Inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef Dos37 het volgende:
Owen nooit meer opstellen lijkt me verstandig
Was het ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Leek wel buitenspel die 2-1.
Ik denk het niet. Dit geeft een enorme boost. Ik gun het Hull (ook) niet, maar het gaat hen de kop kosten vermoed ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet waarom maar ik zie Newcastle alsnog degraderen
Was het ook duidelijk. Newcastle had sowieso niet te klagen over de arbitrage.quote:
Ja, door een Houdini-act van West Brom.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet waarom maar ik zie Newcastle alsnog degraderen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Morgen 13.05.09:
21:00 Wigan - Manchester United
Zaterdag 16.05.09:
13:45 Manchester United - Arsenal FC![]()
16:00 Bolton Wanderers - Hull City
16:00 Everton - West Ham United
16:00 Middlesbrough - Aston Villa
16:00 Newcastle United - Fulham
16:00 Stoke City - Wigan
16:00 Tottenham Hotspur - Manchester City
Zondag17.05.09:
14:30 West Bromwich Albion - Liverpool
17:00 Chelsea - Blackburn Rovers
Maandag18.05.09:
21:00 Portsmouth - Sunderland
Het wordt een heerlijke wedstrijd met veel doelpuntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Denk je? Of zal 't wederom "men against boys" zijn?
Hopelijk niet, ik ga hem iig niet kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het wordt een heerlijke wedstrijd met veel doelpunten
Als ze al winnen, dan moeten ze nog 1 punt hebben. Dus dat zal niet op de dag zelf gebeuren, je kunt met 'n "gerust hart" kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hopelijk niet, ik ga hem iig niet kijken.
Ik hoef Man Utd geen kampioen te zien worden tegen ons.
Als ze morgen van Wigan winnen is het gat met Pool 6 punten met nog 2 wedstrijden te gaan. 1 Punt tegen Arsenal is dus genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ze al winnen, dan moeten ze nog 1 punt hebben. Dus dat zal niet op de dag zelf gebeuren, je kunt met 'n "gerust hart" kijken
Ze moeten morgen ook al hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ze al winnen, dan moeten ze nog 1 punt hebben. Dus dat zal niet op de dag zelf gebeuren, je kunt met 'n "gerust hart" kijken
Gerrard dus speler van het jaar volgens journalisten. Lijkt me een meer terechte winnaar dan Giggs, maar dat Vidic helemaal niet in de top 3 staat slaat dan weer nergens op.quote:Gerrard lands writers' accolade
Liverpool captain Steven Gerrard has been named the 2009 Football Writers' Association Footballer of the Year. The 28-year-old England midfielder pipped Manchester United duo Ryan Giggs and Wayne Rooney in the poll voted for by journalists.
bron: BBC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mcyodogg op 13-05-2009 18:37:00 ]PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kwam ik niet opPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.één van de missers is wel een blunder, de ander wist ik gewoon niet
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |