Hey, ik had 'm al gekocht voordat jij 'm tipte...quote:
Ik sta 3.5% in de plus, ik heb 250 stuks dus 62 euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hey, ik had 'm al gekocht voordat jij 'm tipte...
En ben ervoor door het dal gegaan.
Maar nu breekt ie uit, sta maar liefst 2,2% in de plus.
3,75 lijkt me wel mooi instapmoment.Dan doe ik met je meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef BlaZ het volgende:
AMG gaat ook hard omlaag vandaag.
Hoop dat het wat verder zakt zodat ik weer kan instappen.
Voordeel als in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af wie wel die mogelijkheid heeft. Volledige transparantie van het orderboek kan écht veel voordeel opleveren.
3,75 inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef foetre het volgende:
[..]
3,75 lijkt me wel mooi instapmoment.Dan doe ik met je mee
Je kunt eventuele plateau's inzien. Soms keldert een aandeel heel snel als er een bepaald plateau is doorbroken omdat er heel weinig orders staan rondom een bepaalde koers. Maar goed, als anderen dezelfde informatie hebben is dat voordeel al snel een stuk minder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Voordeel als in?
Verder heb je niet zoveel aan het orderboek
Prima toch? Het gaat om 3000 stuks. Steek je toch 3000 x 1,90 in je zak terwijl je aandelentotaal gelijk blijft.quote:
Hoeveel ga je der kopen dan?Ik heb eigenlijk al teveel verschillende aandelen(aex-index,ing,klm,aegon en arcelor mittal).Maar een buitenkansje sla ik nooit afquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
3,75 inderdaad.
Verder wil ik weer SBM en Fugro alleen die staan nog te hoog.
Heb alleen nog Shell aandelen momenteel.
Professionele partijen sturen hun orders pas naar de beurs als het niveau reeds gehaald is. Dus zoveel heb je niet echt aan de orderboeken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je kunt eventuele plateau's inzien. Soms keldert een aandeel heel snel als er een bepaald plateau is doorbroken omdat er heel weinig orders staan rondom een bepaalde koers. Maar goed, als anderen dezelfde informatie hebben is dat voordeel al snel een stuk minder.
200 stuks hier. Van 70 in de plus via 110 in de min nu op 36 in de plus. Gaat nog steeds over veel te kleine bedragen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik sta 3.5% in de plus, ik heb 250 stuks dus 62 euro. (maar ik heb er ook 80 euro verlies mee gestaan
.)
zie je dat 3 dagen geleden ook al niet?quote:
Wat bedoel je? Ik heb de afgelopen dagen al aardig wat poen kunnen verdienen door AEX puts te kopen op wat voor mij de intraday-high leek te zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:14 schreef edwinh het volgende:
[..]
zie je dat 3 dagen geleden ook al niet?
Welke puts koop je dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb de afgelopen dagen al aardig wat poen kunnen verdienen door AEX puts te kopen op wat voor mij de intraday-high leek te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |