Wow, dat is wel een erg groot verliesquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep, in september 1500 aandelen Fortis hebben @ gemiddeld 10.05 bedoel je?
Yep. En dat was dus echt puur een lange termijn belegging. Ooit gekocht zo rond de 20,- en een paar keer gemiddeld. Maar ja, mocht niet baten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Alistair het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een erg groot verlies
Ik heb liever Prologis op 5, zit jij daar al in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef Alistair het volgende:
Als MGM nou even naar de $5,- zakt stap ik daar ook in![]()
Je blijft maar volhoudenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Ik was er maandag al van. Gekocht op 5,20, verkocht op 8,20. Pik ze weer op rondom de 6,50
Ik zat in Prologis (MidCap) op 1,38 euro en heb deze verkocht op 2,19 euro. Had ze beter kunnen aanhouden zie ik nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik heb liever Prologis op 5, zit jij daar al in?
Ja, ik bedoel het moederbedrijf in amerika dus niet PEPR maar PLD.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef Alistair het volgende:
[..]
Ik zat in Prologis (MidCap) op 1,38 euro en heb deze verkocht op 2,19 euro. Had ze beter kunnen aanhouden zie ik nu
Ik neem aan dat jij kijkt bij een Amerikaanse notering
Ik denk dat we nog wel een stapje verder terug moeten doen maar zeker weten doe ik het natuurlijk nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef Terrorizer het volgende:
Wat denken jullie?
Verder down, of weer up?
Wel naar gekeken maar (nog) nooit in gehandeld. Alleen in de European Properties dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel het moederbedrijf in amerika dus niet PEPR maar PLD.
Ik denk niks. Ik koop pas als alles goed genoeg gekelderd isquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef Terrorizer het volgende:
Wat denken jullie?
Verder down, of weer up?
Leuke reactie:quote:Duitse banken krijgen de mogelijkheid om giftige leningen en beleggingen onder te brengen in zogenoemde bad banks.
De Duitse regering heeft daar woensdag toe besloten.
Het gaat om een van de belangrijkste plannen van de regering-Merkel om de Duitse economie weer op de rails te krijgen.
Slechte leningen en beleggingen
Duitse banken kampen met veel slechte leningen en beleggingen, waardoor zij terughoudend zijn geworden met het verstrekken van nieuwe kredieten aan consumenten en bedrijven. De bedoeling is dat zij de bezittingen voor twintig jaar kunnen onderbrengen in speciale vehikels. De regering zoekt ook nog naar een oplossing voor de problemen van regionale banken.
quote:De marktwaarde van deze 'rommel' is laag, en dat is een probleem. Deze 'rommel' voor de gehele looptijd opbergen is geen oplossing, de waarde zal mischien iets, maar niet veel verbeteren. Dan komt de afschrijving over twintig jaar, in plaats van nu meteen, het probleem veranderd niet. Fijn al die tijd een zwaard van Damocles boven de markt. Wil de Duitse regering de crisis nog wat oprekken, is een paar jaar niet erg genoeg?
Leuk hoe sommige mensen reageren als ze de aandelen in bezit hebbenquote:As an American I would like to see GE create as many US jobs as
possible.
As a shareholder I want to see the stock and dividends rise even if
they have to make deals with the devil or puree kittens in a blender
to do that.
Ok, ok, perhaps not the kitten thing, but you get my point.
Ik heb er 3 gekochtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef edwinh het volgende:
[..]
60cent per aandeel aex rendement hoeveel opties heb je gekocht?
MT PUT JUN 2009 21,00 72,23%
Ik vraag me überhaupt af wie wel die mogelijkheid heeft. Volledige transparantie van het orderboek kan écht veel voordeel opleveren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom krijgen wij eigenlijk als particulier niet het hele orderboek te zien? Zou wel cool zijn
En hoeveel geld Obamagrote private partijen er tegenaan gaan gooienquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:14 schreef Alistair het volgende:
In de VS zullen we straks flink rode cijfers zien. Ben benieuwd hoe hard GE vandaag omlaag moet
Buitengewoon goede 1e kwartaalcijfersquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef Conversatie het volgende:
Wow, ING gaat wel erg hard vandaag. Is daar een reden toe? Of gewoon teveel gestegen? Hoop dat hij nog even zakt, baalde al dat ik vorige rally niet ben in gestapt (Mja wie niet)..
Volgens mij is het nog steeds iets van 28% hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef Mendeljev het volgende:
En we zitten nog maar ~~22% procent boven de all-time low van de AEX. Toch hoor ik nog geen analisten spreken over bodems e.d.
Mijn hoofdrekenen laat me in de steekquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:21 schreef Alistair het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds iets van 28% hoor
250-195=55/1.95=28% ish
28% hoor...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef Mendeljev het volgende:
En we zitten nog maar ~~22% procent boven de all-time low van de AEX. Toch hoor ik nog geen analisten spreken over bodems e.d.
Niet voor langquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef lammegiraf het volgende:
pff...was er al bang voor...stomme yanks trekken ons weer up
Hoe kan het dan dit zijn:quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef Alistair het volgende:
[..]
Buitengewoon goede 1e kwartaalcijfers
met goede kwartaal cijfers zou het toch moeten stijgen...quote:ING Groep
6.88
-11.9%
Oops, dan waren het dus teleurstellende cijfersquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dit zijn:
[..]
met goede kwartaal cijfers zou het toch moeten stijgen...
hij was de "[/sarcasme]" blijkbaar vergetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dit zijn:
[..]
Waarschijnlijk dacht iedereen dat ING het net zo goed zou doen als Citigroup en Barclays. Dat laatste aandeel heeft overigens een stijging van plusminus ~500% doorstaan sinds zijn low.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef Conversatie het volgende:
Hoorde vanmorgen op BNR dat men had gerekend op 50% minder verlies dan het daadwerkelijk was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht iedereen dat ING het net zo goed zou doen als Citigroup en Barclays. Dat laatste aandeel heeft overigens een stijging van plusminus ~500% doorstaan sinds zijn low.
Barclays is een stuk stabieler dan C of ING en heeft geen overheidssteun gehadquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht iedereen dat ING het net zo goed zou doen als Citigroup en Barclays. Dat laatste aandeel heeft overigens een stijging van plusminus ~500% doorstaan sinds zijn low.
denk dat ik een bosje meeneem naar morgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n shorts verkochts
Zal me niks verbazen als WS nog gaat stijgen in aanloop van de werkloosheidcijfers van morgen
Als werkloosheidscijfers tegenvallen komt er een vrije val, maar daar durf ik niet op te gokkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:48 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
denk dat ik een bosje meeneem naar morgen
Momenteel zit ik nog steeds in AMG en TomTom. Met AMG heb ik nu een klein verlies en met TomTom sta ik nog op winstquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef BlaZ het volgende:
AMG gaat ook hard omlaag vandaag.
Hoop dat het wat verder zakt zodat ik weer kan instappen.
Heeft AMG nog beetje potentie dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef BlaZ het volgende:
die komen toch pas morgen om 14:30quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als werkloosheidscijfers tegenvallen komt er een vrije val, maar daar durf ik niet op te gokken
heb te vaak m'n winst in verlies zien veranderen omdat ik niet op tijd winst nam
Pas instappen na een aandelenemissiequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef BlaZ het volgende:
Nog geen aankoopadvies van jou dus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Pas instappen na een aandelenemissie.
Hey, ik had 'm al gekocht voordat jij 'm tipte...quote:
Ik sta 3.5% in de plus, ik heb 250 stuks dus 62 euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hey, ik had 'm al gekocht voordat jij 'm tipte...
En ben ervoor door het dal gegaan.
Maar nu breekt ie uit, sta maar liefst 2,2% in de plus.
3,75 lijkt me wel mooi instapmoment.Dan doe ik met je meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef BlaZ het volgende:
Voordeel als in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af wie wel die mogelijkheid heeft. Volledige transparantie van het orderboek kan écht veel voordeel opleveren.
3,75 inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef foetre het volgende:
[..]
3,75 lijkt me wel mooi instapmoment.Dan doe ik met je mee
Je kunt eventuele plateau's inzien. Soms keldert een aandeel heel snel als er een bepaald plateau is doorbroken omdat er heel weinig orders staan rondom een bepaalde koers. Maar goed, als anderen dezelfde informatie hebben is dat voordeel al snel een stuk minder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Voordeel als in?
Verder heb je niet zoveel aan het orderboek
Prima toch? Het gaat om 3000 stuks. Steek je toch 3000 x 1,90 in je zak terwijl je aandelentotaal gelijk blijft.quote:
Hoeveel ga je der kopen dan?Ik heb eigenlijk al teveel verschillende aandelen(aex-index,ing,klm,aegon en arcelor mittal).Maar een buitenkansje sla ik nooit afquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
3,75 inderdaad.
Verder wil ik weer SBM en Fugro alleen die staan nog te hoog.
Heb alleen nog Shell aandelen momenteel.
Professionele partijen sturen hun orders pas naar de beurs als het niveau reeds gehaald is. Dus zoveel heb je niet echt aan de orderboeken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je kunt eventuele plateau's inzien. Soms keldert een aandeel heel snel als er een bepaald plateau is doorbroken omdat er heel weinig orders staan rondom een bepaalde koers. Maar goed, als anderen dezelfde informatie hebben is dat voordeel al snel een stuk minder.
200 stuks hier. Van 70 in de plus via 110 in de min nu op 36 in de plus. Gaat nog steeds over veel te kleine bedragen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik sta 3.5% in de plus, ik heb 250 stuks dus 62 euro. (maar ik heb er ook 80 euro verlies mee gestaan
.)
zie je dat 3 dagen geleden ook al niet?quote:
Wat bedoel je? Ik heb de afgelopen dagen al aardig wat poen kunnen verdienen door AEX puts te kopen op wat voor mij de intraday-high leek te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:14 schreef edwinh het volgende:
[..]
zie je dat 3 dagen geleden ook al niet?
Welke puts koop je dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb de afgelopen dagen al aardig wat poen kunnen verdienen door AEX puts te kopen op wat voor mij de intraday-high leek te zijn
ITM puts die de week erna expireren. Geen juni want die zijn te duur. En dagopties zijn dan weer te link.quote:
Yahoo kaartjequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef edwinh het volgende:
eindelijk een VIX die echt bearish is.
Nee liever niet, moet eerst mijn shorts van vorige week woensdag nog afzetten op 247 en KPN gaat ook beter bij negatieve beursquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef Noshiba het volgende:
Nu maar hopen op snel herstel, heel snel het liefst.
Als je naar die 3maands grafiek kijkt welquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Yahoo kaartje
Rood is de AEX, groen is de volatiliteit. Easy money?
Ik had het meer over de Cboe Vix die van de S&P, als de index -2% daalt wil ik de vix naar Minimaal +4% hebben om een bearish signaal te kirjgen, de afgelopen dagen was dat nog niet het geval. Nu wel .verdere dalingen, Black Swan 2.0? Echt geen id. Ik heb wel wat puts maar van uitbreiden is nog geen sprake.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Yahoo kaartje
Rood is de AEX, groen is de volatiliteit. Easy money?
correcties zijn vaak kort maar krachtigquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef Dave7 het volgende:
Dow Jones Transportation Average .DJT 2,995.02 -153.66 (-4.88%)
sjonge het gaat weer lekkerik kan me bijna niet voorstellen dat dit enkel correctie is, gaat het wel erg hard voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |