quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de broodjes van fijne Nutella voorzien.²
Voor mij geen e621 meer, ik dank je de koekoek. Dan maar geen umami smaak.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef De_kromme het volgende:
Slechte grap van Gijpie
Inderdaad, ik snap het ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny Blind was niet zo lang geleden een drama bij Ajax, slechter dan Van Basten.Wat vergeet men dat toch snel.
Heeft hij al openlijk gesolliciteerd voor Ajax?quote:
Kunnen ze Badou Zaki niet benaderen? Hij kan goed om gaan met Marokkaanse jongens.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Chadi het volgende:
Blind voor de groep zetten zou een tactische blunder van jewelste zijn.
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!"quote:
Dat viel nog best mee, onder Blind speelden ze nog Champions Leaguequote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny Blind was niet zo lang geleden een drama bij Ajax, slechter dan Van Basten.Wat vergeet men dat toch snel.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen!"
van Basten kan duidelijk niet met vedetten omgaan, daarvan hebben ze er bij Milan gelukkig geenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zou me aan de ene kant eigenlijk niets verbazen als hij het daar wel goed gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |