Dit vind ik dus ook heel jammerquote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Stpan het volgende:
Minder fraai vond ik dat in de 1e film al wordt verklapt wat 'Al het slechte' is dat gebeurde, dat waar het 2e boek zolang naartoe bouwt.
Deel 1 vond ik wel de minste van de drie eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:18 schreef WendyGroningen het volgende:
Sorry luitjes, ik ben dus geen fan.
Deel 1 vond ik echt saai in het begin. Waarom al die uiteenzettingen over de economische journalistiek??!! Boring!![]()
Later was het zeker wel soms erg spannend, maar al ruim voor het eind had ik door hoe de vork in de steel zat. Dat vind ik toch jammer.
Misschien ga ik toch nog eens deel 2 en 3 proberen, aangezien andere Fokkers daar wel positief over zijn, maar eerst ga ik nog wat andere boeken lezen (geen thrillers).
Dat valt goed mee. De verfilming van deel 1 is zeer geslaagd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:18 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben nu over de helft met boek drie. Ik wil gewoon niet dat dat boek uitgaat
. Maarja, tot nu toe is het echt fenomenaal geschreven die boeken. Als ik ze uit heb ga ik ook de films wel kijken, alhoewel die alleen maar tegen kunnen vallen met zo'n boeken.
Heb er nog geen een gezien, dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt goed mee. De verfilming van deel 1 is zeer geslaagd!
De 2e film is sinds kort te zien in de filmhuizen toch? Ik heb me laten vertellen dat die ook wel geslaagd is namelijk. Zelf staan deze boeken nog op m'n verlangslijstje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt goed mee. De verfilming van deel 1 is zeer geslaagd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maw, ik ga het een kans geven![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Muck het volgende:
Nog een bladzijde of 30, dan kan ik aan deel 3 beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Goeie tip, tnx!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef wdn het volgende:
FYI
Deel 1 van de filmserie is vanavond op CANVAS om 21:15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |