Ik ga niet meer op mijn favo stemmen want ik weet het heeft toch geen nut meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ja duheu.... welke gek gaat er nu nog credits besteden aan Jeroen ... wetende dat als Danny weer boos wordt het toch weer naar beneden kegelt ...
er niet mee eens zijn oke! gooi het op het forum ( wel het juiste topic graag ) en discussieer erover! maar ga niet als een dreinende Peuter het hele vote systeem verkloten!! ... mij heb je er niet mee maar wel mensen die de streams wel met plezier volgen en met moeite credits aanschaffen om aan hun favo te geven... ja! die zijn er ook nog!
daarbij komt ook nog eens dat ik het gevoel krijg dat nu echt alles wordt aangegrepen om de boel maar neer te halen! eerst zijn de feestjes tekort... dan weer te weinig alcohol....dan wordt het weer te saai! .. dus gaat er inene een GEHEIME fok opdracht naar binnen ( ik dacht nog huh! nou leuk dat geheime... waar kon ik daar voor stemmen? ) ... dan wordt er dus weer niet voldaan aan de opdracht ... dan zijn het weer de polls .. etc.. etc...
je ziet op een gegeven moment echt niet meer wat er nu bedoeld wordt ...
en ondertussen zit daar een heel team zich compleet gek te werken .... slaap tekort van hier tot guntert...
en dit alles om ons leuke streams te geven .... ze geven ons iets waar hier en daar nog iets zeker nog wel aan zal mankeren! het is de eerste! ...jammer is dan dat er 1 gelijk perfectie verwacht en als het niet rap rap gaat de hele boel verkloot .....
on topic : ze slapen
lolquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar duizend te gaan![]()
[ afbeelding ]
vind ik ook ik wil streams kijken en ik betaal er ook voor en ik vind het tot nog toe goed gedaan door de bunker crue. tuurlijk zijn er altijd klaagpuntjes maar ik zie meer positieve dingen. dus ik geef er graag geld aan uit. maar dan moeten ze wel zorgen dat de boel niet meer gehackt wordt. hihi grapje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:37 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
tja tis z n werk he;)
ik kan ook naar t voetbal gaan of mijn geld aan een film besteden,. ik kies hier voor;)
Top !quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Dementor het volgende:
Nachtelijk vermaak om 3:00 uur.
De secret mission gaat er zo in.
Zeker, er zijn altjd andere manieren...softe lieve slijmerige meevoelende manieren... maar ja.. dan is dit het verkeerde forum met het verkeerde Spel...quote:
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vind ik ook ik wil streams kijken en ik betaal er ook voor en ik vind het tot nog toe goed gedaan door de bunker crue. tuurlijk zijn er altijd klaagpuntjes maar ik zie meer positieve dingen. dus ik geef er graag geld aan uit. maar dan moeten ze wel zorgen dat de boel niet meer gehackt wordt. hihi grapje.
ik denk dat de poll al gesloten is, aangezien ik hem niet meer ziequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat de poll rond 1 uur of half 2 ofzo sluit, dan kan er nog voorbereid worden voor de interventie
ja iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, er zijn altjd andere manieren...softe lieve slijmerige meevoelende manieren... maar ja.. dan is dit het verkeerde forum met het verkeerde Spel...
voor 3 uur gaat Peter zijn geheime opdracht ontvangen, om 3 uur krijgen ze de nachtelijke verstoringquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi zo, dan leest ik om 9uur wel wat de 3uurs actie geweest was....
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.
vind t wel een grappig dingetje dit probeersel online.
tis de eerste keer dat ze dit doen, mogen naar mijn mening well wat fouten maken zonder neergesabeld te worden.
die rare meneer die de eigenaar van fok schijnt te zijn moet ff normaal doen en niet proberen t hele concept proberen 100% toe te eigenen en zijn zin dor te drijven.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
hup 829 +stemmen. staat weer bijna normaal:)
Oke thnx voor de infoquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
voor 3 uur gaat Peter zijn geheime opdracht ontvangen, om 3 uur krijgen ze de nachtelijke verstoring
het is voor mij de eerste keer dat ik streams heb genomen, maar ik vermaak mij er prima mee moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vind ik ook ik wil streams kijken en ik betaal er ook voor en ik vind het tot nog toe goed gedaan door de bunker crue. tuurlijk zijn er altijd klaagpuntjes maar ik zie meer positieve dingen. dus ik geef er graag geld aan uit. maar dan moeten ze wel zorgen dat de boel niet meer gehackt wordt. hihi grapje.
Ah shit dan ben ik te laatquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef Dementor het volgende:
De nachtelijke onrust poll loopt tot 0:30.
De teletubby met de cervelaatworst?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
voor 3 uur gaat Peter zijn geheime opdracht ontvangen, om 3 uur krijgen ze de nachtelijke verstoring
Ja tog ,ik ook hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het is voor mij de eerste keer dat ik streams heb genomen, maar ik vermaak mij er prima mee moet ik zeggen
wat wordt deze laatste?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:
laat ik je niet binnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor DGK 2.
ik ook hoor, alleen weer chronisch slaapgebrek whahahaha.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja tog ,ik ook hoor,ben al lang blij dat er weer stream is
DGK2quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor DGK 2.
ja maar hij is wel leuk, hij voegt gewoon niks toe aan het spel.quote:
correctie! Peter is de nieuwe geheim agentquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
maak maar een hoop klereherrie om 3 uur en laat jeroen zijn geheime missie zijn dat hij iedereen aan elkaar moet vastbinden zonder dat ze dit doorhebben natuurlijk en dan wachten tot 3 uur.
wel jammer dat jeroen het doet ik zie nu liever een andere spion, peter bijvoorbeeld kan die ophouden met stressen over jeroen en zijn geheime, dan heeft ie er zelf 1. dus snel peter spion maken.
voor de rest toppie
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef Rica het volgende:
Bovendien, uiteindelijk moet de BO het niet hebben van een paar diehards die alles leuk vinden maar aansluiting bij een grotere groep vinden. Honderd procent zeker dat je die niet krijgt als men het idee heeft dat het niet eerlijk gaat en de regie een script afwerkt.
binnen nu en een half uur!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef wicky. het volgende:
Huub, wil je een gil geven als Peter wordt wakker gemaakt?
Is het voor jou, als kleuterleidster, niet beter taallessen te volgen, in plaats van hier rond te hangen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja tog ,ik ook hoor,ben al lang blij dat er weer stream is
Na twee weken mag je toch wel wat verwachten dat je enigszins in je doen bent weer, dus dat je normaal functioneert ? Hij wordt ook niet dusdanig onder druk gezet dat hij niks kan presteren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar hij is wel leuk, hij voegt gewoon niks toe aan het spel.
en die dark sight side waar Bobby het gisternacht over had gaan wij niet meer mee maken want daar is het te snel voor afgelopen
dat zijn er niet genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef FuTilE het volgende:
Heeft de Bunker ook een bezorgservice? Ik kan wel wat extra <<bezorging>> gebruiken....
hulp nodig ff melden hier hequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we gaan ons best doen om dit de beste ooit te maken, goede opbouw, gpede climax.
Multitaskenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hulp nodig ff melden hier hede fokkers hebben vast nog wel wat ideen, op dit tijdstip
ik ga ff een 2e monitor van boven trekken, kan ik iig de stream naast elkaar kijken
hehehee, dat kunnen we goed gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |