Of Fortuné.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Olsson rekent hij tot Nederlander dan.
Zuiverloon, Martis en Donk.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Olsson rekent hij tot Nederlander dan.
Martis kende ik nog niet.quote:
Dat is niet zo gek, hij staat nog niet zo lang in de basis bij WBA, ondanks dat hij al 26 is, maar hij heeft al een fiks aantal clubs achter de rug.quote:
Nee, hoewel ik het een club met meer uitstraling vind dan clubs als Wigan en Hull.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer voor WBA, maar denk niet dat ik ze ga missen.
Niet helemaal. Hull kan ook nog degraderen ipv een van deze twee - wel is het zo dat Sunderland dan helemaal veilig is.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:49 schreef Anonymousz het volgende:
Als Sunderland vandaag wint
Dan is het Bye Bye Bye voor NCU en Boro
O ja Hull is ook niet veilig helemaal vergeten sorryquote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hull kan ook nog degraderen ipv een van deze twee - wel is het zo dat Sunderland dan helemaal veilig is.
EDIT: Nu is het inderdaad wel bye bye voor WBA. Mijn fout.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef borisz het volgende:
WBA was met kerst al gedoemd om te degraderen. Ze kwamen nog leuk terug maar niet goed genoeg. Ik zal ze niet missen.
Cijfers vertellen lang niet het hele verhaal. Ik ben niet die eerste maanden vergeten, toen Liverpool de overwinningen er werkelijk uit moest slepen. Volgens mij hadden ze tot Chelsea in oktober nog niet eens 90 minuten lang voorgestaan in totaal.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Doc het volgende:
Ook sympathie voor de supporters van WBA.
LFC met 74 doelpunten de best scorende ploeg van de PL, met meer dan 10% meer dan de eerst volgende. Ook het beste doelsaldo (+48, ook >10% beter dan de eerst volgende) en voor het eerste sinds 1987-1988 weer eens 83 (of meer met volgende week erbij). Helaas niet goed genoeg voor het kampioensschap, maar dit seizoen kan LFC niet beticht worden van "anti-voetbal" of dergelijke negatieve benamingen. Ze hebben echt goed gespeeld (op net die paar wedstrijden na ...)
Tja complimenten heeft WBA niets aan.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
West Brom verdient complimenten, aangezien ze in tegenstelling tot andere vergelijkbare ploegen, zoals Stoke en Hull, wel altijd geprobeerd gevoetbald te hebben.
Daarin waren ze niet goed genoeg, dus terechte degradatie, maar je moet toch wel sympathie voor Mowbray en zijn jongens hebben.
Nja misschien Quaresma een keer erin zetten, die is ook voor Jan met de korte achternaam naar Londen gestuurd op huurbasis...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:54 schreef mcyodogg het volgende:
Acceptabele eerste heft hoor. Kansen zijn er vooral voor Chelsea, maar Blackburn voetbalt goed mee.
Zitten een paar jongeren op de bank, dus hopelijk maken ze snel 2-0, waarna Hiddink het wel velig vindyt om ze in te brengen.
Het zit zelfs vandaag nog niet eens op de bank.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nja misschien Quaresma een keer erin zetten, die is ook voor Jan met de korte achternaam naar Londen gestuurd op huurbasis...
Ook dat hoeft nog niks te zeggen over hoe aanvallend er gevoetbald wordt. Maar ik ben het wel met je eens, de eerste maanden waren zeker niet indrukwekkend van Liverpool. Sinds februari of zo nemen ze pas echt zelf het initiatief en pakken ze ploegen bij de strot.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cijfers vertellen lang niet het hele verhaal. Ik ben niet die eerste maanden vergeten, toen Liverpool de overwinningen er werkelijk uit moest slepen. Volgens mij hadden ze tot Chelsea in oktober nog niet eens 90 minuten lang voorgestaan in totaal.
Dat blessures-verhaal vind ik wel een beetje vermoeiend hoor. Nou niet hier op FOK! maar meer in het algemeen. Ook de andere ploegen hebben zo hun blessures gehad, zelfs meer dan Liverpool, alleen heeft Liverpool de pech dat die twee die dan geblesseerd waren niet te vervangen zijn. En dat is eigenlijk niet echt pech, maar ligt gewoon aan de samenstelling van de selectie.quote:Ze hebben dit seizoen zeker een stap vooruit gezet. Pech gehad met blessures, (hier en daar) geluk gehad met arbitrage. Wat dat voor volgend seizoen betekent weet ik niet. United heeft voorlopig nog een sterkere selectie dan haar achtervolgers, maar we mogen dalijk weer lekker los in het silly season.
Zo erg of onjuist is toch niet wat-ie zegt? Hij feliciteert ze zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef ktnxbye het volgende:
Benitez refuses to laud Ferguson
Die zure spanjaard toont zich weer eens een slecht verliezer door het zo specifiek te noemen.
Hij begint wat dat betreft steeds meer op 'ik praat niet meer met de BBC want ze zijn niet lief voor me" Fergs te lijkenquote:
Cisse op de bankquote:Portsmouth: Begovic, Johnson, Campbell, Distin, Hreidarsson, Utaka, Davis, Mullins, Hughes, Kanu, Crouch.
Subs: Ashdown, Primus, Kaboul, Nugent, Traore, Basinas, Belhadj
Sunderland: Fulop, Bardsley, Davenport, Ferdinand, Collins, Tainio, Malbranque, Whitehead, Leadbitter, Richardson, Jones.
Subs: Colgan, Edwards, Cisse, Murphy, Reid, Healy, McShane.
Referee: Alan Wiley (Staffordshire).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |