Dan ben ik voorgelogen vroeger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:41 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Tong je kan helemaal niet voetballen eikel
Nijmegenquote:
Vanavond de laatste ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef Veerboot het volgende:
Tot wanneer loopt VI eigenlijk? Hoeveel uitzendingen nog?
't Is bij hem een stopwoord, ik denk dat hij het nog gebruikt als Kraaij niet eens aanwezig is.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Gijp met zijn Hansie blijft wel hilarisch
Dat was geniaal. NEE!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef fetss het volgende:
Zit al de hele week uit te kijken naar vanavond![]()
Al veel afleveringen terugekeken speciaal om vd gijp![]()
"genee: hij speelde ook de finale"
"gijp: NEEEEEEE!??!?! NOU JOHAN, 60 wedstrijden in 63 dagen....."
Is het al begonnenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een slappe gelul over Perez, Pierre. Marco kon 1. niet met hem door een deur en 2. speelde sinds zijn terugkomst als een natte krant.
Achteraf gelul ook.
Cyber is Sport1 aan het kijken.quote:
Prachtigquote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb hem betaald, ik heb hem betaald. 85 gulden. Tering, wat schoot ik die hoog over.
Vraag ik me ook af, terwijl Van der Gijp normaal altijd heel kritisch is op het spel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
niemand die even vermeld dat het voetbal in de bekerfinale oerslecht was? spanning was er idd wel.
En een elektronische vliegenmepper.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer geeft iemand Hersi wat te eten?
Klopt, daar heeft Johan best vaak last van.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Robinhoo het volgende:
Johan die weet soms die namen niet héOver Wisgerhof:
"Die achterhoede speler".
Hoezo, 2 sneetjes roggebrood en een zonnepit op een dag is bovengemiddeld voor een Etheopiër.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer geeft iemand Hersi wat te eten?
Daar ging m'n colaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En een elektronische vliegenmepper.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo, 2 sneetjes roggebrood en een zonnepit op een dag is bovengemiddeld voor een Etheopiër.²
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Scheringa onbetrouwbaar, vertel ééns iets nieuws.
Hij werd er wel erg lelijk van eventjes.quote:
Twente had ook bijna Rijkaard binnen gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Ze wilden Hiddink..
Haha, wat denken ze wel niet bij AZ zeg.
Zullen ze Maurinho ook hebben benaderd?
Pffff
Kweenie, Mourinho misschien wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Pffff
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
Ze wilden Hiddink..
Haha, wat denken ze wel niet bij AZ zeg.
Pffff
Genant ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef BB-King het volgende:
Hilarisch hoe Genee altijd het hardst om z'n eigen grapjes lacht.
Ik ook, Insite is ook een veel betere naam. Nu krijg je steeds die verwarring met het blad.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heerlijk hoe ze weer afdwalen.
Voetbal Insite.
Edit: International*
Ik kan er maar niet aan wennen.![]()
Wat een vermakelijke onzin idd over dat gewicht.quote:
Voor AZ wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
Waar heeft Hans het over?Alsof het een unicium is om twee keer op rij kampioen te worden.
hej jou TV loopt voorquote:
Seedorf naar Ajaxquote:
quote:
Op zijn minst..quote:
Ja, maar het is sowieso een unicum voor AZ om kampioen te worden. AZ is gewoon titelkandidaat #1 volgend jaar.quote:
Ja, en het volgende is dat ze alleen nog maar négers ála Frank Rijkaard én Gullit willen als trainer, omdat ze onder de douche behoorlijk indrukwekkend kunnen zijn vanwege certain "apparaten".quote:Op maandag 18 mei 2009 21:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En nu gaan we het over iemands pens hebben.
heb dezelfde tv als Jorien, dus dat kanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heb dezelfde tv als Jorien, dus dat kan
Ik denk er precies zo over.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou wel een stunt zijn. Ondanks dat ik geen van Basten fan ben gun ik hem alle succes bij Milan. Zou wel stoer zij als hij het daar wél weet waar te maken.
Zou me aan de ene kant eigenlijk niets verbazen als hij het daar wel goed gaat doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou wel een stunt zijn. Ondanks dat ik geen van Basten fan ben gun ik hem alle succes bij Milan. Zou wel stoer zij als hij het daar wél weet waar te maken.
Samen met Gullit en Rijkaardquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zou hem zo graag bij een klein clubje zien. Spelers beter maken, zou hij dat kunnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk het niet. Met de absolute top zou hij het misschien wel goed doen, net als een Rijkaard.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zou hem zo graag bij een klein clubje zien. Spelers beter maken, zou hij dat kunnen?
Gullitquote:
Ja, iemand moet de broodjes van fijne Nutella voorzien.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de broodjes van fijne Nutella voorzien.²
Voor mij geen e621 meer, ik dank je de koekoek. Dan maar geen umami smaak.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef De_kromme het volgende:
Slechte grap van Gijpie
Inderdaad, ik snap het ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny Blind was niet zo lang geleden een drama bij Ajax, slechter dan Van Basten.Wat vergeet men dat toch snel.
Heeft hij al openlijk gesolliciteerd voor Ajax?quote:
Kunnen ze Badou Zaki niet benaderen? Hij kan goed om gaan met Marokkaanse jongens.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Chadi het volgende:
Blind voor de groep zetten zou een tactische blunder van jewelste zijn.
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!"quote:
Dat viel nog best mee, onder Blind speelden ze nog Champions Leaguequote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny Blind was niet zo lang geleden een drama bij Ajax, slechter dan Van Basten.Wat vergeet men dat toch snel.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen!"
van Basten kan duidelijk niet met vedetten omgaan, daarvan hebben ze er bij Milan gelukkig geenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zou me aan de ene kant eigenlijk niets verbazen als hij het daar wel goed gaat doen.
Ja, vanwege de play-offs. Ajax werd wel vierde.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee, onder Blind speelden ze nog Champions League
Ik denk dat ze hem ook nog wel kennen. Pato misschien niet, die liet in die tijd net zijn eerste windjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
van Basten kan duidelijk niet met vedetten omgaan, daarvan hebben ze er bij Milan gelukkig geen
Bassie had daar gewoon met 4-0 gewonnen van Sparta joh.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!"
Die had gister uitgehaald naar de sportjournalisten.quote:
Laat maar komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Gruning3r het volgende:
braafheid misschien naar ajax
Hij is gelukkig weer eens dronken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef maril het volgende:
Rene is weer in vorm,
vind ik zonde als je de Wiel hebquote:
Lijkt me dat Braafheid linksback wordt en geen rechtsback.quote:
ow, is een links backquote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Braafheid linksback wordt en geen rechtsback.
Hij lijkt me een prima linksback voor Ajax en zulke spelers heb je ook nodig.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Braafheid lijkt me niet een speler die Ajax naar een hoger niveau tilt, wel een goede breedte-aankoop.
Gaan ze allemaal naar Ajax, en dan zul je zien dat Twente volgend jaar weer boven Ajax eindigt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Braafheid en Wielaert zongen vorig jaar het hardst helemaal niets in Amsterdam. Het zal wel passend zijn
Dan zit je wel dichter bij de Gijp, lijkt me geen feest als Hansie zijnde.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hansie zit tegenwoordig wat verder van de Derk af, voelt lekkerder.²
Dit is een terugkerende rubriek.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:22 schreef Merkie het volgende:
Humberto kreeg ook nog een veeg uit de pan.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
"Jeah, i am so happy now." zei hij met monotone stem.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |