heb dezelfde tv als Jorien, dus dat kanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heb dezelfde tv als Jorien, dus dat kan
Ik denk er precies zo over.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou wel een stunt zijn. Ondanks dat ik geen van Basten fan ben gun ik hem alle succes bij Milan. Zou wel stoer zij als hij het daar wél weet waar te maken.
Zou me aan de ene kant eigenlijk niets verbazen als hij het daar wel goed gaat doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou wel een stunt zijn. Ondanks dat ik geen van Basten fan ben gun ik hem alle succes bij Milan. Zou wel stoer zij als hij het daar wél weet waar te maken.
Samen met Gullit en Rijkaardquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zou hem zo graag bij een klein clubje zien. Spelers beter maken, zou hij dat kunnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk het niet. Met de absolute top zou hij het misschien wel goed doen, net als een Rijkaard.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zou hem zo graag bij een klein clubje zien. Spelers beter maken, zou hij dat kunnen?
Gullitquote:
Ja, iemand moet de broodjes van fijne Nutella voorzien.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de broodjes van fijne Nutella voorzien.²
Voor mij geen e621 meer, ik dank je de koekoek. Dan maar geen umami smaak.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef De_kromme het volgende:
Slechte grap van Gijpie
Inderdaad, ik snap het ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny Blind was niet zo lang geleden een drama bij Ajax, slechter dan Van Basten.Wat vergeet men dat toch snel.
Heeft hij al openlijk gesolliciteerd voor Ajax?quote:
Kunnen ze Badou Zaki niet benaderen? Hij kan goed om gaan met Marokkaanse jongens.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Chadi het volgende:
Blind voor de groep zetten zou een tactische blunder van jewelste zijn.
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!"quote:
Dat viel nog best mee, onder Blind speelden ze nog Champions Leaguequote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny Blind was niet zo lang geleden een drama bij Ajax, slechter dan Van Basten.Wat vergeet men dat toch snel.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen!"
van Basten kan duidelijk niet met vedetten omgaan, daarvan hebben ze er bij Milan gelukkig geenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zou me aan de ene kant eigenlijk niets verbazen als hij het daar wel goed gaat doen.
Ja, vanwege de play-offs. Ajax werd wel vierde.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee, onder Blind speelden ze nog Champions League
Ik denk dat ze hem ook nog wel kennen. Pato misschien niet, die liet in die tijd net zijn eerste windjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
van Basten kan duidelijk niet met vedetten omgaan, daarvan hebben ze er bij Milan gelukkig geen
Bassie had daar gewoon met 4-0 gewonnen van Sparta joh.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |