laat ik je niet binnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor DGK 2.
ik ook hoor, alleen weer chronisch slaapgebrek whahahaha.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja tog ,ik ook hoor,ben al lang blij dat er weer stream is
DGK2quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor DGK 2.
ja maar hij is wel leuk, hij voegt gewoon niks toe aan het spel.quote:
correctie! Peter is de nieuwe geheim agentquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
maak maar een hoop klereherrie om 3 uur en laat jeroen zijn geheime missie zijn dat hij iedereen aan elkaar moet vastbinden zonder dat ze dit doorhebben natuurlijk en dan wachten tot 3 uur.
wel jammer dat jeroen het doet ik zie nu liever een andere spion, peter bijvoorbeeld kan die ophouden met stressen over jeroen en zijn geheime, dan heeft ie er zelf 1. dus snel peter spion maken.
voor de rest toppie
Eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef Rica het volgende:
Bovendien, uiteindelijk moet de BO het niet hebben van een paar diehards die alles leuk vinden maar aansluiting bij een grotere groep vinden. Honderd procent zeker dat je die niet krijgt als men het idee heeft dat het niet eerlijk gaat en de regie een script afwerkt.
binnen nu en een half uur!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef wicky. het volgende:
Huub, wil je een gil geven als Peter wordt wakker gemaakt?
Is het voor jou, als kleuterleidster, niet beter taallessen te volgen, in plaats van hier rond te hangen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja tog ,ik ook hoor,ben al lang blij dat er weer stream is
Na twee weken mag je toch wel wat verwachten dat je enigszins in je doen bent weer, dus dat je normaal functioneert ? Hij wordt ook niet dusdanig onder druk gezet dat hij niks kan presteren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar hij is wel leuk, hij voegt gewoon niks toe aan het spel.
en die dark sight side waar Bobby het gisternacht over had gaan wij niet meer mee maken want daar is het te snel voor afgelopen
dat zijn er niet genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef FuTilE het volgende:
Heeft de Bunker ook een bezorgservice? Ik kan wel wat extra <<bezorging>> gebruiken....
hulp nodig ff melden hier hequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we gaan ons best doen om dit de beste ooit te maken, goede opbouw, gpede climax.
Multitaskenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hulp nodig ff melden hier hede fokkers hebben vast nog wel wat ideen, op dit tijdstip
ik ga ff een 2e monitor van boven trekken, kan ik iig de stream naast elkaar kijken
hehehee, dat kunnen we goed gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |