quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker op een terras gezetenMet een biertje
En een werkstuk besproken, commentaar was wel positief
Haha, er moet nog een heel stuk bijgeschreven worden... ik had nu 2000 woorden en het is de bedoeling dat dat er 7000 worden, dus ehhh.... hou het erop dat mijn 1e versie vooral erg voorlopig wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Hee Ewelina!
Fijn dat het commentaar positief was! Moet je nog dingen aanpassen of was de feedback meer bedoeld voor toekomstige werkstukken?
Ik had me een uur vergist en dacht dat ik al naar huis kon... Dat was even een bummer. Ik ga dus nog maar even een uurtje echt werken.
Zat je met je docent op het terrasje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, er moet nog een heel stuk bijgeschreven worden... ik had nu 2000 woorden en het is de bedoeling dat dat er 7000 worden, dus ehhh.... hou het erop dat mijn 1e versie vooral erg voorlopig was
Docent had wel nuttig commentaar, plus wat literatuurtips. En het is een leuk vak met een enthousiaste docent, dat scheelt ook.
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben gister ook ineens weer ongesteld geworden! En het was maar een week geleden nog, misschien zit dit nuvaring toch nog ergens dan? Want sinds ik gestopt ben met de pil was mijn menstruatie elke keer regelmatig en op tijd
Nee, met een studievriendinnetje. Al was de docent geloof ik wel van plan om met de werkgroep een keer bier te gaan drinken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zat je met je docent op het terrasje?.
*gniffel*.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachen
we moeten het er dan nog eens over hebben en een oplossing vinden. Ik ga denk ik maar niet meer aan de pil, dat drama is gelukkig over. Het voelt echt fijn om hem niet meer te slikken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet er 'wat' veranderen of moet er iemand hormonen slikken? M'n nekharen staan paraat.
*klopt even meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor BodyBalance én Spinning !
*schouder klopt.
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar komt de huurtoeslag in de TT vandaan?
Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar komt de huurtoeslag in de TT vandaan?
Heb ik iets gemist?
Dat dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachen
Ik zat volgens hem wel op de goede weg, en ik heb nog een maand. Gaat wel lukken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Phaidra het volgende:Dan moet je nog wel even doorschrijven idd. Tussentijds commentaar en tips zijn natuurlijk wel fijn!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
De meeste Nederlanders en Vlamingen eten nog altijd brood of pap als ontbijt, brood tussen de middag, 's avonds carbs, groente en vlees of vis, met wat fruit en zoetigheid als tussendoortjes, en 's avonds een hartige snack.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
kan niet slapen van de hoofdpijn
ibu helpt niet
sporten kan dus niet vandaag
maar verder gaat 't goed hoor![]()
Ja pfff nu wil ik die ook. Ik wil ook weten hoe koken chemisch werktquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[Pimp-modus] ik heb een hele kast vol kook- en eetboeken
Mijn favoriete boek is overigens McGee: On Food and Cooking, een heuse kook-encyclopedie. Beschrijft allerlei tradities in de keuken, maar ook de wetenschap achter koken, de chemische veranderingen, etc. Fantastisch boek!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ik.
Working nine to fivehalf zes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar zijn Cootje en Greysie vandaag eigenlijk?
Die craving had ik ook dus heb ik hier op het werk maar wat magere yoghurt genomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Danku danku.
Pff ik heb een craving nu ! Chips! Popcorn! Zoutjes! Koekjes! KRAKELINGEN !
argh.
Sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Blurred86 het volgende:
toen ik de TT zag dacht ik yay huurtoeslag![]()
maar toen keek ik op mijn.ing en bleek ik nog steeds blut te zijn
Ik een klein stukje PanPankaas. Wat niet slim was, want nu heb ik zin om het hele stuk op te eten en dat is 200 gram. Oftewel 476 kcal. Dan moet ik mn avondeten overslaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die craving had ik ook dus heb ik hier op het werk maar wat magere yoghurt genomen
Ai, maar als het maar lekker wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik een klein stukje PanPankaas. Wat niet slim was, want nu heb ik zin om het hele stuk op te eten en dat is 200 gram. Oftewel 476 kcal. Dan moet ik mn avondeten overslaan.
Ik heb het niet gedaan hequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ai, maar als het maar lekker wasNiks zo naar als een vreetkick en er niet optimaal van genieten op z'n minst.
Ik heb nu al honger en ik ga pas over ruim 2,5 uur eten.
Mijn meneer heeft zijn scriptie presentatie om half zes, wat hij pas twee dagen geleden hoorde, en daarna gaan we bij zijn ouders eten.
Was je een Nuvaring kwijt geraakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben gister ook ineens weer ongesteld geworden! En het was maar een week geleden nog, misschien zit dit nuvaring toch nog ergens dan? Want sinds ik gestopt ben met de pil was mijn menstruatie elke keer regelmatig en op tijd
Muissie!!! Hoe ging ie?quote:
+1 voor je wilskrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan he- ik denk er alleen maar constant aan dat dat ding in de koelkast ligt
.
Maar ik ben sterk. Althans, dat vertel ik mezelf.
Ja die heb ik gezien greysie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
DML, had je mijn PM nog gehad?
Had jij nou precies hetzelfde destijds en moest je ook onder algehele narcose? Zou je me dat nog even willen PM-en? Ben ik benieuwd naar, misschien heb je ook nog tips and trics and do's and don'ts.
Ik lees het dan strakjes thuis wel. En als je geen tijd meer hebt, dan fijne vakantie!
Ik was ook met de pil gestopt en overgestapt op de Nuvaring, en het ging in het begin een tijdlang beter (vooral mijn libidoquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
we moeten het er dan nog eens over hebben en een oplossing vinden. Ik ga denk ik maar niet meer aan de pil, dat drama is gelukkig over. Het voelt echt fijn om hem niet meer te slikken.
Maar of een spiraaltje, of een nuvaring...zoiets, denk ik.
Geweldig! Het ging zo goed dat Petrus de hemelpoort even onbemand liet en samen met zijn op een regenboog rijdende eenhoorn zijn zegen en goede wensen over mij uit kwam spreken.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geweldig! Het ging zo goed dat Petrus de hemelpoort even onbemand liet en samen met zijn op een regenboog rijdende eenhoorn zijn zegen en goede wensen over mij uit kwam spreken.
Het ging niet zo denderendmaar goed van je fouten leer je zullen we maar zeggen. En het is hier 25 graden (omgwtfbbq ja echt!) en ik heb een ijsje (mijn 2e van vandaag) en ik heb nog geen cijfer terug. Dus
Je gevoel voor humor heb je in ieder geval nog niet verloren. En misschien valt het cijfer nog wel mee. Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen (hoe gaat het met de stress?)quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geweldig! Het ging zo goed dat Petrus de hemelpoort even onbemand liet en samen met zijn op een regenboog rijdende eenhoorn zijn zegen en goede wensen over mij uit kwam spreken.
En als ik je nu eens met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
Het ging niet zo denderendmaar goed van je fouten leer je zullen we maar zeggen. En het is hier 25 graden (omgwtfbbq ja echt!) en ik heb een ijsje (mijn 2e van vandaag) en ik heb nog geen cijfer terug. Dus
Eerst blind een jaarabbo afrekenen en dan toch maar sporten omdat je ervoor hebt betaald. Heeft niets met moed te maken in mijn geval.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat knap dat de meeste van jullie de moed kunnen opbrengen om naar een sportschool te gaan.
Oh ik heb een sterke valeriaanpil genomen (zoeen van Valdispert waar je er maar 1 per dag van mag) dus op het moment gaat hij wel jofel eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor heb je in ieder geval nog niet verloren. En misschien valt het cijfer nog wel mee. Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen (hoe gaat het met de stress?)
We luvven je!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
thanks! Ik doe gewoon tot oktober lekker niets, en ga het er dan eens met m'n huisarts over hebben. Of ik ga in juli even naar m'n nederlandse huisarts...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik was ook met de pil gestopt en overgestapt op de Nuvaring, en het ging in het begin een tijdlang beter (vooral mijn libido). Nu voel ik me nog steeds wel beter dan met de pil, maar toch niet meer zoals in het begin en nu heb ik weer klachten (migraine
) tijdens de stopweek die ik eerder niet had, dus ik zit er nu over te denken om alsnog over te stappen op iets helemaal zonder hormonen.
Niet dat het bij jou ook zo hoeft te werken hoor, misschien is minder hormonen voor jou al genoeg verandering maar ik wou het gewoon even gezegd hebben.
Goede remedie!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
En morgen ga ik lekker winkelen. Daar haal ik wel altijd tienen in.
Ik ben al vier keer tantequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik aanstaande maandag voor de vierde keer tante ga worden?.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
En morgen ga ik lekker winkelen. Daar haal ik wel altijd tienen in.
Grappig dat je dat nu al weet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik aanstaande maandag voor de vierde keer tante ga worden?.
Geplande keizersnee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grappig dat je dat nu al weet.![]()
Maar gefeliciteerd!
Vegetarisch is een ruim begrip... Kun je iets specifieker zeggen in wat voor iets je zin hebt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef AKnynke het volgende:
wat voor vegetarisch zal ik vanavond gaan eten?
Lijstje tot nu toe:
O: 3 boterhammen met hagelslag
T: -
L: bakje ananas, brood met kip
T: chocoladepecannoten (70% pure chocolade)
D: ?
T: rabarbercrumble oid.
Leuk zeg!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh ja, die heb ik ook gezien! dat ziet er zoooo mooi uit! Maar, teveel werk voor nu inderdaad. Moet ook nog brood bakken voor morgenochtend!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Er staat een recept voor cannelloni in COOK dat ik al weken wil maken, maar ik kom er nooit toe. Da's ook vegetarisch, alleen misschien wat veel werk voor nu. Het heet "Honeycomb cannelloni".
Ohhh, wat tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijk hè.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, wat tof
Ik ben maar een keer tante, maar ohhh, wat hou ik van dat joch![]()
Jammer dat we 'm maar twee keer per jaar zien ofzo, hij woont in Spanje
de dropjes en cola light ook?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ek-Mei, die lijst T'sPrachtig
Wel goed allemaal, dat wel
Cola light is toch niet slecht voor de lijn? Er zijn mensen die problemen hebben met aspartaam maar als jij er geen last van hebt is er weinig mis mee. En over 3 dropjes zou ik me ook maar niet druk maken.quote:
lekker, omelet, roomboterquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag, op- en aanmerkingen altijd welkom![]()
O: boterham sandwichspread
T: 2 plakjes ontbijtkoek (ik had een snaaibui. dus ik vind dat ik het nog best netjes heb gehouden)
L:Op een terras: groenteomeletmet twee sneetje brood met roomboter, thee, rivella
T:In de bios: beker cola light gedeeld met vriendje
D: Thuisvroeg: sperzieboontjes met boemboe, kip met boemboe, beetje rijst (vind ik nooit zo belangrijk bij deze maaltijd), beetje kroepoek
S: Zumba!
T: vitalinea oder so? Ik weet het nog niet.
Ik vind het keurig dat je drie dropjes eet en niet de hele zak (quote:
oh, wat een fijne site! En bednakt voor het meedenken allemaal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:11 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: misschien staat hier iets tussen dat je lekker lijkt? ik slaag daar altijd, het is mijn lievelingsreceptensite
Inderdaad een fijne site! Straks thuis even bookmarken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:11 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: misschien staat hier iets tussen dat je lekker lijkt? ik slaag daar altijd, het is mijn lievelingsreceptensite
ik dacht dat iedereen hier wel anti cola light zou zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Cola light is toch niet slecht voor de lijn? Er zijn mensen die problemen hebben met aspartaam maar als jij er geen last van hebt is er weinig mis mee. En over 3 dropjes zou ik me ook maar niet druk maken.
Het was ook echt heerrrrrlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
lekker, omelet, roomboter![]()
ziet er goed uit!
Ja, vriendje heeft ze gekocht. En ik vind het ook heel erg lekker eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
@Goodbye, ik neem aan dat je de boemboes van Conimex gebruikt? Lees de verpakking eens; sommige zijn prima, maar er zijn er ook die slechte vetten bevatten, of veel teveel hulpstoffen.
Roomboter is OK; waren je boterhammen wel bruin?
Ik ook niet hoor... af en toe wil je gewoon iets zoets, dan is light-frisdrank imo niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen hier wel anti cola light zou zijn![]()
ik heb er geen problemen mee, slecht misschien maar het enige waar ik naar kijk zijn de kcal
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was ook echt heerrrrrlijkEn ik zit nog steeds vol
![]()
Maar ik wil wel oppassen dat ik genoeg eet, dus ik zal het zo even natellen denk ik.
idd, beter af en toe een glaasje cola light dan altijd gewone frisdrank of sap drinken, drink verder eigelijk alleen water of alcohol in het weekendquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... af en toe wil je gewoon iets zoets, dan is light-frisdrank imo niet zo slecht.
Mijn vriendje beweert dat hij hoofdpijn krijgt van aspartaam, dat zou een reden zijn om het te laten staan maar voor mensen die er geen last van hebben zie ik het probleem niet zo.
Nee, ik eerder eigenlijk ook niet. Maar ik moet het even beter in de gaten houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
![]()
dat lees ik hier vaker dat mensen bang zijn om te weinig te eten, daar heb ik nu echt nog nooit last van gehad![]()
Wel valt het me nu pas op dat ik in mijn strenge lijn periode wel erg weinig had, vergelijkbaar met de lijstjes van sommige mensen hier waar veel commentaar op is.
De onderzoeken hebben volgens mij nog niet een eenduidig resultaat opgeleverd. Ik zou zeggen: in kleine hoeveelheden is het OK, geen 2 liter per dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen hier wel anti cola light zou zijn![]()
ik heb er geen problemen mee, slecht misschien maar het enige waar ik naar kijk zijn de kcal
Oh ik hoef niet op mijn donder, ik weet zelf ook dat het slecht en knudde isquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ik vind het nu een beetje zielig om je op je donder te geven. En inderdaad: morgen is weer een dag!
Dat is de lekkerstequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is trouwens ook wel frisdrank waar geen aspartaam in zit en toch niet te veel kcal, bijv. sommige Spa Fruit-varianten. Als ik frisdrank drink is het meestal Spa Lemon Cactus.
Het is niet zo gek dat je op een onregelmatige dag, zoals met een tentamen, te weinig eet; dat gebeurt iedereen weleens. Maar ik schrik er wel van dat je afvalt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet op mijn donder, ik weet zelf ook dat het slecht en knudde iszo eerlijk ben ik dan weer wel. Ik ga me dadelijk maar eens bomvol stoppen met pasta en vanavond minstens 300 ml kwark wegwerken, zodat het qua kcal -hopelijk- meevalt.
Ja ik schrik er ook vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat je op een onregelmatige dag, zoals met een tentamen, te weinig eet; dat gebeurt iedereen weleens. Maar ik schrik er wel van dat je afvalt!
Haha, geheel in het thema van vanmiddag!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ben er uit. Ik ga dit eten: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=346230&rq=vegetarisch&course=hoofdgerecht&slim=on
Hartige clafoutis. Ben benieuwd!
Ik had ook sajoer boontjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
D: Thuisvroeg: sperzieboontjes met boemboe
Go your hallway als je daar nog behoefte aan hebtquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een beetje in de war door iets maar ik kan het hier niet neerzetten.. Is er iemand die ik mag pmen? Antwoorden hoeft niet.
.
Nou, dan ben jij gewoon een natuurtalent in de keuken, toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Merel het volgende:
Hé maar hebben jullie dat nooit, dat je door je kookboeken bladert en eigenlijk niks tegenkomt wat de moeite waard is? Of op de website van de AH, daar staan misschien 3 recepten die me wel OK lijken. Ik vind het vaak enorm veel moeite voor een helemaal niet zo speciaal resultaat. Dan sta je drie uur in de keuken voor een lapje vlees dat net zo smaakt als hoe ik het altijd al in een half uurtje maak ofzo.
Ja hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een beetje in de war door iets maar ik kan het hier niet neerzetten.. Is er iemand die ik mag pmen? Antwoorden hoeft niet.
.
Ja!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Merel het volgende:
Hé maar hebben jullie dat nooit, dat je door je kookboeken bladert en eigenlijk niks tegenkomt wat de moeite waard is? Of op de website van de AH, daar staan misschien 3 recepten die me wel OK lijken. Ik vind het vaak enorm veel moeite voor een helemaal niet zo speciaal resultaat. Dan sta je drie uur in de keuken voor een lapje vlees dat net zo smaakt als hoe ik het altijd al in een half uurtje maak ofzo.
Ik weet het niet! Mijn docent zei dat hij het 'op zijn gemak' ging nakijken en dat ik binnenkort van hem hoor. Dus ik zie het wel wanneer ik mail hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Bijgelezen.
Muizelientje, misschien gaat het allemaal nog meevallen met je cijfer. Wanner denk je het te horen!
Ik ben in elk geval erg blij dat je aan het de-stressen bent!
Jammer dat - als XM echt voorlopig niet terugkomt hier - ze dat niet even gemeld heeft in 'het openbaar' hier.
Ik vind het erg jammer in elk geval.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat je hebt gegeten is echt keurig! (OK, de Special K is maar medium keurig) Als je wilt weten hoeveel de amandelen waren: wegen!
Omdat je hebt geklust en nog gaat sporten, stem ik voor een T vanavond. Kwark? Nog wat nootjes? Avocado?
MWAH!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
En morgen dan ook lekker eten he Muizie!
Maak mij en de Toppertttttssss proud! (Zij zullen het omgekeerd niet doen ben ik bang).
Gaat wel hier hoor! Qua napijn van de biopsie valt het mee, ik gooi er zo een paracetamolletje tegenaan want ik begin het nu wel weer te voelen. Vanmorgen ook eentje genomen. Maar verder was ik gewoon aan het werk en ging het prima![]()
Qua piekeren en zorgen om mijn moeder gaat het iets minder, maar ik moet nog even de alles-sal-reg-kom-knop vinden en dan komt ook dát goed!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MWAH!![]()
*leent eigen alles-sal-reg-kom-knop uit aan Greys* Zo! Nu hebbie er twee!
Dat dacht ik wel he!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Dank meissies!
Nu moet het lukken Maria, met twee knoppen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuzes, volgens mij krijg ik ook 'lange-posteritis' van dit nieuwe eetbeleidScuzi.
Nee, want ik eet nooit chips.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nú aan de yoghurt met bosvruchtjes. Naja, beter dan chips zou ik zeggen
.
Hebben jullie die Mexican Salsa chips van Lays wel eens gehad? Is dat nou hetzelfde als bolognese? De smaken lijken verdacht veel op elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Amenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Bolognese chips van Croky > alle andere bolognese chips. Vind ik
Ja ik wil er voor mn eigen huisje ook zéker 1 hebben, wel zo makkelijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is de schatting van 1/10 wel accuraat genoeg. Als je echter woest aan het bakken wilt slaan, zou ik zo'n digi-weegschaal wel aanraden.
Nou weet je, neem na het sporten nog een lekkere hand hazelnoten, voor de variatie, en dan ben ik gewoon helemaal trots op je
No way, die vind ik veel te scherp!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Bolognese chips van Croky > alle andere bolognese chips. Vind ik
Hey ik heb ook om die tijd een courgette, aubergine en champs gesneden, en een paprika! En met tomatenpuree en kruiden een rode saus voor bij de volkorenpasta gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
zow![]()
aubergine, courgette, champignons, broccoli en bosuitje zijn gesneden
de oven is voorverwarmd
zo de zalmmoten daar lekker in hun alupakketjes in leggen en dan de pasta koken![]()
koken is goed voor hoofdpijn.. het is nog niet helemaal weg, maar het schiet wel op zo
Niet teveel? Ik zou minder doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef P.F het volgende:
Dit is mijn voorlopige schema
maandag : KT + ( kt : biceps/rug en abs ) + nog iets??
dinsdag : Evy ( hardlopen dus )
woe : KT ( triceps/borst/schouders )
donderdag : Evy
vrijdag : KT ( benen, billen abs ) maar misschien doe ik de benen niet.. +nog iets
zaterdagf : Evy
Zondag : russst
En nog iedere dag Tinks oefeningen klinkt leuk maar werkt denk ik niet
Wat een combiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou op over chips, nu heb ik weer zin in wokkels met chocola..
Hardlopen is maar 20 minuutjes interval.. En bij KT doe ik meestal maar eventjes, niet te intensief.. (Wel zwaar, maar meer dan 10 dingen vind ik saai worden..)quote:
Bahhhhhquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou op over chips, nu heb ik weer zin in wokkels met chocola..
Restecpquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bahhhhh
@Muis, ja, bij de delhaize hebben ze een zeer volledig assortiment Jules-DestrooperkoekjesLoop ik altijd dapper voorbij
Kwestie van goed naar je lijf luisteren, toch? Ik vind dit niet hysterisch veel; het is goed gevarieerd!quote:
Probeer het eerst maar eens een keertje, want het is echt superlekker. Gewoon om en om een stukje chocola en een wokkel eten.quote:
Nee ik kijk nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Zit er iemand heel toevallig Dr. Phil te kijken?
OMIGOD! Die gozer in het publiek!Had ik dié even niet verwacht als man van de angststoornissen dame!
Ik zit te kijken, maar ik heb die gozert gemistquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Zit er iemand heel toevallig Dr. Phil te kijken?
OMIGOD! Die gozer in het publiek!Had ik dié even niet verwacht als man van de angststoornissen dame!
DaD moest iets kwijt maar dat wilde ze niet op het forum zetten dus ze vroeg wie ze mocht pm'en.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:16 schreef Merel het volgende:
Ik heb even gemist wat er met DaD was? Moeten er knuffels uitgedeeld worden?
Het was een man met (mooi!) lang donker haar, heel verzorgd, in pak. Hij kon zo op de cover van zo'n romannetjequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik kijk niet
Pic?!
Wacht ik ga even kijken! brb
Zou ik ook niet doen nee. Het lijkt me nu al erg veel. Ga je het ook volhouden Pf?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef P.F het volgende:
Dit is mijn voorlopige schema
maandag : KT + ( kt : biceps/rug en abs ) + nog iets??
dinsdag : Evy ( hardlopen dus )
woe : KT ( triceps/borst/schouders )
donderdag : Evy
vrijdag : KT ( benen, billen abs ) maar misschien doe ik de benen niet.. +nog iets
zaterdagf : Evy
Zondag : russst
En nog iedere dag Tinks oefeningen klinkt leuk maar werkt denk ik niet
Zoiets als Fabio?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een man met (mooi!) lang donker haar, heel verzorgd, in pak. Hij kon zo op de cover van zo'n romannetjeEn zijn vrouw was volgens mij een stuk ouder, drie keer zo breed als hij en met heel veel issues. Dat moet ware liefde zijn!
Niet om jullie, meisjes! Alleen omdat ik bang ben voor meelezers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
DaD moest iets kwijt maar dat wilde ze niet op het forum zetten dus ze vroeg wie ze mocht pm'en.
Ik heb al een poging gewaagdquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik ben geneigd om het op internet terug te gaan zoeken
Adorable he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Jaaaaaaaaaa gezien!!!!
Wat een schatje!.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
OHHH ik zag hem!
I could just spread him on a cracker
Hoe kom je dáár nou weer aan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, hij kan niet vergroot worden!
Zij was niet zijn vrouw!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, ohja, die Spaanse collega![]()
Op dat plaatje van Viking kijkt zij echt zo "als je dat ene zegt, dan zwaait er wat als we thuis komen"
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is van Friends, toch? Rachel over Tag?
Ik kan gewoon beter googlen dan jijquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op dat plaatje van Viking kijkt zij echt zo "als je dat ene zegt, dan zwaait er wat als we thuis komen"
En op de pagina zelf was hij ook niet te vergroten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon beter googlen dan jij.
"Dr Phil What do you fear" en dan kom je zo op de site van Dr Phil en de pagina over die show.
Eduardoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nope, op de pagina zelf ook niet, helaasquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En op de pagina zelf was hij ook niet te vergroten?
Wanneer doet ie een show over obsessies? Dan geef ik me vast op![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
Popjes, ik ga naar spinning. Woensdag, de suffe instructeur dus
Misschien had je inkijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]sterkte, ik had gisteren een hele suffe, die er wel heel lekker uitziet en de hele tijd naar me glimlacht
![]()
Mootje ik zit maar te dollenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inkijk, met cup (A)A, geloof je 't zelf
maar jeetje zeg, lekker positief
Doen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
wordt er eens naar me geglimlacht door een lekker ding![]()
ik zou bijna eens een foto moeten maken en dan posten..
zelf houd ik niet zo van gespierd en zo, maar deze dude heeft wel wat, helaas is hij heel saai, maar daar voel je natuurlijk niets van, tenzij hij ook saai in bed is![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij patent op die smiley vandaag ofzo.
nee, die heb ik alquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij patent op die smiley vandaag ofzo.
Je hebt thuis ook een lekker ding die elke dag naar je glimlacht, dusssquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
wordt er eens naar me geglimlacht door een lekker ding![]()
ik zou bijna eens een foto moeten maken en dan posten..
zelf houd ik niet zo van gespierd en zo, maar deze dude heeft wel wat, helaas is hij heel saai, maar daar voel je natuurlijk niets van, tenzij hij ook saai in bed is![]()
dan moet ik eerst een betere telefoon kopen om sneaky foto's mee te maken. Of ik moet zijn hyves vindenquote:
Nou ik kwam hem vaak tegen bij het teruglezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo?. Heb ik hem vandaag zo vaak gebruikt dan?
.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt thuis ook een lekker ding die elke dag naar je glimlacht, dusss.
Ik let er niet echt opquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik kwam hem vaak tegen bij het teruglezenmaar ik mag niks zeggen want ik gebruik hem zelf ook tot het te gortig wordt.
Een algemeen lekker ding heb je nooit voor jezelf!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]true, maar dit is een 'algemeen-lekker-ding', zo iemand die je volgens mij niet niet-lekker kunt vinden ofzo
Offff je bouwt een fotocamera in je bh die afdrukt door te bellen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan moet ik eerst een betere telefoon kopen om sneaky foto's mee te maken. Of ik moet zijn hyves vinden
ik wil 'm ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een algemeen lekker ding heb je nooit voor jezelf!
Wat een überschattig foontjequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Er gaat zometeen een drol van T-Mobile me bellen. Ik mag weer een telefoon en een ander abonnementje kiezen. Ik ga die Sony E. W580 pink maar nemen denk ik. 1 Jaar verlengen. MyFaves 25 + onbeperkt sms voor 5,-.
Er zit een stappenteller op die telefoon. Jeuj.Maar goed, hij is wel roze
![]()
[ afbeelding ]
Is dat zo'n Walkmanphone?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Er gaat zometeen een drol van T-Mobile me bellen. Ik mag weer een telefoon en een ander abonnementje kiezen. Ik ga die Sony E. W580 pink maar nemen denk ik. 1 Jaar verlengen. MyFaves 25 + onbeperkt sms voor 5,-.
![]()
[ afbeelding ]
jouw msn ding ook als ik met jou praat op de nieuwe msn die op m'n werk op de pc staatquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
De achtergrond van mijn eigen posts is ook roze trouwens![]()
.
Oooh dan past ie mooi bij je netbook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja! Die is het!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat zo'n Walkmanphone?
Hij ziet er wel leuk uit inderdaad.
Ik weet er ook niet veel van, misschien wil iemand anders even ontopic aandacht schenken aan een ontopic vraag?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje hè... Ik heb nooit calorieën geteld dus ik weet dit niet zo goed.
Volgens die ene site die hier altijd langskomt is mijn BMR 1407 en mijn onderhoudsniveau 1935 kcal. Met wat ik vandaag op heb zit ik op 1460. Is dat dan een goed aantal, of moet je echt verder boven je BMR zitten?
Hele Sexy en Durfachtige Plaatjes van mcArmyquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Die is het!
* Walkman telefoon met TrackID, Shake control en FM-radio
* Inclusief 2GB Memory Stick Micro M2
* 3.2 Megapixel camera met zoomfunctie en flits
* HSDPA, Bluetooth en USB aansluiting
Geen idee wat HSDPA is, maar het zal wel leuk zijn
Dat kan ook met die ik nu heb, maar ik heb het nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat is echt leuk, radio kunnen luisteren op je telefoon!
Oke. Ik willum!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hele Sexy en Durfachtige Plaatjes van mcArmy
Ghehe pas maar opquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef neen het volgende:
Wat is een OLED scherm nou weer in hemelsnaam
hm.. dat red ik niet meer, voor etenstijd naar Zwedenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef AKnynke het volgende:
zo..calfoutis staat in de oven, crumble staat klaar...laat het vriendje maar komen!
Maar, als jij langskomt dan ga ik hetzelfde voor jou maken hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. dat red ik niet meer, voor etenstijd naar Zweden
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, als jij langskomt dan ga ik hetzelfde voor jou maken hoor!
veel plezier!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef AKnynke het volgende:
het vriendje is er! Fijne avond allemaal!
Eigengemaakte zure augurken. Dat klinkt zaligquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:52 schreef sigme het volgende:
Daglijst:bak brinta verspreid over kantoordag: 3 roggebrood pindakaas, twee boterhammen pindakaas avondeten: zelfgemaakte patat (handvol), 2 kroketten, half pond gemengde groente en wat (eigengemaakte) zure augurken. Toe: appel met wat magere yoghurt.
Zumba lijkt me echt leuk! Alleen dan niet met andere mensen er bij voor mij, want ik ben nogal motorisch gestoord en lompquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Terug van Zumbaaa! Superrrrleuk, maar ik doe de volgende keer wel iets luchtigers aan, het was warm!![]()
Oh, en nieuw deze week: een buikspiersessie van tien minuten aan het eindOMG, wat was dat zwaarrrr!
quote:Your favorite fitness friend
De Sony Ericsson W580i is de ideale fitnesspartner want deze telefoon is namelijk ook bijzonder goed te gebruiken is als mediaspeler. Kies een lekker up-beat nummer uit, trek uw sportschoenen aan, zet de hoofdtelefoon op en sporten maar. Als u van hardlopen houdt dan is de W580i helemaal ideaal. Hij beschikt namelijk over een handige functie die uitrekent hoe ver en hoe hard u heeft gelopen. Dit toestel kan u ook nog eens vertellen hoeveel calorieën u heeft verbrand tijdens het sporten. Heb je geen tijd om echt te gaan sporten maar wilt u wel iedere dag genoeg bewegen en dus zo'n 10.000 stappen per dag zetten? Dan vertelt de stappenteller u of u lekker op de bank neer kunt ploffen of dat u nog even een blokje om moet lopen. De Sony Ericsson W580i geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord walkmanphone.
Shake it up baby
De Sony Ericsson W580i is voorzien van een knop die uw telefoon direct omtovert in een MP3-speler. Op de cover zitten alle knoppen die u nodig heeft om uw muziek te bedienen, maar om het nog makkelijker te maken is deze muziektelefoon voorzien van shake-to-shuffle control. Door de telefoon naar voren of naar achteren te kantelen skipt u nummers en door de telefoon kort te schudden shuffelt u de playlist.
Volgens mij is het prima zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje hè... Ik heb nooit calorieën geteld dus ik weet dit niet zo goed.
Volgens die ene site die hier altijd langskomt is mijn BMR 1407 en mijn onderhoudsniveau 1935 kcal. Met wat ik vandaag op heb zit ik op 1460. Is dat dan een goed aantal, of moet je echt verder boven je BMR zitten?
Ze zijn vooral veel zuurder dan in de winkel te koop. In de meeste winkel kan je sowieso allen zoetzure kopen, en ik vind gesuikerde groente smerig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigengemaakte zure augurken. Dat klinkt zalig
Haha, nou laat je daardoor niet afschrikken!! Genoeg motorische gestoorde mensen in de zaal, maar als je gewoon lol hebt komt het echt wel goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zumba lijkt me echt leuk! Alleen dan niet met andere mensen er bij voor mij, want ik ben nogal motorisch gestoord en lomp
Binnen twee weken heb ik mijn pink mobieltje! En kijk nou! Zou ik er sportief van gaan worden?
[..]
Wat voor ijsjes waren het? Want op de dropjes na vind ik het er verder wel goed uitzien hoor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje.
o. 200 gram kwark
t. -
l. kipfilet in tomatensaus (pittig) met heel veel groente + als toetje brinta met melk
t. 2 ijsjes![]()
t. halve ananas
t. 5 dropjes
d. 2 boterham met mayo en tomaat + 2 puntjes flammkuchen
t. 2 augurken met ham
ongeveer 1600 kcal
Ben er niet helemaal gelukkig mee omdat ik gisteren veel te veel heb gegeten en vandaag een beetje op wilde letten. En ik ga ook niet sporten nu ik zo brakjes ben.
Lieve Muis, ik ben een mensenhater, en mijn liefste een nog veel grotere mensenhater.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Sigme, je zou ze ook kunnen verkopen! Gewoon een bordje langs de weg
Ben je ook een Muisjeshater? Nee toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Lieve Muis, ik ben een mensenhater, en mijn liefste een nog veel grotere mensenhater.
We zouden naar klanten grommen en mijn lief zou dreigend de hoek om komen lopen met een buks.
We wonen afgelegen, ter bescherming van de medemens.
Voor het afvallen / voldoen aan je minimale energiebehoefte maakt het niet uit of je nu de caloriën uit patat en snoep haalt of uit witlof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het prima zoAl is dat natuurlijk ook een beetje afhankelijk van wát je gegeten hebt hè? 1460 kcal bestaande uit alleen patat en snoep lijkt me niet echt geweldig
Je kunt ze vast kwijt aan BJ en Claudia!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze zijn vooral veel zuurder dan in de winkel te koop. In de meeste winkel kan je sowieso allen zoetzure kopen, en ik vind gesuikerde groente smerig.
Vorig seizoen had ik 1 augurkenplant, en daar is een werkelijk ongelooflijke hoeveelheid augurken van gekomen. En nu moet ik een beetje voortmaken met het opeten ervan, want ik heb een stuk of 8 voorgezaaid en er zijn er ook 8 opgekomen. Dat wordt 250 potten augurken dit jaar.
Gelukkig heb ik kippen, die zijn vast heel blij met verse augurk, denk je niet?
Ja! Mobieltje komt binnen 2 weken!quote:Heeft T-mobile al gebeld?
Misschien nog wat augurkjes erbij?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Okee hierbij mijn lijst voor morgen! Zeg me alsjeblieft of het voldoende is of niet.
O: 2 boterhammen pindakaas
T: 250 ml aardbeienkwark
L: een bruin bartje gezond, appel
T: ben dan in de stad, dus ik denk niets
D: shoarmaschotel met prei, ui en champignons. wat witte rijst en tomatensaus met koriander erbij
T: wat toastjes met kaas
Ohhh er zijn nog zilveruitjes! Die snack ik morgen een paarquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien nog wat augurkjes erbij?
Alle gekheid op een stokje: het ziet eruit als een dagmenu waarop ik prima een dag door zou komen, hetgeen betekent dat het beslist niet heel weinig is.
De inhoud ziet me er ook wel evenwichtig uit.
Van mij mag het.
nee, van sojaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga de grap van de dag maken. Komt ie!
Blurred, maken ze vegapaté van herbivoren?
Neem in de stad lekker ergens een groot glas verse jus ofzo nog!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Okee hierbij mijn lijst voor morgen! Zeg me alsjeblieft of het voldoende is of niet.
O: 2 boterhammen pindakaas
T: 250 ml aardbeienkwark
L: een bruin bartje gezond, appel
T: ben dan in de stad, dus ik denk niets
D: shoarmaschotel met prei, ui en champignons. wat witte rijst en tomatensaus met koriander erbij
T: wat toastjes met kaas
Dat weet ik. Maar volgens mij zijn de meeste hier niet alleen bezig met afvallen, maar vooral met het aanleren van een gezond eetpatroon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor het afvallen / voldoen aan je minimale energiebehoefte maakt het niet uit of je nu de caloriën uit patat en snoep haalt of uit witlof.
Voor andere lichaamsprocessen is het wel belangrijk om rekening te houden met andere aspecten (vitaminen, mineralen, vezels en dat soort inhoudelijkheden).
Oh goeie! Jus d'orange met het vruchtvlees erinquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem in de stad lekker ergens een groot glas verse jus ofzo nog!![]()
Verder zit het qua kcal. wel goed volgens mij.
Dus voor een mp3 speler is dat pure onzin.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ghehe pas maar op. Kort gezegd: een scherm gemaakt van organische LED's. Voordelen tov bijv LCD: geen externe lichtbron nodig (schermen zijn maar paar mm dik), verbruiken minder energie, je kan er flexibele schermen van maken, betere beeldkwaliteit (ze leggen de pixels over elkaar heen ipv naast elkaar), etc etc. Echt zulk tof spul.
iig tot 0:25 kijken: dan heb je het wel gezien.
2 van die kleine chocoladeijsjes. En flammkuchen worden gemaakt van heel dun deeg (bijna filodeeg) in de oven,met daarop een dun laagje zure room en uien en mager spek. Is zó lekker en -in vergelijking met een pizza - nog slankproof ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor ijsjes waren het? Want op de dropjes na vind ik het er verder wel goed uitzien hoor!
Oh wacht. Wat is flammkuchen?
Lijkt me een goed idee. Lekker ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:Iets zegt me dat dit niet genoeg is, nog wat nootjes vanavond??
BJ woont wel lekker dichtbij..quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ze vast kwijt aan BJ en Claudia!
He, PM is geen verplichting tot nieuwe PM: reageer wanneer je zin hebt, of iets te vragen, al laat je niks van je horen en plots een dringende vraag: ook goed.quote:Ik ga straks nog even op je PM reageren! Tof dat je zo uitgebreid reageerde!![]()
Sounds good!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
2 van die kleine chocoladeijsjes. En flammkuchen worden gemaakt van heel dun deeg (bijna filodeeg) in de oven,met daarop een dun laagje zure room en uien en mager spek. Is zó lekker en -in vergelijking met een pizza - nog slankproof ook.
Si, si, en daar ben ik natuurlijk ook vlak voor enzo, maar af en toe wat feiten op tafel is ook best handig, vind ik. Voordat iedereen zich verplicht voelt uitsluitend ongemalen volkorenbrood met groenten te etenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar volgens mij zijn de meeste hier niet alleen bezig met afvallen, maar vooral met het aanleren van een gezond eetpatroon.
Deze had ik nog niet gezien, thanks!quote:
Nou, uitsluitend is wat overdreven. Maar ik denk dat een uitgebalanseerde combinatie helemaal niet zo slecht is. Een gezonde basis en daarbij eventueel, naar behoefte, wat rommel voor het lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Si, si, en daar ben ik natuurlijk ook vlak voor enzo, maar af en toe wat feiten op tafel is ook best handig, vind ik. Voordat iedereen zich verplicht voelt uitsluitend ongemalen volkorenbrood met groenten te eten.
Je kunt ook zo'n tafeltje langs de weg zetten met potjes augurken en een bakje voor het geld en dan vertrouwen op de eerlijkheid van de mensquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Lieve Muis, ik ben een mensenhater, en mijn liefste een nog veel grotere mensenhater.
We zouden naar klanten grommen en mijn lief zou dreigend de hoek om komen lopen met een buks.
We wonen afgelegen, ter bescherming van de medemens.
Eigenlijk denk ik dat de hoeveelheid energie heel aardig is. Ontbijtkoek bevat nogal veel caloriën, kroepoek ook, en dan eet je ook nog brood, kip en roomboter. Heb je enig idee op hoeveel calorien je uitkomt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
O: boterham sandwichspread
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: groente omelet, 2 bruine broodjes roomboter
D: Veel sperzieboontjes met boemboe, kip met boemboe (grootste deel van de boemboe zelf blijft liggen). Beetje rijst, beetje kroepoek
S: Zumba
T: vitalinea
Iets zegt me dat dit niet genoeg is, nog wat nootjes vanavond??
Als ik aan een doorgaande route zou zitten, zou ik dat ook vast doen. Niet betalen is ook goed; zo iemand heeft die zure bommen vast harder nodig dan ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n tafeltje langs de weg zetten met potjes augurken en een bakje voor het geld en dan vertrouwen op de eerlijkheid van de mens
Oke, thanks for the insight.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de hoeveelheid energie heel aardig is. Ontbijtkoek bevat nogal veel caloriën, kroepoek ook, en dan eet je ook nog brood, kip en roomboter. Heb je enig idee op hoeveel calorien je uitkomt?
Een stevig hapje zoals nootjes voor na de zumba lijkt me niet verkeerd hoor, ik denk dat zumba wel energie vreet, dat je ervóór maar beperkt zult avondeten (anders had ik gezegd dat je daar gewoon iets meer van zou kunnen nemen). Maar ik zou voor de nootjes afgaan op gevoel, niet verplicht opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |