Arsenal niet hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef mcyodogg het volgende:
Bij Wigan heeft elke topploeg het moeilijk.
Als Arsenal al een topploeg is (quote:
Ik heb het liever niet zo. Liverpool moet dat kwartet vervolledigen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:10 schreef RayMania het volgende:
Had van tevoren al verwacht dat United het moeilijk zou hebben, had het eigenlijk eerder moeten posten.
Wordt nog spannend zo in Engeland.
Hij is eigenlijk te duur om zoveel op de bank te zitten, maar 't is natuurlijk 'n geweldige sub om nog even vol gas er tegenaan te gaan. Echt 'n terrier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe graag willen jullie eigenlijk door met Tevez?
Het had 2-1 moeten worden, had Manyoo aan een remise genoeg voor de landstitel.quote:
Herstel: nu wel 1-2.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het had 2-1 moeten worden, had Manyoo aan een remise genoeg voor de landstitel.
Nu moeten ze zaterdag full throttle.
Carrick doet gewoon mee hoor, als Ferguson 'm bij de eerste elf neerzet natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef leroytje het volgende:
Daar zat Carrick´s frustratie in vanwege het niet mee mogen doen in de CL finale
Mag ik ook gewoon een foutje maken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lees je voortaan fatsoenlijk in.
Ik was 'm al aan 't aanpassen, hij kwam iets te cru over, excusez.quote:
Was het maar 2-1 maar het is helaas 1-2quote:
Acceptedquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik was 'm al aan 't aanpassen, hij kwam iets te cru over, excusez.
Boeien, zaterdag de boys inpakken en we kunnen weer op de karquote:
Inderdaad.quote:
Ja, we zullen ook wel kampioen van de armoede worden of niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet verrassend dat ManU weer in de laatste minuten wint.
Nee, die pejoratieve titel zou Liverpool meer recht doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, we zullen ook wel kampioen van de armoede worden of niet?
Even ervan uitgaande dat de titel nu wel binnen is vind ik dit eigenlijk de minst indrukwekkende van de laatste drie titels. En dat met de beste selectie. Maar misschien ligt dat ook wel aan de concurrentie, die is niet zo sterk als Chelsea eerder wel was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan de moeheid van Manyoo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat de titel nu wel binnen is vind ik dit eigenlijk de minst indrukwekkende van de laatste drie titels. En dat met de beste selectie. Maar misschien ligt dat ook wel aan de concurrentie, die is niet zo sterk als Chelsea eerder wel was.
Dat heeft denk ik op bepaalde momenten wel meegespeeld ja. En dan denk ik bij de meeste spelers eerder mentaal dan fysiek. Dat Ferguson de FA Cup halve finale tegen Everton min of meer liet schieten werd wel een beetje als een schande gezien, maar hij redt er denk ik wel de titel mee en staat toch weer in de finale CL. Ben ervan overtuigd dat dat niet allebei was gelukt als hij ook vol voor de FA Cup was gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan de moeheid van Manyoo.
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nope, die titel kennen we alleen in Nederland...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, hij heeft bekendgemaakt te stoppen. Zonde inderdaad, leek in eerste instantie een miskoop omdat hij nooit fit was, maar was vorig seizoen en de eerste helft van dit seizoen toch uitstekend bezig. Ook nog eens 11 goals gemaakt in 91 wedstrijden, niet slecht voor een verdediger.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
Arme Laursen. Toch een smaakmaker geweest die man... Het verval begon ook bij zijn uitval.
Al zou ik niet een glimlach kunnen onderdrukken als Arsenal het verpest Vitesse-style en dat uitgerekend West Brom Man.United kampioen maakt morgen.quote:Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Fletcher, Carrick, Giggs, Rooney, Tevez.
Bank: Kuszczak, Neville, Anderson, Berbatov, Park, Scholes, Rafael
Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Song Billong, Gibbs, Nasri, Denilson, Diaby, Fabregas, Arshavin, van Persie.
Bank: Mannone, Vela, Walcott, Ramsey, Silvestre, Bendtner, Eboue.
niks er van dan moet ik het horen in de bus naar Rotterdam. Nee gewoon nu een punt of meer pakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Voor wie zin heeft in een kampioensfeestje, over 3 kwartier begint er een.
[..]
Al zou ik niet een glimlach kunnen onderdrukken als Arsenal het verpest Vitesse-style en dat uitgerekend West Brom Man.United kampioen maakt morgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |