Het zou zomaar m'n vakantiebestemming kunnen worden dit jaarquote:
Gaat NL3/3fm wat meer doen aan pinkpop dan vorig jaar? Aangezien 3v12 zijn kanalen kwijt is op tv.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Iedereen al gestemd op de Hemelse 100 en de hoogtepunten van Pinkpop?
Tevens TVP.![]()
Zou ik niet precies weten nog. Wel komt er een programma a la de Top 2000 A Gogo over Pinkpop, maar hoe het zit met live coverage weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat NL3/3fm wat meer doen aan pinkpop dan vorig jaar? Aangezien 3v12 zijn kanalen kwijt is op tv.
Doe je haar met een gitaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Net opgehaald.
[ afbeelding ]
Morgen nog naar de winkel voor wat spulletjes en dan leren![]()
.
Hehquote:
Owquote:
Trustequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef DaMook het volgende:
Lilly.
Ow en voor degene die het nog niet wisten, Ilse Delange is vandaag jarig, ze is (geloof ik) 32 geworden
.
6 jaar ouder, maar als ik de kans zou krijgen![]()
.
indd en ik heb het gevoel dat hij het ook nog gaat doen ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:55 schreef 3FMaster het volgende:
Wtf waarom zou Giel "Bertolf" moeten bellen?
Damn, wat een dom kind is die "Miss Montreal"
Volgens mij is het veul ouder... Ik heb er een Curry & van Inkel-vibe bij.quote:
Goeiemorgen Sersjeequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is het veul ouder... Ik heb er een Curry & van Inkel-vibe bij.
O, en goedemorgen
Kan ook nog iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is het veul ouder... Ik heb er een Curry & van Inkel-vibe bij.
Hij lult teveel, blijkt wel weer de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef themauster het volgende:
Wanneer wordt er eens een keer weer muziek gedraaid vanochtend jesus die Giel hoort zich ook graag
Ben er ook nog niet echt van overtuigdquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Ik weet niet wat ik met deze MH moet.
De volgende plaat wordt nog beter! Althans, volgens Gerard zelf.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
Helloo!
Zo zit je in de trein naar Den Bosch, en 45 minuten later weer in de trein naar huis. Bijna dezelfde trein. Zo, mijn schooldagje zit erop
Echt een superplaat! Die plaat maakt absoluut kans om Megahit te wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De volgende plaat wordt nog beter! Althans, volgens Gerard zelf.
[edit]
Daar is 'ie al. Nieuwe Empire Of The Sun.
Ik denk dat het 'em wordtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een superplaat! Die plaat maakt absoluut kans om Megahit te worden
Heej Hansie!quote:3FMaster
Van mij mag hetquote:
Yo !quote:Heej Hansie!
Aldus Rene van der Gijp![]()
Daar worden de klanten weer de dupe vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
EU legt Intel boete van 1 miljard euro op
Dat is aardig wat geldquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
EU legt Intel boete van 1 miljard euro op
Ik heb eigenlijk alleen de laatste kwartier geluisterd van Domien . vanavond maar even weer de hele uitzending luisterenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien draaide gisteren de nieuwe single van hem. Erg goede plaat
Verwacht/hoop dat Domien de plaat vanavond weer zal draaienquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de laatste kwartier geluisterd van Domien . vanavond maar even weer de hele uitzending luisteren![]()
Volgende week weer maar een halve week werken
Smakelijk, ik ga ook kijken of ik nog iets lekkers in huis hebquote:
Ik ben pannenkoeken aan het bakkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga ook kijken of ik nog iets lekkers in huis heb.
Dune !!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef themauster het volgende:
Tijd om te stuiteren om half 4! Op welke wil je HAKKUHHHH?!
Dune - Hardcore vibes
Rave Nation - Going crazy
Wonderland - Be on a star
Heb ik die gemistquote:
Ik heb zon voorgevoel dat het empire of the sun is ook omdat ekdom tevreden is over de MHquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:25 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaa ! Ook dit zou wel eens een MH kandidaat kunnen zijn. Kleerup FT Tityo - Longing for lullabies. Mooi liedje
Zometeen Hakkuuh !!!
uuhhm dat zou dan idd wel eens kunnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb zon voorgevoel dat het empire of the sun is ook omdat ekdom tevreden is over de MH
Ik hoor nu voor et eerst Kleerup, aan die artiesten naam te zien dacht ik dat het een rare rapnegert wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:25 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaa ! Ook dit zou wel eens een MH kandidaat kunnen zijn. Kleerup FT Tityo - Longing for lullabies. Mooi liedje
Zometeen Hakkuuh !!!
Haha, iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor nu voor et eerst Kleerup, aan die artiesten naam te zien dacht ik dat het een rare rapnegert was.
hoe staat het nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef Brennel het volgende:
I kissed a girl and I liked it (not just to try it)
* MutZ ookquote:
*legt alvast een stapel steentjes klaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga gestenigd worden door Sersjee omdat ik er zo laat mee ben, maar vanmiddag het nieuwe album van Johan gekocht.
Ik heb toch niet gezegd dat ik er ook daadwerkelijk mee ga gooien?quote:
Nee, maar als je een moordenaar een geweer geeft ben je toch ook medeplichtig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik er ook daadwerkelijk mee ga gooien?
Heel goed, we zijn happy met elkaarquote:
Amerika is medeplichtig aan de talibanquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een moordenaar een geweer geeft ben je toch ook medeplichtig?
Ligt eraan... Als je hem een jachtgeweer geeft (om mee te jagen) en hij pleegt er toevallig een moord mee, dan ben je niet medeplichtig denk ik...quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een moordenaar een geweer geeft ben je toch ook medeplichtig?
Hoiquote:
Iets in mij zegt dat je die stenen niet geheel toevallig daar neer hebt gelegd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ligt eraan... Als je hem een jachtgeweer geeft (om mee te jagen) en hij pleegt er toevallig een moord mee, dan ben je niet medeplichtig denk ik...
We hebben net al gezellig in een klein kamertje gezeten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten of ik zo nog tegen Domien aan loop, aangezien ik nog steeds in het pand ben.
Denk je? hij zit toch wel tot 10 uur in de studio of ben jij ook nog zo lang daar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten of ik zo nog tegen Domien aan loop, aangezien ik nog steeds in het pand ben.
Ik weet niet of je nog bij het mengpaneel moet zijn, maar anders wordt het moeilijk om tegen Domien aan te lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
C weet dat je wel eens met vreemde mannen in een klein kamertje zit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben net al gezellig in een klein kamertje gezeten!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je die stenen niet geheel toevallig daar neer hebt gelegd.
Ik zit zelfs in het gebouw ernaast, maar moet straks nog m'n jas halen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog bij het mengpaneel moet zijn, maar anders wordt het moeilijk om tegen Domien aan te lopen.
Daar zit ik dus nog steeds.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben net al gezellig in een klein kamertje gezeten!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
C weet dat je wel eens met vreemde mannen in een klein kamertje zit?
De mannen van Johan hadden net zo goed juwelier kunnen worden, want al hun platen zijn juweeltjes.quote:
Haha, maar helemaal waar natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De mannen van Johan hadden net zo goed juwelier kunnen worden, want al hun platen zijn juweeltjes.
2 maandenquote:
Volgende week in 3voor12Radio Livequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAMando Diao - Dance With Somebody
Gaaf !!! ga ik zeker even luisterenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgende week in 3voor12Radio Live
Nee ik ga er niet heen, maar zie net wel dat Elbow de 26e voor een special in Desmet staat. Ik denk dat ik me daarvoor eens aan ga melden.
Duidelijkquote:thinks 'Gives You Hell' by All American Rejects is the most irritating song of 2009! http://bit.ly/6ULfI (at own risk)
Ze is wel terug van vakantie, maar of ze ook weer helemaal hersteld is... geen idee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Is er nog ruimte voor David Guetta - When Love Takes Over of Kleerup
Zit Maricha trouwens as maandag weer in de studio ?
uuhhm okayquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze is wel terug van vakantie, maar of ze ook weer helemaal hersteld is... geen idee.
Ik had al zoiets gelezen maar ik dacht dat dat de komende nacht was ik snap ook niks van pacific tijdenquote:
Zo ver kan ik niet gooien. Maar je bent een brave knul.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga gestenigd worden door Sersjee omdat ik er zo laat mee ben, maar vanmiddag het nieuwe album van Johan gekocht.
De maintainance was gepland voor 12 uur 's middags Pacific Time. Pacific (Westkust VS) loopt 9 uur achter op onze tijd. Oostkust van VS is 6 uur verschil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had al zoiets gelezen maar ik dacht dat dat de komende nacht was ik snap ook niks van pacific tijden
Evers is nog steeds koning, die doet ook nog steeds hetzelfde kunstje alleen wel op een leuke manier, iets wat ik bij giel 99vd 100 keer mis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Hoe onwijs kud ik de ochtendshow ook vind op 3FM de luistercijfers zijn 'gewoon' goed te noemen.
[ afbeelding ]
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/05/142005.html
Maandag is Johan live op KX te horenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo ver kan ik niet gooien. Maar je bent een brave knul.
Evers was ik na 1 jaar @ 3FM al een beetje zat (vanwege hetzelfde kunstje), maar ik vind het wel knap hoor dat hij nog steeds de nummer 1 ochtendjock is. Geen idee hoe hij tegenwoordig is, maar als ik terug denk aan zijn periode bij 3FM en Giel nu, nou dan mag hij van mij wel terugkomen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Evers is nog steeds koning, die doet ook nog steeds hetzelfde kunstje alleen wel op een leuke manier, iets wat ik bij giel 99vd 100 keer mis.
Yup, bij CountDowntown Cafe. Mooi programmaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maandag is Johan live op KX te horen
Ekdom moet nog steeds zijn uur terug, vier uur giel is veels te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Evers was ik na 1 jaar @ 3FM al een beetje zat (vanwege hetzelfde kunstje), maar ik vind het wel knap hoor dat hij nog steeds de nummer 1 ochtendjock is. Geen idee hoe hij tegenwoordig is, maar als ik terug denk aan zijn periode bij 3FM en Giel nu, nou dan mag hij van mij wel terugkomen... Zet Giel maar mooi wat later op de dag.
borisz
Eens! AV duurt nu toch echt te kortquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ekdom moet nog steeds zijn uur terug, vier uur giel is veels te veel.
Dan staat ie wel stil. Is de kans een stuk kleiner dat je hem mist als je tegen hem aan wilt lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:17 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is nu toch maar het 3FM-pand uit gevlucht.
En nee, niet meer tegen Domien aan gelopen. Die was te druk met knoppen draaien en schuiven trekken.
Ik ben ook de studio niet ingelopen, dus dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan staat ie wel stil. Is de kans een stuk kleiner dat je hem mist als je tegen hem aan wilt lopen.
?!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, in de maanden dat ik er nu als stagiair rondloop ben ik nog helemaal niet in de studio geweest!
Sterkte..quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Bij gebrek aan Twitter:
Ben ik al zo laat, heeft de trein ook nog eens vertraging, waardoor ik m'n aansluiting ga missen. Grrr!
Voor mijn werkzaamheden heb ik er niks te zoeken, dus dan laat ik de programmamakers liever met rust.quote:
Dat is behoorlijk balenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Bij gebrek aan Twitter:
Ben ik al zo laat, heeft de trein ook nog eens vertraging, waardoor ik m'n aansluiting ga missen. Grrr!
Andere John, die van *poing* Legend.quote:
Wel een goeie tip om John Mayer te draaien. Clarity een goed idee?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waar dan? Ik draai John Legend namelijk!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Andere John, die van *poing* Legend.
edit: iets van "spuit elf" en "modder"![]()
Stamp het er maar inquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
hehequote:
quote:3VOOR12RADIO Live Special met Elbow
Dinsdag 26 mei geeft de Engelse band Elbow een speciaal akoestisch optreden met strijkers voor 3VOOR12RADIO Live, het VPRO radioprogramma van Eric Corton op 3FM. De exclusieve showcase is donderdag 28 mei in een speciale Elbow-aflevering van 3VOOR12RADIO live te horen op 3FM en vanaf vrijdag 29 mei te zien op 3VOOR12TV.
Ik zit morgen om 5 voor 12 vooraan bij mn computer met mn vlaggetjequote:
Goh, ik kom ook weer eens een keertje langsquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waar dan? Ik draai John Legend namelijk!
Ik zou het laatste doen, voor het sfeertje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit morgen om 5 voor 12 vooraan bij mn computer met mn vlaggetje
Of zal ik voor de vorm 2 minuten later gaan zitten?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
DIE REGELS WERKEN NIET!!!!! de enige manier om jeugdwerkeloosheid aan te pakken is om de jongeren die wel werken er niet na een hafl jaar of een jaar uit te schoppen maar ze een vast contract te geven! hef de flexwet op en je bent van de problemen af. Ben ik nou zo dom??
Saybia![]()
I know. Ik heb toevallig geluk gehad dat er iemand weg ging op mijn werk en bij de ziekenhuis apotheek ging werken, dus er kwam plaats vrij: heb daardoor een vast contract gekregen per afgelopen 1 november. Anders had ik per 1 december op straat gestaan. 3 jaar je volledig ingezet en dan wordt je eruit geschopt.quote:
Neuh, dan word ik moequote:
Nou dat. Vette plaat!quote:
Als de bus straks al klaar staat als ik de trein uit stap zal ik dat wel even doen. Ben er bijna, gelukkig.quote:
Plaat begint te groeien en het begint er op te lijken dat ze bij 3FM ook wel overtuigd zijnquote:
Nou succes voor zometeen! Hopen dat je die aansluiting niet mistquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef Sirolf het volgende:
Als de bus straks al klaar staat als ik de trein uit stap zal ik dat wel even doen. Ben er bijna, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |