Ja, vanwege de play-offs. Ajax werd wel vierde.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee, onder Blind speelden ze nog Champions League
Ik denk dat ze hem ook nog wel kennen. Pato misschien niet, die liet in die tijd net zijn eerste windjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
van Basten kan duidelijk niet met vedetten omgaan, daarvan hebben ze er bij Milan gelukkig geen
Bassie had daar gewoon met 4-0 gewonnen van Sparta joh.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die had de spelers opgepept na de 4-0 nederlaag bij Sparta "Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!"
Die had gister uitgehaald naar de sportjournalisten.quote:
Laat maar komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Gruning3r het volgende:
braafheid misschien naar ajax
Hij is gelukkig weer eens dronken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef maril het volgende:
Rene is weer in vorm,
vind ik zonde als je de Wiel hebquote:
Lijkt me dat Braafheid linksback wordt en geen rechtsback.quote:
ow, is een links backquote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Braafheid linksback wordt en geen rechtsback.
Hij lijkt me een prima linksback voor Ajax en zulke spelers heb je ook nodig.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Braafheid lijkt me niet een speler die Ajax naar een hoger niveau tilt, wel een goede breedte-aankoop.
Gaan ze allemaal naar Ajax, en dan zul je zien dat Twente volgend jaar weer boven Ajax eindigt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Braafheid en Wielaert zongen vorig jaar het hardst helemaal niets in Amsterdam. Het zal wel passend zijn
Dan zit je wel dichter bij de Gijp, lijkt me geen feest als Hansie zijnde.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hansie zit tegenwoordig wat verder van de Derk af, voelt lekkerder.²
Dit is een terugkerende rubriek.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:22 schreef Merkie het volgende:
Humberto kreeg ook nog een veeg uit de pan.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
"Jeah, i am so happy now." zei hij met monotone stem.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |