Het is twente, geen feyenoord of ajaxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:01 schreef James1988 het volgende:
VIRM als voetbaltrein
Kunnen ze daar niet beter DD-AR voor pakken, en dan x2? Die bakken mogen ze van mij best slopen, kunnen ze ze meteen versneld laten renoveren
Dat zijn 8 bakken, ze hebben er 12 nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:01 schreef James1988 het volgende:
VIRM als voetbaltrein
Kunnen ze daar niet beter DD-AR voor pakken, en dan x2? Die bakken mogen ze van mij best slopen, kunnen ze ze meteen versneld laten renoveren
Lijkt mij ook, aangezien er een Olymisch stel aanwezig zal zijn. Maar ook een SGMm, Volkerrail met Mobiele Werkplaats, een Stopmachine en nog wat volkerrail spul. Ik neem aan dat al deze treinen 's nachts wel de bak in rijden. Aangezien dat overdag niet echt lukt dienstregeling technisch.. Die V-irm en SGMm zullen ze wel met behulp van een dieselloc de bak in rijden aangezien de bovenleiding nog niet is aangesloten, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:23 schreef dennistd het volgende:
Aan het eind van de middag komt olympische VIRM 9520 naar Almelo, mogelijk voor de open dag van de tunnelbak morgen (hoewel het ook instructie kan zijn, maar Almelo is geen staanplaats bij NS dus dat is onlogisch)
Amf 17.27, Aml 18.33
quote:keesje op somda:
Vanuit Hr vertrekken 8 treinen met 5 composities 3x VIRM IV en 3 compo's 5x VIRM VI. Het spul komt overal vandaan: Mt/Hrl/Ehv (aanvoer via Rtd vanwege stremming Vga-Ht!!) en Nm.
Vanuit Es gaan 8 treinen die bestaan uit: 3x VIRM IV (3 composities, komt leeg uit Amr, Ut, Amf en Rsd), 2x DDAR (4 comp. vanuit Wgm, Amf, Llso en Ekz) en een compositie ICM (10 bakken die zelfs daarvoor uit Asd komt).
Zo zo, 30 bakkenquote:keesje op somda:
Vanuit Hr vertrekken 8 treinen met 5 composities 3x VIRM IV en 3 compo's 5x VIRM VI. Het spul komt overal vandaan: Mt/Hrl/Ehv (aanvoer via Rtd vanwege stremming Vga-Ht!!) en Nm.
Een VIRM 4 (nieuwste seriequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus een VIRM 4 heeft 6 bakken. dat is dus 1 compo?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus 5 composities 3x VIRM IV betekend betekent:
1 VIRM IV trein bestaande uit 3 VIRM's IV, en dat dus 5 keer
Dan was het een 189.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:07 schreef dennistd het volgende:
Het duidelijkste verschil vind ik de geribbelde zijkant bij de 189'er
beetje laatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gaat bargeres dicht ja? Hoezo dat?
Ik zou zeggen, neem een schroevendraaier mee, en wat ander breekspul. en ga je gang snachts.
nee ik denk dat je dat beste via prorail/ns kunt regelen.![]()
Oh, vandaar. Ik dacht dat die allang gesloopt warenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:22 schreef ReisT het volgende:
[..]
Niks mafs aan de 1122 staat daar altijd.
[..]
Wat wel bijzonder is, dat broertje 1136 er vanmiddag op bezoek komt. Onderweg naar het gebeuren in Alkmaar morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |