Deel 1 duurt inderdaad vrij lang met erin komen, en ik heb achteraf het idee dat het 1 grote inleiding was voor de andere 2 boeken, die veel meer to the point komen. Veel plezier met deel 2 en deel 3 nogquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben halverwege deel 2
Lisbeth
Mikael vind ik een beetje een dork
In deel 1 duurde het wel enorm lang voor het verhaal een beetje op gang kwamMoest me echt door het begin heen bijten. Maar ik had gehoord dat het tof was, dus ik heb doorgezet
Nice, ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gelezen. Deze vond ik .. mwoah. WEet niet echt goed wat ik ervan moet denken. Het is sowieso niet echt mijn genre, dus ik moest mij er vooral in het begin een beetje doorheen te worstelen.
Ik ben uitgenodigd door de directeur van de uitgever om morgen een voorvertoning van de film te gaan zien die ze van deel 1 hebben gemaakt. Ik ben benieuwd in hoeverre het boek overeenkomt met de film. Als ik terug ben laat ik weten hoe het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:nog 60 bladzijden en millennium 2 is uit! Dan even goed nadenken of ik gelijk deel 3 inga of even adem wil halen.Tot zo.Bloedstollend is het
Ja, dat is echt balen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:06 schreef Mirjam het volgende:
ik ben bijna klaar met deel 2 *nagelbijt*
echt zo balen dat je weet dat er na deel 3 gewoon niks meer is, nooit
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 07:59 schreef staticdata het volgende:
Heb begin van het jaar de boeken uitgelezen, toppertje is het. Deel 1 ging toch ook naadloos over in Deel 2?
Vond de hele introductie in deel1 wel vrij lang, maar als op het moment de vaart erin zit dan blijf je lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat lijkt me stug, dat ze de ontknoping echt verradenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik durf geen artikels meer te lezen over de film, bang dat er verraden wordt wie de moordenaar van Harriët is
naja, er werd ook al uitgebreid over het akkefietje met haar curator geproken... Gisteren de ontknoping gehad (denk ik, het zijn namelijk nog best veel bladzijden...) dus ik ben weer dat minder panisch ;-)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, dat ze de ontknoping echt verraden
als je zoiets had vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
naja, er werd ook al uitgebreid over het akkefietje met haar curator geproken... Gisteren de ontknoping gehad (denk ik, het zijn namelijk nog best veel bladzijden...) dus ik ben weer dat minder panisch ;-)
Met wat vertraging nog even toegevoegdquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:14 schreef Susi het volgende:
Deel twee bijna uit alweer, heerlijk nog steeds.
Er moet overigens nog een n in de TT er bij
Dit vind ik dus ook heel jammerquote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Stpan het volgende:
Minder fraai vond ik dat in de 1e film al wordt verklapt wat 'Al het slechte' is dat gebeurde, dat waar het 2e boek zolang naartoe bouwt.
Deel 1 vond ik wel de minste van de drie eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:18 schreef WendyGroningen het volgende:
Sorry luitjes, ik ben dus geen fan.
Deel 1 vond ik echt saai in het begin. Waarom al die uiteenzettingen over de economische journalistiek??!! Boring!![]()
Later was het zeker wel soms erg spannend, maar al ruim voor het eind had ik door hoe de vork in de steel zat. Dat vind ik toch jammer.
Misschien ga ik toch nog eens deel 2 en 3 proberen, aangezien andere Fokkers daar wel positief over zijn, maar eerst ga ik nog wat andere boeken lezen (geen thrillers).
Dat valt goed mee. De verfilming van deel 1 is zeer geslaagd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:18 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben nu over de helft met boek drie. Ik wil gewoon niet dat dat boek uitgaat
. Maarja, tot nu toe is het echt fenomenaal geschreven die boeken. Als ik ze uit heb ga ik ook de films wel kijken, alhoewel die alleen maar tegen kunnen vallen met zo'n boeken.
Heb er nog geen een gezien, dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt goed mee. De verfilming van deel 1 is zeer geslaagd!
De 2e film is sinds kort te zien in de filmhuizen toch? Ik heb me laten vertellen dat die ook wel geslaagd is namelijk. Zelf staan deze boeken nog op m'n verlangslijstje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt goed mee. De verfilming van deel 1 is zeer geslaagd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maw, ik ga het een kans geven![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Muck het volgende:
Nog een bladzijde of 30, dan kan ik aan deel 3 beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Goeie tip, tnx!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef wdn het volgende:
FYI
Deel 1 van de filmserie is vanavond op CANVAS om 21:15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |