quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ja duheu.... welke gek gaat er nu nog credits besteden aan Jeroen ... wetende dat als Danny weer boos wordt het toch weer naar beneden kegelt ...
er niet mee eens zijn oke! gooi het op het forum ( wel het juiste topic graag ) en discussieer erover! maar ga niet als een dreinende Peuter het hele vote systeem verkloten!! ... mij heb je er niet mee maar wel mensen die de streams wel met plezier volgen en met moeite credits aanschaffen om aan hun favo te geven... ja! die zijn er ook nog!
daarbij komt ook nog eens dat ik het gevoel krijg dat nu echt alles wordt aangegrepen om de boel maar neer te halen! eerst zijn de feestjes tekort... dan weer te weinig alcohol....dan wordt het weer te saai! .. dus gaat er inene een GEHEIME fok opdracht naar binnen ( ik dacht nog huh! nou leuk dat geheime... waar kon ik daar voor stemmen? ) ... dan wordt er dus weer niet voldaan aan de opdracht ... dan zijn het weer de polls .. etc.. etc...
je ziet op een gegeven moment echt niet meer wat er nu bedoeld wordt ...
en ondertussen zit daar een heel team zich compleet gek te werken .... slaap tekort van hier tot guntert...
en dit alles om ons leuke streams te geven .... ze geven ons iets waar hier en daar nog iets zeker nog wel aan zal mankeren! het is de eerste! ...jammer is dan dat er 1 gelijk perfectie verwacht en als het niet rap rap gaat de hele boel verkloot .....
on topic : ze slapen
Top !quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef farscapevr7 het volgende:
heb maar een beginnetje gemaakt om jeroen wat omhoog te stemmen
FU danny, zure vrucht
Zal ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef wicky. het volgende:
19% willen slapenwat heb je er tog suffe mensen bij he ,aan een ander denken is ook een optie
![]()
Maarja... wie weet...
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat de poll rond 1 uur of half 2 ofzo sluit, dan kan er nog voorbereid worden voor de interventie
preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
als je wilt slapen kan dat gewoon maar voor de mensen die lang wakker blijven is het wel leuk als er wat gebeurt. toch?
Juist ja ! gun een ander een plezier ook al ga je zelf pitten (ik zou dat doen)quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
als je wilt slapen kan dat gewoon maar voor de mensen die lang wakker blijven is het wel leuk als er wat gebeurt. toch?
ik hoop dat hidiho dalijk nog even komt, die kan youtubenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ja duheu.... welke gek gaat er nu nog credits besteden aan Jeroen ... wetende dat als Danny weer boos wordt het toch weer naar beneden kegelt ...
asjeblieftquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef farscapevr7 het volgende:
heb maar een beginnetje gemaakt om jeroen wat omhoog te stemmen
FU danny, zure vrucht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef Dementor het volgende:
De nachtelijke onrust poll loopt tot 0:30.
gestemt op 3 uur, eens zien of ik zelf wakker wordt van de herrie haha.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
preciesnog 2 stemmen, kom op jongens, laatste loodjes
Idd, en morgen na me werk genieten van de cos wat jullie hebben gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
Veel mensen vinden Pim wel leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Bangel het volgende:
Dat Pim steeds zoveel stemmen heeft, vind ik sowieso dubieus, daar hij heeft gezegd dat hij veel vrienden heeft die in de IT branche werkzaam zijn. Het kan toch niet echt zo zijn dat iemand die zo nikszeggend is zo vaak bovenaan in de pol heeft gestaan?
Pim krijgt helemaal niet veel stemmen, er wordt maar wat geroepenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef Bangel het volgende:
Dat Pim steeds zoveel stemmen heeft, vind ik sowieso dubieus, daar hij heeft gezegd dat hij veel vrienden heeft die in de IT branche werkzaam zijn. Het kan toch niet echt zo zijn dat iemand die zo nikszeggend is zo vaak bovenaan in de pol heeft gestaan?
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
bijna 3 uur loopt nu voor. hihi nu heb ik tenminste wel het idee dat wij het doen.
Heeft het nut om er op te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat de poll rond 1 uur of half 2 ofzo sluit, dan kan er nog voorbereid worden voor de interventie
Tetten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag net nog een idee-reactie voor de secres mission, maar daarover staat al een poll online.. het douchegordijn verduisteren staat bovenaan met 37 van de 46 stemmen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim krijgt helemaal niet veel stemmen, er wordt maar wat geroepen![]()
Zijn voordeel is dat hij geen negatieve of min stemmen krijgt, dat geeft iedere keer zijn hoge positie
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
hup 829 +stemmen. staat weer bijna normaal:)
hij sluit over 3 minuten hoor ik net, dan ben ik benieuwd wat de actie wordt, maar daarover kan dalijk wel iemand opheldering geven hoop ik, huub, laat je eens zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft het nut om er op te wachten?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
You say it girl!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan wordt er nog beweerd dat er mensen zijn die hem weer omhoog kunnen gooien, maar dat gebeurt op zeker niet. Net zo min dat Danny 'm weer in de plus gaat gooien als de redactie 'm z'n zin gaat geven.
toffe user ben jequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Nee de insteek moet zijn dat wij dat soort gedrag belonen.... peppersteakje had wel iets duidelijk gemaakt... Wanneer Pim zich liet opmaken door Eline wat make-upjes en wat aftershave.... ik noem maar wat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit geeft toch júist aan dat er (ook) inbreng van de redactie moet zijn?
Of bedoel je dat ook?
ja, ik wil dan ook zien wat er dan gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je er een joetjoep van? Dan heb ik er morgen misshien ook nog even plezier van.
Ja zou ik ook wel fijn vinden ,anders wachten we voor niks tot 03uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij sluit over 3 minuten hoor ik net, dan ben ik benieuwd wat de actie wordt, maar daarover kan dalijk wel iemand opheldering geven hoop ik, huub, laat je eens zien
dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wie je bent, maar ik vind je nu al tof
voor Jeroen stemde je toch? ;p
Netjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Ja, dat zijn meestal ook de mensen die een duidelijke voorkeur hebben voor een bepaald merk appelmoes.quote:
Gezelliequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef Woepsje het volgende:
zo hen ook maar ff voor 3 uur gestemd, blijf wel wakker.
slaap lekkerquote:
Pokeraar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef farscapevr7 het volgende:
Je bedoelt toch niet die van Koeleman hequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meestal ook de mensen die een duidelijke voorkeur hebben voor een bepaald merk appelmoes.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meestal ook de mensen die een duidelijke voorkeur hebben voor een bepaald merk appelmoes.
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
toffe user ben jewaarom heb je t gedaan?
Dat eerste is dus al gebeurdquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Susi het volgende:
[..]
kan je een seintje geven? ik lees wel de cos, maar heb geen geluid aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef Dementor het volgende:
Nachtelijk vermaak om 3:00 uur.
De secret mission gaat er zo in.
Heerlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef wicky. het volgende:
[..]
GezellieBtw. wat een rust he ineens zonder Danny
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
let ff op, komen er 100 aan voor jeroen;0
Als dat serieus de reden was om het concept door de wc te spoelen denk ik persoonlijk dat men idd wat langer had moeten volhouden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was dóódsaai die eerste dagen, er werd steen en been geklaagd door de streamers, de redactie werd regelmatig uitgefoeterd omdat ze het maar lieten begaan.
Misschien hadden ze dát wat langer moeten durven volhouden. Kan zijn hoor!!
Nogmaalsquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
lurker, poste wel tijdens dgk onder farscapevr6.
vind t wel een grappig dingetje dit probeersel online.
tis de eerste keer dat ze dit doen, mogen naar mijn mening well wat fouten maken zonder neergesabeld te worden.
die rare meneer die de eigenaar van fok schijnt te zijn moet ff normaal doen en niet proberen t hele concept proberen 100% toe te eigenen en zijn zin dor te drijven.
Ja Marielin in een string... da's dan ook niet zo moeilijk....quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag net nog een idee-reactie voor de secres mission, maar daarover staat al een poll online.. het douchegordijn verduisteren staat bovenaan met 37 van de 46 stemmen
Trustenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Anch'io vado a letto.Buonanotte a tutti e a domani.
Ciao.
zullen we het nog horen wat er gaat gebeuren, ik hoop het wel. volgens mijn laaste kijk op de pol hadden de 3 uur stemmers gewonnen. maar zekerheid zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
de poll is er af, ben benieuwd wat er om 3 uur gebeurt
Ik heb ook even voor 3 uur gestemd maar zou liever nachtelijk vermaak tot 3 uur zien,Nu moeten degene die het willen zien haast 3 uur wachten.Maar als het doorgaat veel plezier!Ik ga binnen een uurtjequote:
Nu, dat valt me echt mee, en ik kan het alleen maar aanmoedigenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat eerste is dus al gebeurd![]()
En ik denk dat danny echt wel een man van zijn woord is
Was echt een Topquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja Marielin in een string... da's dan ook niet zo moeilijk....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |