Er zitten iig alweer mooie kliederklodders opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:16 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]Ik ga even met linkjes strooien over Ansaldo-Hardinxveld-Giessendam en de IC4's:
De stellen die in Onnen zijn geconserveerd, daar zit de ATB wel nog inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk uit de rest ook, want zo'n ATB-kast is een duur grapje
Oke, weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je gelijk, het is bijna hetzelfde als PZB.
Maar er zijn een paar verschillen:
Ten eerste: In Polen hebben ze bij elk voorsein en elk hoofdsein een permanent actieve 1000 Hz "verwacht stoptonend sein" magneet neergelegd
Ten tweede: omdat je dan bij een groen sein zou moeten afremmen, is het gedeelte van PZB wat controleert of de machinist wel afremt bij de Poolse loks eruit gesloopt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog wel, bewolking komt er al aan, zie http://sat24.nl/nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ten slotte nog, in de categorie "Hoeveel kan er tegelijk mis gaan op 1 CTA?" deze Triple Play:
Een leerzame dag, die ook zo zijn nut gehad heeft. Meer niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Beide: Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
idd, van die kinderen bij het wrak was zeer slecht. Dr had minimaal wel 5 meter mogen tussen zitten voor de veiligheid
Die foto van die CTA is in Amsterdam CS ofniet?
Als je dat hoofd er nou had afgehaaldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
In Alkmaar kon je geen kennis maken met de cabine van de ProtosIn Ede wel
![]()
[ afbeelding ]
Machinist zijn geen leuk beroep voor jou?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
In Alkmaar kon je geen kennis maken met de cabine van de ProtosIn Ede wel
![]()
[ afbeelding ]
Machinist IS geen leuk beroep voor mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Machinist zijn geen leuk beroep voor jou?
Nee, Dennis wel. Ik vind het niks de stoomtreinen. Geef mij maar het nieuwere materieelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Ben jij nou nog met die stoompendel mee geweest??
Why not?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Machinist IS geen leuk beroep voor mij.
Nee, ik was het op zich wel van plan, maar toen de gemiddelde leeftijd van de aspirant-reizigers onder de 7 daalde en ik bovendien een bordje UITVERKOCHT bij de kraam zag staan dacht ik, laat ook maarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is persoonlijk verder, ben jij er mee geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |