quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker op een terras gezetenMet een biertje
En een werkstuk besproken, commentaar was wel positief
Haha, er moet nog een heel stuk bijgeschreven worden... ik had nu 2000 woorden en het is de bedoeling dat dat er 7000 worden, dus ehhh.... hou het erop dat mijn 1e versie vooral erg voorlopig wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Hee Ewelina!
Fijn dat het commentaar positief was! Moet je nog dingen aanpassen of was de feedback meer bedoeld voor toekomstige werkstukken?
Ik had me een uur vergist en dacht dat ik al naar huis kon... Dat was even een bummer. Ik ga dus nog maar even een uurtje echt werken.
Zat je met je docent op het terrasje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, er moet nog een heel stuk bijgeschreven worden... ik had nu 2000 woorden en het is de bedoeling dat dat er 7000 worden, dus ehhh.... hou het erop dat mijn 1e versie vooral erg voorlopig was
Docent had wel nuttig commentaar, plus wat literatuurtips. En het is een leuk vak met een enthousiaste docent, dat scheelt ook.
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben gister ook ineens weer ongesteld geworden! En het was maar een week geleden nog, misschien zit dit nuvaring toch nog ergens dan? Want sinds ik gestopt ben met de pil was mijn menstruatie elke keer regelmatig en op tijd
Nee, met een studievriendinnetje. Al was de docent geloof ik wel van plan om met de werkgroep een keer bier te gaan drinken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zat je met je docent op het terrasje?.
*gniffel*.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachen
we moeten het er dan nog eens over hebben en een oplossing vinden. Ik ga denk ik maar niet meer aan de pil, dat drama is gelukkig over. Het voelt echt fijn om hem niet meer te slikken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet er 'wat' veranderen of moet er iemand hormonen slikken? M'n nekharen staan paraat.
*klopt even meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor BodyBalance én Spinning !
*schouder klopt.
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar komt de huurtoeslag in de TT vandaan?
Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar komt de huurtoeslag in de TT vandaan?
Heb ik iets gemist?
Dat dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachen
Ik zat volgens hem wel op de goede weg, en ik heb nog een maand. Gaat wel lukken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Phaidra het volgende:Dan moet je nog wel even doorschrijven idd. Tussentijds commentaar en tips zijn natuurlijk wel fijn!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
De meeste Nederlanders en Vlamingen eten nog altijd brood of pap als ontbijt, brood tussen de middag, 's avonds carbs, groente en vlees of vis, met wat fruit en zoetigheid als tussendoortjes, en 's avonds een hartige snack.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
kan niet slapen van de hoofdpijn
ibu helpt niet
sporten kan dus niet vandaag
maar verder gaat 't goed hoor![]()
Ja pfff nu wil ik die ook. Ik wil ook weten hoe koken chemisch werktquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[Pimp-modus] ik heb een hele kast vol kook- en eetboeken
Mijn favoriete boek is overigens McGee: On Food and Cooking, een heuse kook-encyclopedie. Beschrijft allerlei tradities in de keuken, maar ook de wetenschap achter koken, de chemische veranderingen, etc. Fantastisch boek!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ik.
Working nine to fivehalf zes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar zijn Cootje en Greysie vandaag eigenlijk?
Die craving had ik ook dus heb ik hier op het werk maar wat magere yoghurt genomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Danku danku.
Pff ik heb een craving nu ! Chips! Popcorn! Zoutjes! Koekjes! KRAKELINGEN !
argh.
Sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Blurred86 het volgende:
toen ik de TT zag dacht ik yay huurtoeslag![]()
maar toen keek ik op mijn.ing en bleek ik nog steeds blut te zijn
Ik een klein stukje PanPankaas. Wat niet slim was, want nu heb ik zin om het hele stuk op te eten en dat is 200 gram. Oftewel 476 kcal. Dan moet ik mn avondeten overslaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die craving had ik ook dus heb ik hier op het werk maar wat magere yoghurt genomen
Ai, maar als het maar lekker wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik een klein stukje PanPankaas. Wat niet slim was, want nu heb ik zin om het hele stuk op te eten en dat is 200 gram. Oftewel 476 kcal. Dan moet ik mn avondeten overslaan.
Ik heb het niet gedaan hequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ai, maar als het maar lekker wasNiks zo naar als een vreetkick en er niet optimaal van genieten op z'n minst.
Ik heb nu al honger en ik ga pas over ruim 2,5 uur eten.
Mijn meneer heeft zijn scriptie presentatie om half zes, wat hij pas twee dagen geleden hoorde, en daarna gaan we bij zijn ouders eten.
Was je een Nuvaring kwijt geraakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben gister ook ineens weer ongesteld geworden! En het was maar een week geleden nog, misschien zit dit nuvaring toch nog ergens dan? Want sinds ik gestopt ben met de pil was mijn menstruatie elke keer regelmatig en op tijd
Muissie!!! Hoe ging ie?quote:
+1 voor je wilskrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan he- ik denk er alleen maar constant aan dat dat ding in de koelkast ligt
.
Maar ik ben sterk. Althans, dat vertel ik mezelf.
Ja die heb ik gezien greysie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
DML, had je mijn PM nog gehad?
Had jij nou precies hetzelfde destijds en moest je ook onder algehele narcose? Zou je me dat nog even willen PM-en? Ben ik benieuwd naar, misschien heb je ook nog tips and trics and do's and don'ts.
Ik lees het dan strakjes thuis wel. En als je geen tijd meer hebt, dan fijne vakantie!
Ik was ook met de pil gestopt en overgestapt op de Nuvaring, en het ging in het begin een tijdlang beter (vooral mijn libidoquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
we moeten het er dan nog eens over hebben en een oplossing vinden. Ik ga denk ik maar niet meer aan de pil, dat drama is gelukkig over. Het voelt echt fijn om hem niet meer te slikken.
Maar of een spiraaltje, of een nuvaring...zoiets, denk ik.
Geweldig! Het ging zo goed dat Petrus de hemelpoort even onbemand liet en samen met zijn op een regenboog rijdende eenhoorn zijn zegen en goede wensen over mij uit kwam spreken.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geweldig! Het ging zo goed dat Petrus de hemelpoort even onbemand liet en samen met zijn op een regenboog rijdende eenhoorn zijn zegen en goede wensen over mij uit kwam spreken.
Het ging niet zo denderendmaar goed van je fouten leer je zullen we maar zeggen. En het is hier 25 graden (omgwtfbbq ja echt!) en ik heb een ijsje (mijn 2e van vandaag) en ik heb nog geen cijfer terug. Dus
Je gevoel voor humor heb je in ieder geval nog niet verloren. En misschien valt het cijfer nog wel mee. Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen (hoe gaat het met de stress?)quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geweldig! Het ging zo goed dat Petrus de hemelpoort even onbemand liet en samen met zijn op een regenboog rijdende eenhoorn zijn zegen en goede wensen over mij uit kwam spreken.
En als ik je nu eens met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
Het ging niet zo denderendmaar goed van je fouten leer je zullen we maar zeggen. En het is hier 25 graden (omgwtfbbq ja echt!) en ik heb een ijsje (mijn 2e van vandaag) en ik heb nog geen cijfer terug. Dus
Eerst blind een jaarabbo afrekenen en dan toch maar sporten omdat je ervoor hebt betaald. Heeft niets met moed te maken in mijn geval.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat knap dat de meeste van jullie de moed kunnen opbrengen om naar een sportschool te gaan.
Oh ik heb een sterke valeriaanpil genomen (zoeen van Valdispert waar je er maar 1 per dag van mag) dus op het moment gaat hij wel jofel eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor heb je in ieder geval nog niet verloren. En misschien valt het cijfer nog wel mee. Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen (hoe gaat het met de stress?)
We luvven je!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
thanks! Ik doe gewoon tot oktober lekker niets, en ga het er dan eens met m'n huisarts over hebben. Of ik ga in juli even naar m'n nederlandse huisarts...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik was ook met de pil gestopt en overgestapt op de Nuvaring, en het ging in het begin een tijdlang beter (vooral mijn libido). Nu voel ik me nog steeds wel beter dan met de pil, maar toch niet meer zoals in het begin en nu heb ik weer klachten (migraine
) tijdens de stopweek die ik eerder niet had, dus ik zit er nu over te denken om alsnog over te stappen op iets helemaal zonder hormonen.
Niet dat het bij jou ook zo hoeft te werken hoor, misschien is minder hormonen voor jou al genoeg verandering maar ik wou het gewoon even gezegd hebben.
Goede remedie!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
En morgen ga ik lekker winkelen. Daar haal ik wel altijd tienen in.
Ik ben al vier keer tantequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik aanstaande maandag voor de vierde keer tante ga worden?.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
En morgen ga ik lekker winkelen. Daar haal ik wel altijd tienen in.
Grappig dat je dat nu al weet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik aanstaande maandag voor de vierde keer tante ga worden?.
Geplande keizersnee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grappig dat je dat nu al weet.![]()
Maar gefeliciteerd!
Vegetarisch is een ruim begrip... Kun je iets specifieker zeggen in wat voor iets je zin hebt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef AKnynke het volgende:
wat voor vegetarisch zal ik vanavond gaan eten?
Lijstje tot nu toe:
O: 3 boterhammen met hagelslag
T: -
L: bakje ananas, brood met kip
T: chocoladepecannoten (70% pure chocolade)
D: ?
T: rabarbercrumble oid.
Leuk zeg!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh ja, die heb ik ook gezien! dat ziet er zoooo mooi uit! Maar, teveel werk voor nu inderdaad. Moet ook nog brood bakken voor morgenochtend!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Er staat een recept voor cannelloni in COOK dat ik al weken wil maken, maar ik kom er nooit toe. Da's ook vegetarisch, alleen misschien wat veel werk voor nu. Het heet "Honeycomb cannelloni".
Ohhh, wat tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijk hè.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, wat tof
Ik ben maar een keer tante, maar ohhh, wat hou ik van dat joch![]()
Jammer dat we 'm maar twee keer per jaar zien ofzo, hij woont in Spanje
de dropjes en cola light ook?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ek-Mei, die lijst T'sPrachtig
Wel goed allemaal, dat wel
Cola light is toch niet slecht voor de lijn? Er zijn mensen die problemen hebben met aspartaam maar als jij er geen last van hebt is er weinig mis mee. En over 3 dropjes zou ik me ook maar niet druk maken.quote:
lekker, omelet, roomboterquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag, op- en aanmerkingen altijd welkom![]()
O: boterham sandwichspread
T: 2 plakjes ontbijtkoek (ik had een snaaibui. dus ik vind dat ik het nog best netjes heb gehouden)
L:Op een terras: groenteomeletmet twee sneetje brood met roomboter, thee, rivella
T:In de bios: beker cola light gedeeld met vriendje
D: Thuisvroeg: sperzieboontjes met boemboe, kip met boemboe, beetje rijst (vind ik nooit zo belangrijk bij deze maaltijd), beetje kroepoek
S: Zumba!
T: vitalinea oder so? Ik weet het nog niet.
Ik vind het keurig dat je drie dropjes eet en niet de hele zak (quote:
oh, wat een fijne site! En bednakt voor het meedenken allemaal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:11 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: misschien staat hier iets tussen dat je lekker lijkt? ik slaag daar altijd, het is mijn lievelingsreceptensite
Inderdaad een fijne site! Straks thuis even bookmarken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:11 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: misschien staat hier iets tussen dat je lekker lijkt? ik slaag daar altijd, het is mijn lievelingsreceptensite
ik dacht dat iedereen hier wel anti cola light zou zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Cola light is toch niet slecht voor de lijn? Er zijn mensen die problemen hebben met aspartaam maar als jij er geen last van hebt is er weinig mis mee. En over 3 dropjes zou ik me ook maar niet druk maken.
Het was ook echt heerrrrrlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
lekker, omelet, roomboter![]()
ziet er goed uit!
Ja, vriendje heeft ze gekocht. En ik vind het ook heel erg lekker eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
@Goodbye, ik neem aan dat je de boemboes van Conimex gebruikt? Lees de verpakking eens; sommige zijn prima, maar er zijn er ook die slechte vetten bevatten, of veel teveel hulpstoffen.
Roomboter is OK; waren je boterhammen wel bruin?
Ik ook niet hoor... af en toe wil je gewoon iets zoets, dan is light-frisdrank imo niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen hier wel anti cola light zou zijn![]()
ik heb er geen problemen mee, slecht misschien maar het enige waar ik naar kijk zijn de kcal
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was ook echt heerrrrrlijkEn ik zit nog steeds vol
![]()
Maar ik wil wel oppassen dat ik genoeg eet, dus ik zal het zo even natellen denk ik.
idd, beter af en toe een glaasje cola light dan altijd gewone frisdrank of sap drinken, drink verder eigelijk alleen water of alcohol in het weekendquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... af en toe wil je gewoon iets zoets, dan is light-frisdrank imo niet zo slecht.
Mijn vriendje beweert dat hij hoofdpijn krijgt van aspartaam, dat zou een reden zijn om het te laten staan maar voor mensen die er geen last van hebben zie ik het probleem niet zo.
Nee, ik eerder eigenlijk ook niet. Maar ik moet het even beter in de gaten houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
![]()
dat lees ik hier vaker dat mensen bang zijn om te weinig te eten, daar heb ik nu echt nog nooit last van gehad![]()
Wel valt het me nu pas op dat ik in mijn strenge lijn periode wel erg weinig had, vergelijkbaar met de lijstjes van sommige mensen hier waar veel commentaar op is.
De onderzoeken hebben volgens mij nog niet een eenduidig resultaat opgeleverd. Ik zou zeggen: in kleine hoeveelheden is het OK, geen 2 liter per dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen hier wel anti cola light zou zijn![]()
ik heb er geen problemen mee, slecht misschien maar het enige waar ik naar kijk zijn de kcal
Oh ik hoef niet op mijn donder, ik weet zelf ook dat het slecht en knudde isquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ik vind het nu een beetje zielig om je op je donder te geven. En inderdaad: morgen is weer een dag!
Dat is de lekkerstequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is trouwens ook wel frisdrank waar geen aspartaam in zit en toch niet te veel kcal, bijv. sommige Spa Fruit-varianten. Als ik frisdrank drink is het meestal Spa Lemon Cactus.
Het is niet zo gek dat je op een onregelmatige dag, zoals met een tentamen, te weinig eet; dat gebeurt iedereen weleens. Maar ik schrik er wel van dat je afvalt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet op mijn donder, ik weet zelf ook dat het slecht en knudde iszo eerlijk ben ik dan weer wel. Ik ga me dadelijk maar eens bomvol stoppen met pasta en vanavond minstens 300 ml kwark wegwerken, zodat het qua kcal -hopelijk- meevalt.
Ja ik schrik er ook vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat je op een onregelmatige dag, zoals met een tentamen, te weinig eet; dat gebeurt iedereen weleens. Maar ik schrik er wel van dat je afvalt!
Haha, geheel in het thema van vanmiddag!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ben er uit. Ik ga dit eten: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=346230&rq=vegetarisch&course=hoofdgerecht&slim=on
Hartige clafoutis. Ben benieuwd!
Ik had ook sajoer boontjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Goodbye het volgende:
D: Thuisvroeg: sperzieboontjes met boemboe
Go your hallway als je daar nog behoefte aan hebtquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een beetje in de war door iets maar ik kan het hier niet neerzetten.. Is er iemand die ik mag pmen? Antwoorden hoeft niet.
.
Nou, dan ben jij gewoon een natuurtalent in de keuken, toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Merel het volgende:
Hé maar hebben jullie dat nooit, dat je door je kookboeken bladert en eigenlijk niks tegenkomt wat de moeite waard is? Of op de website van de AH, daar staan misschien 3 recepten die me wel OK lijken. Ik vind het vaak enorm veel moeite voor een helemaal niet zo speciaal resultaat. Dan sta je drie uur in de keuken voor een lapje vlees dat net zo smaakt als hoe ik het altijd al in een half uurtje maak ofzo.
Ja hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een beetje in de war door iets maar ik kan het hier niet neerzetten.. Is er iemand die ik mag pmen? Antwoorden hoeft niet.
.
Ja!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Merel het volgende:
Hé maar hebben jullie dat nooit, dat je door je kookboeken bladert en eigenlijk niks tegenkomt wat de moeite waard is? Of op de website van de AH, daar staan misschien 3 recepten die me wel OK lijken. Ik vind het vaak enorm veel moeite voor een helemaal niet zo speciaal resultaat. Dan sta je drie uur in de keuken voor een lapje vlees dat net zo smaakt als hoe ik het altijd al in een half uurtje maak ofzo.
Ik weet het niet! Mijn docent zei dat hij het 'op zijn gemak' ging nakijken en dat ik binnenkort van hem hoor. Dus ik zie het wel wanneer ik mail hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Bijgelezen.
Muizelientje, misschien gaat het allemaal nog meevallen met je cijfer. Wanner denk je het te horen!
Ik ben in elk geval erg blij dat je aan het de-stressen bent!
Jammer dat - als XM echt voorlopig niet terugkomt hier - ze dat niet even gemeld heeft in 'het openbaar' hier.
Ik vind het erg jammer in elk geval.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat je hebt gegeten is echt keurig! (OK, de Special K is maar medium keurig) Als je wilt weten hoeveel de amandelen waren: wegen!
Omdat je hebt geklust en nog gaat sporten, stem ik voor een T vanavond. Kwark? Nog wat nootjes? Avocado?
MWAH!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
En morgen dan ook lekker eten he Muizie!
Maak mij en de Toppertttttssss proud! (Zij zullen het omgekeerd niet doen ben ik bang).
Gaat wel hier hoor! Qua napijn van de biopsie valt het mee, ik gooi er zo een paracetamolletje tegenaan want ik begin het nu wel weer te voelen. Vanmorgen ook eentje genomen. Maar verder was ik gewoon aan het werk en ging het prima![]()
Qua piekeren en zorgen om mijn moeder gaat het iets minder, maar ik moet nog even de alles-sal-reg-kom-knop vinden en dan komt ook dát goed!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MWAH!![]()
*leent eigen alles-sal-reg-kom-knop uit aan Greys* Zo! Nu hebbie er twee!
Dat dacht ik wel he!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Dank meissies!
Nu moet het lukken Maria, met twee knoppen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuzes, volgens mij krijg ik ook 'lange-posteritis' van dit nieuwe eetbeleidScuzi.
Nee, want ik eet nooit chips.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nú aan de yoghurt met bosvruchtjes. Naja, beter dan chips zou ik zeggen
.
Hebben jullie die Mexican Salsa chips van Lays wel eens gehad? Is dat nou hetzelfde als bolognese? De smaken lijken verdacht veel op elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Amenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Bolognese chips van Croky > alle andere bolognese chips. Vind ik
Ja ik wil er voor mn eigen huisje ook zéker 1 hebben, wel zo makkelijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is de schatting van 1/10 wel accuraat genoeg. Als je echter woest aan het bakken wilt slaan, zou ik zo'n digi-weegschaal wel aanraden.
Nou weet je, neem na het sporten nog een lekkere hand hazelnoten, voor de variatie, en dan ben ik gewoon helemaal trots op je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |