quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die pejoratieve titel zou Liverpool meer recht doen.
En die kritiek mag ook wederzijds zijn vind ik maar daar heeft huillie AW meer moeite mee als ik het zo lees de laatste week.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
Openhartige vent, Adebayor. Ik weet niet of je het moet uitleggen dat hij weg wil, zoals ze bij BBC doen. Want je zou toch gewoon kritiek op je eigen fans mogen hebben zonder een agenda te hebben.
Maar als je de berichten een beetje volgt, en er komt iemand met een goed bod, dan is hij wel weg.
kan je posten op het moment dat ze precies aftrappen?, dan weet ik hoeveel mijn stream achter loopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Nu al de voorbeschouwing op Sport 1 zie ik.
KO.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kan je posten op het moment dat ze precies aftrappen?, dan weet ik hoeveel mijn stream achter loopt.
Ze trappen nu af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kan je posten op het moment dat ze precies aftrappen?, dan weet ik hoeveel mijn stream achter loopt.
Eind vorig jaar ook bij fok! wereldvoetballer van het jaar iedere keer 1. Ronaldo (quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het zo'n walgelijk mannetje, die Ronaldo. Maar voetballen kan ie
Goeie actie van hem
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Eind vorig jaar ook bij fok! wereldvoetballer van het jaar iedere keer 1. Ronaldo ()
.
Die kon hij echt niet op zijn slof nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij had het gewoon op de slof moeten nemen, waarom moet het altijd zo mooi mogelijk?
Dan nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Die kon hij echt niet op zijn slof nemen
Ja, terecht geel, maar die ronaldo rolt ook echt door tot hij ziet dat Dean de gele kaart trekt en dan binnen een paar seconden loopt ie weer blij rondquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
Van Persie tikt Ronaldo onnodig tegen de grond: geel.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:39 schreef Eppie_NL het volgende:
Doe maar een 0-1 in de 93e minuut door Arshavin.![]()
Moet Manchester United tenminste volgende week nog vol aan de bak.
Ja hier ook , bij die stream van YESquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Hmmm, zit ik te kijken met Engels commentaar, gaat Jansma eroverheen lullen
Kamperman, maar goed, erg irritant ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Hmmm, zit ik te kijken met Engels commentaar, gaat Jansma eroverheen lullen
Zou ook kunnen. Vond het op Jansma lijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kamperman, maar goed, erg irritant ja.
En terecht, ik vind Tevez 1 van de beste mannen aan Utd zijde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
Park eraf voor Tevez, daar is hij en het publiek niet bepaald blij mee.
Feliquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:43 schreef Dos37 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
CAMPIONE CAMPIONE![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, laten we jouw posts eens langs die meetlat gaan leggenquote:
Hehe, inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu op mijn stream Glory Man Utd met Sport 1 xD
Be my guest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, laten jouw posts eens langs die meetlat gaan leggen.
Sport1 bedoel je? Daar komt nu Bundesliga: Hannover 96-VfL Wolfsburg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke wedstrijd komt er op dit kanaal nu? Spurs?
Die lui zitten erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef mcyodogg het volgende:
Die kleedkamerbeelden
Wordt echt eens tijd voor iemand anders volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |