Ik snap er ook geen ruk meer van. Volgens mij beslissen ze daar met een dobbelsteen ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is toch duidelijk? NA de polls komen 3 NIEUWE polls waarin besloten wordt wat de bunker IN gaat. Die polls hebben er nooit gestaan, maar de uitslag ervan is wel doorgegeven aan de bewoners.
Dat is echt complete bullshit.
Ik kan het gewoon niet geloven,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hij is gewoon verwent ,door de eerste weken daar zo in luxe
IN TIME Danny.. in time..quote:
Wat nou tijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef akveor het volgende:
[..]
De streamer bepaalt.... daar wordt jij waarschijnlijk mee bedoelt... jij moest toch zo nodig een statement maken...?![]()
Geef het even de tijd.
Jij ook een insider inene?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
IN TIME Danny.. in time..
Er wordt aan gewerkt allemaal![]()
De polls zullen snel te vinden zijn op de site....
geduld is een schone zaak
Danny, je bent mijn allergrootste held!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is toch duidelijk? NA de polls komen 3 NIEUWE polls waarin besloten wordt wat de bunker IN gaat. Die polls hebben er nooit gestaan, maar de uitslag ervan is wel doorgegeven aan de bewoners.
Dat is echt complete bullshit.
dat is dan te laat he. De bewoners hebben al gehoord dat ze niets terug krijgen (en erger; dat WIJ dat besloten zouden hebben).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben het in deze wel met Danny eens, dan ook niet omroepen dat de streamers hebben bepaald dat er niets terug komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank je!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Danny, je bent mijn allergrootste held!!
Echt.. stuur ze een mail, bel ze op, ga in een hoekje huilen.. maar stop eens met elke COS volspammen met je gezeur over elk klein dingetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat nou tijd?
Er is net gezegd dat WIJ hebben beslist dat ze NIETS terug krijgen. Dat slaat NERGENS op want we hebben dat helemáál niet beslist. Er zouden 3 polls komen. Dat is niet alleen hier gezegd, maar ook tegen de bewoners toen ze hun spullen inleverden. Die polls zijn er nooit geweest, maar de uitslag wordt ze WEL doorgegeven.
Waar moeten we ze de tijd voor geven dan?
moeten we dan gaan stemmen welk item uit de lijst niets terug mag??? eerst stemmen dat alles weg moet en dan weer wat er gterug moet?? dacht dat als bleek dat de helft weg moest dat er dan ff gekeken gaat worden hoe en watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ik zou iig NIET beweren dat de kijkers iets hebben beslist dat ze niet hebben beslist.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef snetje het volgende:
ik stel voor dat ieder die hier gelijk alla minuut al begint te klagen over iets ..zich vrijwillig aanmeld voor een dagje regie ... mogen jullie alles bedienen .. gaan wij wel kijken of jullie alles zo snel voor elkaar krijgen
waarom heb je die gewijzigd dannyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef snetje het volgende:
ik stel voor dat ieder die hier gelijk alla minuut al begint te klagen over iets ..zich vrijwillig aanmeld voor een dagje regie ... mogen jullie alles bedienen .. gaan wij wel kijken of jullie alles zo snel voor elkaar krijgen
omdat hij dan weet dat het best kut is als je dingen in de mond worden gelegd die je nooit gezegd hebt. zoals bijvoorbeeld dat ze niets terug mogen krijgen.quote:
och een beetje mind fucking kan geen kwaad .. ze zitten daar niet in paradise hotelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is dan te laat he. De bewoners hebben al gehoord dat ze niets terug krijgen (en erger; dat WIJ dat besloten zouden hebben).
Nou kom op Danny!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou iig NIET beweren dat de kijkers iets hebben beslist dat ze niet hebben beslist.
Ja, dat vind ik ook nogal een vreemde actie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou iig NIET beweren dat de kijkers iets hebben beslist dat ze niet hebben beslist.
het is het zelfde als die andere programma's, wij denken een vinger in de pap te hebben maar ondertussen bepalen ze alles zelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat nou tijd?
Er is net gezegd dat WIJ hebben beslist dat ze NIETS terug krijgen. Dat slaat NERGENS op want we hebben dat helemáál niet beslist. Er zouden 3 polls komen. Dat is niet alleen hier gezegd, maar ook tegen de bewoners toen ze hun spullen inleverden. Die polls zijn er nooit geweest, maar de uitslag wordt ze WEL doorgegeven.
Waar moeten we ze de tijd voor geven dan?
Dus datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Daarom kun je geen piercings laten schieten bij de juwelier.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:00 schreef Timmos het volgende:
Marielin mag d'r piercings inhouden omdat dat piercings zijn? Maar Eline d'r oorbellen moeten eruit omdat dat oorbellen zijn en geen piercings?![]()
quote:
Jeroen is dus bijna niet meer naar boven te stemmen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter staat bovenaan op dit moment
[ afbeelding ]
ik zou niet weten waarom. Met dit soort beslissingen zou ik er binnen twee tellen weglopen, na eerst van de trap te hebben geroepen dat de kijker het helemáál niet heeft beslist, maar dat de boel gewoon nog harder gemanipuleerd wordt dat DGK.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou kom op Danny!
De uitdaging ligt op tafel. Laat zien dat je het beter kunt!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is Danny net zo depressief als de bewoners, dan voelen we ook eens wat zij voelen.
idd, het lijkt allemaal heel logisch en snel op te lossen, toen ik in de bunker was was dat ten tijde van de bom challenge, alle voorbereiding die hierbij kwam kijken maakte het feit dat je ongeveer een kwartier 20 minuten bezig bent vanaf het moment dat het geroepen wordt totdat daadwerkelijk diegene de trap af gaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef snetje het volgende:
tja dat vind ik ook kromquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:00 schreef Timmos het volgende:
Marielin mag d'r piercings inhouden omdat dat piercings zijn? Maar Eline d'r oorbellen moeten eruit omdat dat oorbellen zijn en geen piercings?![]()
Nee hoor, Peter krijgt ruim baan als Jeroen weg is en misschien komt dan Pim ook wel losquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jeroen is dus bijna niet meer naar boven te stemmen?
Dat is helemaal de doodsteek voor het programma...
ik vind dat ze de spullen best wel weer terug mogen verdienenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef wicky. het volgende:
[..]
Dus dat
Anyway.. ik vind alles perfect zolang al de spullen maar weg blijven !
Gelukkig hebben wij Danny die de regie op z'n fouten wijstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
jaaaaaaah.. inene..quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is dan te laat he. De bewoners hebben al gehoord dat ze niets terug krijgen (en erger; dat WIJ dat besloten zouden hebben).
Lijkt mij ook, idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja dat is wat we willen! Chanteur Peter die geen stro breed in de weg gelegd krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter krijgt ruim baan als Jeroen weg is en misschien komt dan Pim ook wel los
we zouden het hier toch GEZELLIG houden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is jammer dat Pim zich zo verschuilt achter Jeroen. Maar misschien is dat zijn normale MO.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter krijgt ruim baan als Jeroen weg is en misschien komt dan Pim ook wel los
Als ze iets terug krijgen dan stel ik voor dat morgen pas te doen ,laat ze nog maar lekker even in de waan dat ze het kwijt zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
Uit de drie polls kwam toch uit dat we ze niks gunnen, vandaar dat ze alles even kwijt zijn.
En als ik het goed begrijp gaan ze nu polls maken wat ze eventueel terug kunnen krijgen morgen of wanneer dan ook.
Welke fout bij het stemmen bedoel je??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Danny die de regie op z'n fouten wijst![]()
Dat daarbij voor iedereen de lol uit het programma en uit de COS wordt gehaald inmiddels door hem moeten we dan maar even door de vingers zien..
Dan moeten ze het een uur later roepen, hebben ze 65 minuten de tijd en volgt de mededeling en het feit snel achter elkaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, het lijkt allemaal heel logisch en snel op te lossen, toen ik in de bunker was was dat ten tijde van de bom challenge, alle voorbereiding die hierbij kwam kijken maakte het feit dat je ongeveer een kwartier 20 minuten bezig bent vanaf het moment dat het geroepen wordt totdat daadwerkelijk diegene de trap af gaat
dat is niet binnen een vingerknip gedaan
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat hij dan weet dat het best kut is als je dingen in de mond worden gelegd die je nooit gezegd hebt. zoals bijvoorbeeld dat ze niets terug mogen krijgen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:06 schreef knutselbeest het volgende:
er zijn wel pols voor geweest heb ook gestemt
Dat weet je pas als het zover is. Een andere groepsamenstelling geeft een nieuwe pikorde. Bovendien kun je in die nieuwe samenstelling ook weer iemand eruit stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja dat is wat we willen! Chanteur Peter die geen stro breed in de weg gelegd krijgt.
Niet zeuren, dat risico loop je bij ieder programma waar men het publiek laat stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
dus datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:00 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Ik ben het in deze wel met Danny eens, dan ook niet omroepen dat de streamers hebben bepaald dat er niets terug komt.
Check!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Welke fout bij het stemmen bedoel je??
Ik heb nog een hele bundel staan, dus kan hem nog dieper in de min stemmen en zo zullen er wel meer mensen zijn
Ruim baan voor wat? Om met een chagrijnige kop rond te lopen omdat er niet genoeg te roken is? Of omdat hij geen schoentjes met hakjes mag dragen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |