* MutZ ookquote:
*legt alvast een stapel steentjes klaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga gestenigd worden door Sersjee omdat ik er zo laat mee ben, maar vanmiddag het nieuwe album van Johan gekocht.
Ik heb toch niet gezegd dat ik er ook daadwerkelijk mee ga gooien?quote:
Nee, maar als je een moordenaar een geweer geeft ben je toch ook medeplichtig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik er ook daadwerkelijk mee ga gooien?
Heel goed, we zijn happy met elkaarquote:
Amerika is medeplichtig aan de talibanquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een moordenaar een geweer geeft ben je toch ook medeplichtig?
Ligt eraan... Als je hem een jachtgeweer geeft (om mee te jagen) en hij pleegt er toevallig een moord mee, dan ben je niet medeplichtig denk ik...quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een moordenaar een geweer geeft ben je toch ook medeplichtig?
Hoiquote:
Iets in mij zegt dat je die stenen niet geheel toevallig daar neer hebt gelegd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ligt eraan... Als je hem een jachtgeweer geeft (om mee te jagen) en hij pleegt er toevallig een moord mee, dan ben je niet medeplichtig denk ik...
We hebben net al gezellig in een klein kamertje gezeten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten of ik zo nog tegen Domien aan loop, aangezien ik nog steeds in het pand ben.
Denk je? hij zit toch wel tot 10 uur in de studio of ben jij ook nog zo lang daar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten of ik zo nog tegen Domien aan loop, aangezien ik nog steeds in het pand ben.
Ik weet niet of je nog bij het mengpaneel moet zijn, maar anders wordt het moeilijk om tegen Domien aan te lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
C weet dat je wel eens met vreemde mannen in een klein kamertje zit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben net al gezellig in een klein kamertje gezeten!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je die stenen niet geheel toevallig daar neer hebt gelegd.
Ik zit zelfs in het gebouw ernaast, maar moet straks nog m'n jas halen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog bij het mengpaneel moet zijn, maar anders wordt het moeilijk om tegen Domien aan te lopen.
Daar zit ik dus nog steeds.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben net al gezellig in een klein kamertje gezeten!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
C weet dat je wel eens met vreemde mannen in een klein kamertje zit?
De mannen van Johan hadden net zo goed juwelier kunnen worden, want al hun platen zijn juweeltjes.quote:
Haha, maar helemaal waar natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De mannen van Johan hadden net zo goed juwelier kunnen worden, want al hun platen zijn juweeltjes.
2 maandenquote:
Volgende week in 3voor12Radio Livequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAMando Diao - Dance With Somebody
Gaaf !!! ga ik zeker even luisterenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgende week in 3voor12Radio Live
Nee ik ga er niet heen, maar zie net wel dat Elbow de 26e voor een special in Desmet staat. Ik denk dat ik me daarvoor eens aan ga melden.
Duidelijkquote:thinks 'Gives You Hell' by All American Rejects is the most irritating song of 2009! http://bit.ly/6ULfI (at own risk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |