Ik snap er ook geen ruk meer van. Volgens mij beslissen ze daar met een dobbelsteen ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is toch duidelijk? NA de polls komen 3 NIEUWE polls waarin besloten wordt wat de bunker IN gaat. Die polls hebben er nooit gestaan, maar de uitslag ervan is wel doorgegeven aan de bewoners.
Dat is echt complete bullshit.
Ik kan het gewoon niet geloven,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hij is gewoon verwent ,door de eerste weken daar zo in luxe
IN TIME Danny.. in time..quote:
Wat nou tijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:56 schreef akveor het volgende:
[..]
De streamer bepaalt.... daar wordt jij waarschijnlijk mee bedoelt... jij moest toch zo nodig een statement maken...?![]()
Geef het even de tijd.
Jij ook een insider inene?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
IN TIME Danny.. in time..
Er wordt aan gewerkt allemaal![]()
De polls zullen snel te vinden zijn op de site....
geduld is een schone zaak
Danny, je bent mijn allergrootste held!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is toch duidelijk? NA de polls komen 3 NIEUWE polls waarin besloten wordt wat de bunker IN gaat. Die polls hebben er nooit gestaan, maar de uitslag ervan is wel doorgegeven aan de bewoners.
Dat is echt complete bullshit.
dat is dan te laat he. De bewoners hebben al gehoord dat ze niets terug krijgen (en erger; dat WIJ dat besloten zouden hebben).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ben het in deze wel met Danny eens, dan ook niet omroepen dat de streamers hebben bepaald dat er niets terug komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank je!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Danny, je bent mijn allergrootste held!!
Echt.. stuur ze een mail, bel ze op, ga in een hoekje huilen.. maar stop eens met elke COS volspammen met je gezeur over elk klein dingetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat nou tijd?
Er is net gezegd dat WIJ hebben beslist dat ze NIETS terug krijgen. Dat slaat NERGENS op want we hebben dat helemáál niet beslist. Er zouden 3 polls komen. Dat is niet alleen hier gezegd, maar ook tegen de bewoners toen ze hun spullen inleverden. Die polls zijn er nooit geweest, maar de uitslag wordt ze WEL doorgegeven.
Waar moeten we ze de tijd voor geven dan?
moeten we dan gaan stemmen welk item uit de lijst niets terug mag??? eerst stemmen dat alles weg moet en dan weer wat er gterug moet?? dacht dat als bleek dat de helft weg moest dat er dan ff gekeken gaat worden hoe en watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |