Ze is wel terug van vakantie, maar of ze ook weer helemaal hersteld is... geen idee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Is er nog ruimte voor David Guetta - When Love Takes Over of Kleerup
Zit Maricha trouwens as maandag weer in de studio ?
uuhhm okayquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze is wel terug van vakantie, maar of ze ook weer helemaal hersteld is... geen idee.
Ik had al zoiets gelezen maar ik dacht dat dat de komende nacht was ik snap ook niks van pacific tijdenquote:
Zo ver kan ik niet gooien. Maar je bent een brave knul.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga gestenigd worden door Sersjee omdat ik er zo laat mee ben, maar vanmiddag het nieuwe album van Johan gekocht.
De maintainance was gepland voor 12 uur 's middags Pacific Time. Pacific (Westkust VS) loopt 9 uur achter op onze tijd. Oostkust van VS is 6 uur verschil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had al zoiets gelezen maar ik dacht dat dat de komende nacht was ik snap ook niks van pacific tijden
Evers is nog steeds koning, die doet ook nog steeds hetzelfde kunstje alleen wel op een leuke manier, iets wat ik bij giel 99vd 100 keer mis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Hoe onwijs kud ik de ochtendshow ook vind op 3FM de luistercijfers zijn 'gewoon' goed te noemen.
[ afbeelding ]
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/05/142005.html
Maandag is Johan live op KX te horenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo ver kan ik niet gooien. Maar je bent een brave knul.
Evers was ik na 1 jaar @ 3FM al een beetje zat (vanwege hetzelfde kunstje), maar ik vind het wel knap hoor dat hij nog steeds de nummer 1 ochtendjock is. Geen idee hoe hij tegenwoordig is, maar als ik terug denk aan zijn periode bij 3FM en Giel nu, nou dan mag hij van mij wel terugkomen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Evers is nog steeds koning, die doet ook nog steeds hetzelfde kunstje alleen wel op een leuke manier, iets wat ik bij giel 99vd 100 keer mis.
Yup, bij CountDowntown Cafe. Mooi programmaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maandag is Johan live op KX te horen
Ekdom moet nog steeds zijn uur terug, vier uur giel is veels te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Evers was ik na 1 jaar @ 3FM al een beetje zat (vanwege hetzelfde kunstje), maar ik vind het wel knap hoor dat hij nog steeds de nummer 1 ochtendjock is. Geen idee hoe hij tegenwoordig is, maar als ik terug denk aan zijn periode bij 3FM en Giel nu, nou dan mag hij van mij wel terugkomen... Zet Giel maar mooi wat later op de dag.
borisz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |