaner het volgende:
Sterke opstelling wel van Utd en Wigan draait al een tijdje voor geen meter. Zal dus wel 0-0 worden ofzo
Fantastische speler. Ferguson moet alleen even met Vidic regelen dat ie allebei zn poten breekt als hij ooit nog op doel schiet.quote:
Vorig seizoen was ik wel erg onder indruk van hem. Zo speelde hij tot 2x toe Fabregas en Gerrard uit de wedstrijd. Ik had gedacht dat hij dit jaar nog een stap zou maken, maar dat valt nog tegen. Al ziet Sir Alex het wel in hem zitten itt die aankoop van dezelfde week(Nani).quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:07 schreef dndiek het volgende:
Wat vindt men hier van Anderson?
Ik wil het zien heb je beeldenquote:
quote:
quote:
Arsenal niet hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef mcyodogg het volgende:
Bij Wigan heeft elke topploeg het moeilijk.
Als Arsenal al een topploeg is (quote:
Ik heb het liever niet zo. Liverpool moet dat kwartet vervolledigen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:10 schreef RayMania het volgende:
Had van tevoren al verwacht dat United het moeilijk zou hebben, had het eigenlijk eerder moeten posten.
Wordt nog spannend zo in Engeland.
Hij is eigenlijk te duur om zoveel op de bank te zitten, maar 't is natuurlijk 'n geweldige sub om nog even vol gas er tegenaan te gaan. Echt 'n terrier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe graag willen jullie eigenlijk door met Tevez?
Het had 2-1 moeten worden, had Manyoo aan een remise genoeg voor de landstitel.quote:
Herstel: nu wel 1-2.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het had 2-1 moeten worden, had Manyoo aan een remise genoeg voor de landstitel.
Nu moeten ze zaterdag full throttle.
Carrick doet gewoon mee hoor, als Ferguson 'm bij de eerste elf neerzet natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef leroytje het volgende:
Daar zat Carrick´s frustratie in vanwege het niet mee mogen doen in de CL finale
Mag ik ook gewoon een foutje maken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lees je voortaan fatsoenlijk in.
Ik was 'm al aan 't aanpassen, hij kwam iets te cru over, excusez.quote:
Was het maar 2-1 maar het is helaas 1-2quote:
Acceptedquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik was 'm al aan 't aanpassen, hij kwam iets te cru over, excusez.
Boeien, zaterdag de boys inpakken en we kunnen weer op de karquote:
Inderdaad.quote:
Ja, we zullen ook wel kampioen van de armoede worden of niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet verrassend dat ManU weer in de laatste minuten wint.
Nee, die pejoratieve titel zou Liverpool meer recht doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, we zullen ook wel kampioen van de armoede worden of niet?
Even ervan uitgaande dat de titel nu wel binnen is vind ik dit eigenlijk de minst indrukwekkende van de laatste drie titels. En dat met de beste selectie. Maar misschien ligt dat ook wel aan de concurrentie, die is niet zo sterk als Chelsea eerder wel was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan de moeheid van Manyoo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat de titel nu wel binnen is vind ik dit eigenlijk de minst indrukwekkende van de laatste drie titels. En dat met de beste selectie. Maar misschien ligt dat ook wel aan de concurrentie, die is niet zo sterk als Chelsea eerder wel was.
Dat heeft denk ik op bepaalde momenten wel meegespeeld ja. En dan denk ik bij de meeste spelers eerder mentaal dan fysiek. Dat Ferguson de FA Cup halve finale tegen Everton min of meer liet schieten werd wel een beetje als een schande gezien, maar hij redt er denk ik wel de titel mee en staat toch weer in de finale CL. Ben ervan overtuigd dat dat niet allebei was gelukt als hij ook vol voor de FA Cup was gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan de moeheid van Manyoo.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nope, die titel kennen we alleen in Nederland...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, hij heeft bekendgemaakt te stoppen. Zonde inderdaad, leek in eerste instantie een miskoop omdat hij nooit fit was, maar was vorig seizoen en de eerste helft van dit seizoen toch uitstekend bezig. Ook nog eens 11 goals gemaakt in 91 wedstrijden, niet slecht voor een verdediger.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
Arme Laursen. Toch een smaakmaker geweest die man... Het verval begon ook bij zijn uitval.
Al zou ik niet een glimlach kunnen onderdrukken als Arsenal het verpest Vitesse-style en dat uitgerekend West Brom Man.United kampioen maakt morgen.quote:Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Fletcher, Carrick, Giggs, Rooney, Tevez.
Bank: Kuszczak, Neville, Anderson, Berbatov, Park, Scholes, Rafael
Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Song Billong, Gibbs, Nasri, Denilson, Diaby, Fabregas, Arshavin, van Persie.
Bank: Mannone, Vela, Walcott, Ramsey, Silvestre, Bendtner, Eboue.
niks er van dan moet ik het horen in de bus naar Rotterdam. Nee gewoon nu een punt of meer pakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Voor wie zin heeft in een kampioensfeestje, over 3 kwartier begint er een.
[..]
Al zou ik niet een glimlach kunnen onderdrukken als Arsenal het verpest Vitesse-style en dat uitgerekend West Brom Man.United kampioen maakt morgen.![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die pejoratieve titel zou Liverpool meer recht doen.
En die kritiek mag ook wederzijds zijn vind ik maar daar heeft huillie AW meer moeite mee als ik het zo lees de laatste week.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
Openhartige vent, Adebayor. Ik weet niet of je het moet uitleggen dat hij weg wil, zoals ze bij BBC doen. Want je zou toch gewoon kritiek op je eigen fans mogen hebben zonder een agenda te hebben.
Maar als je de berichten een beetje volgt, en er komt iemand met een goed bod, dan is hij wel weg.
kan je posten op het moment dat ze precies aftrappen?, dan weet ik hoeveel mijn stream achter loopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Nu al de voorbeschouwing op Sport 1 zie ik.
KO.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kan je posten op het moment dat ze precies aftrappen?, dan weet ik hoeveel mijn stream achter loopt.
Ze trappen nu af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kan je posten op het moment dat ze precies aftrappen?, dan weet ik hoeveel mijn stream achter loopt.
Eind vorig jaar ook bij fok! wereldvoetballer van het jaar iedere keer 1. Ronaldo (quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het zo'n walgelijk mannetje, die Ronaldo. Maar voetballen kan ie
Goeie actie van hem
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Eind vorig jaar ook bij fok! wereldvoetballer van het jaar iedere keer 1. Ronaldo ()
.
Die kon hij echt niet op zijn slof nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij had het gewoon op de slof moeten nemen, waarom moet het altijd zo mooi mogelijk?
Dan nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Die kon hij echt niet op zijn slof nemen
Ja, terecht geel, maar die ronaldo rolt ook echt door tot hij ziet dat Dean de gele kaart trekt en dan binnen een paar seconden loopt ie weer blij rondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
Van Persie tikt Ronaldo onnodig tegen de grond: geel.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:39 schreef Eppie_NL het volgende:
Doe maar een 0-1 in de 93e minuut door Arshavin.![]()
Moet Manchester United tenminste volgende week nog vol aan de bak.
Ja hier ook , bij die stream van YESquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Hmmm, zit ik te kijken met Engels commentaar, gaat Jansma eroverheen lullen
Kamperman, maar goed, erg irritant ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Hmmm, zit ik te kijken met Engels commentaar, gaat Jansma eroverheen lullen
Zou ook kunnen. Vond het op Jansma lijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kamperman, maar goed, erg irritant ja.
En terecht, ik vind Tevez 1 van de beste mannen aan Utd zijde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
Park eraf voor Tevez, daar is hij en het publiek niet bepaald blij mee.
Feliquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:43 schreef Dos37 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
CAMPIONE CAMPIONE![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, laten we jouw posts eens langs die meetlat gaan leggenquote:
Hehe, inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu op mijn stream Glory Man Utd met Sport 1 xD
Be my guest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, laten jouw posts eens langs die meetlat gaan leggen.
Sport1 bedoel je? Daar komt nu Bundesliga: Hannover 96-VfL Wolfsburg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke wedstrijd komt er op dit kanaal nu? Spurs?
Die lui zitten erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef mcyodogg het volgende:
Die kleedkamerbeelden
Wordt echt eens tijd voor iemand anders volgend jaar.
...en rood voor Tomkins (WHU)quote:
quote:
Met de huidige tussenstanden blijft het onderin ontzettend spannend. Zelfs WBA zou nog aansluiting kunnen vinden morgen.quote:
WBA in the great escape part II.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met de huidige tussenstanden blijft het onderin ontzettend spannend. Zelfs WBA zou nog aansluiting kunnen vinden morgen.
Ik niet, dat vind ik geen PL-waardige club.quote:
Liverpool is beter in het winnen van de CL dan de landstitelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:54 schreef Anonymousz het volgende:
Man United weer kampioen gefeliciteerd Man United fans![]()
Helemaal niks in Liverpool alweer
Aston Villa ook zoiets onderhandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Hull één overwinning in de laatste 20 wedstrijden.
dit missen we allemaal omdat sport1 maar 1 wedstrijd uitzendquote:That's a goa... No it's not, it's another absolutely stunning save - this time from Mark Schwarzer in the Fulham goal, keeping out Nicky Butt's volley from Andy Carroll's knock-down. Heartbreaking for Newcastle fans.
Sinds het aantal kanalen verminderd is missen we steeds meer, eigenlijk zouden ze als compensatie daarvoor de abonnementsprijs moeten verlagen. Nou is die sowieso al niet al te hoog, maar ergens is het toch vreemd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dit missen we allemaal omdat sport1 maar 1 wedstrijd uitzend
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Fulham Europa in.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Fulham Europa in.
Wie de fuck is die 3e bij WBA dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
Drie Nederlanders in de basis bij WBA en 1 bij Liverpool.
Of Fortuné.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Olsson rekent hij tot Nederlander dan.
Zuiverloon, Martis en Donk.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Olsson rekent hij tot Nederlander dan.
Martis kende ik nog niet.quote:
Dat is niet zo gek, hij staat nog niet zo lang in de basis bij WBA, ondanks dat hij al 26 is, maar hij heeft al een fiks aantal clubs achter de rug.quote:
Nee, hoewel ik het een club met meer uitstraling vind dan clubs als Wigan en Hull.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer voor WBA, maar denk niet dat ik ze ga missen.
Niet helemaal. Hull kan ook nog degraderen ipv een van deze twee - wel is het zo dat Sunderland dan helemaal veilig is.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:49 schreef Anonymousz het volgende:
Als Sunderland vandaag wint
Dan is het Bye Bye Bye voor NCU en Boro
O ja Hull is ook niet veilig helemaal vergeten sorryquote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hull kan ook nog degraderen ipv een van deze twee - wel is het zo dat Sunderland dan helemaal veilig is.
EDIT: Nu is het inderdaad wel bye bye voor WBA. Mijn fout.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef borisz het volgende:
WBA was met kerst al gedoemd om te degraderen. Ze kwamen nog leuk terug maar niet goed genoeg. Ik zal ze niet missen.
Cijfers vertellen lang niet het hele verhaal. Ik ben niet die eerste maanden vergeten, toen Liverpool de overwinningen er werkelijk uit moest slepen. Volgens mij hadden ze tot Chelsea in oktober nog niet eens 90 minuten lang voorgestaan in totaal.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Doc het volgende:
Ook sympathie voor de supporters van WBA.
LFC met 74 doelpunten de best scorende ploeg van de PL, met meer dan 10% meer dan de eerst volgende. Ook het beste doelsaldo (+48, ook >10% beter dan de eerst volgende) en voor het eerste sinds 1987-1988 weer eens 83 (of meer met volgende week erbij). Helaas niet goed genoeg voor het kampioensschap, maar dit seizoen kan LFC niet beticht worden van "anti-voetbal" of dergelijke negatieve benamingen. Ze hebben echt goed gespeeld (op net die paar wedstrijden na ...)
Tja complimenten heeft WBA niets aan.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
West Brom verdient complimenten, aangezien ze in tegenstelling tot andere vergelijkbare ploegen, zoals Stoke en Hull, wel altijd geprobeerd gevoetbald te hebben.
Daarin waren ze niet goed genoeg, dus terechte degradatie, maar je moet toch wel sympathie voor Mowbray en zijn jongens hebben.
Nja misschien Quaresma een keer erin zetten, die is ook voor Jan met de korte achternaam naar Londen gestuurd op huurbasis...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:54 schreef mcyodogg het volgende:
Acceptabele eerste heft hoor. Kansen zijn er vooral voor Chelsea, maar Blackburn voetbalt goed mee.
Zitten een paar jongeren op de bank, dus hopelijk maken ze snel 2-0, waarna Hiddink het wel velig vindyt om ze in te brengen.
Het zit zelfs vandaag nog niet eens op de bank.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nja misschien Quaresma een keer erin zetten, die is ook voor Jan met de korte achternaam naar Londen gestuurd op huurbasis...
Ook dat hoeft nog niks te zeggen over hoe aanvallend er gevoetbald wordt. Maar ik ben het wel met je eens, de eerste maanden waren zeker niet indrukwekkend van Liverpool. Sinds februari of zo nemen ze pas echt zelf het initiatief en pakken ze ploegen bij de strot.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cijfers vertellen lang niet het hele verhaal. Ik ben niet die eerste maanden vergeten, toen Liverpool de overwinningen er werkelijk uit moest slepen. Volgens mij hadden ze tot Chelsea in oktober nog niet eens 90 minuten lang voorgestaan in totaal.
Dat blessures-verhaal vind ik wel een beetje vermoeiend hoor. Nou niet hier op FOK! maar meer in het algemeen. Ook de andere ploegen hebben zo hun blessures gehad, zelfs meer dan Liverpool, alleen heeft Liverpool de pech dat die twee die dan geblesseerd waren niet te vervangen zijn. En dat is eigenlijk niet echt pech, maar ligt gewoon aan de samenstelling van de selectie.quote:Ze hebben dit seizoen zeker een stap vooruit gezet. Pech gehad met blessures, (hier en daar) geluk gehad met arbitrage. Wat dat voor volgend seizoen betekent weet ik niet. United heeft voorlopig nog een sterkere selectie dan haar achtervolgers, maar we mogen dalijk weer lekker los in het silly season.
Zo erg of onjuist is toch niet wat-ie zegt? Hij feliciteert ze zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef ktnxbye het volgende:
Benitez refuses to laud Ferguson
Die zure spanjaard toont zich weer eens een slecht verliezer door het zo specifiek te noemen.
Hij begint wat dat betreft steeds meer op 'ik praat niet meer met de BBC want ze zijn niet lief voor me" Fergs te lijkenquote:
Cisse op de bankquote:Portsmouth: Begovic, Johnson, Campbell, Distin, Hreidarsson, Utaka, Davis, Mullins, Hughes, Kanu, Crouch.
Subs: Ashdown, Primus, Kaboul, Nugent, Traore, Basinas, Belhadj
Sunderland: Fulop, Bardsley, Davenport, Ferdinand, Collins, Tainio, Malbranque, Whitehead, Leadbitter, Richardson, Jones.
Subs: Colgan, Edwards, Cisse, Murphy, Reid, Healy, McShane.
Referee: Alan Wiley (Staffordshire).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |