quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef jakkop het volgende:
I bet Indie sounds good on the Dancefloor #44
Voordat er mensen gaan huilen, mogen alle woorden in de TT met hoofdletter?
Die stond al in eerste instantie gepland voor january toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Toad het volgende:
Jaja jakkop, Reverend komt binnenkort met een nieuw album he.
Ik moest echt 3 keer kijken voor ik zag wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat is gewoon een banaanvraag.![]()
En dat heeft niets met het fruit te maken.
Er gingen bij jou geen alarmbellen rinkelen toen je Lady of Gaga las?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik moest echt 3 keer kijken voor ik zag wat je bedoelde.
ja, maar toch las ik tot 3 keer toe banaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er gingen bij jou geen alarmbellen rinkelen toen je Lady of Gaga las?
quote:McLure's band soared to prominence last year, peaking at No 5 with their debut album. The follow-up, called The French Kiss In The Chaos, will be released next year - and McClure's not planning to stick around after it arrives. bron
Ja, maar hij heeft er zo genoeg van dat hij met The Makers nog een album aan het opnemen is en ondertussen ook nog een soloproject Mongrel, samen met (ex)leden van de Arctic Monkeys en Babyshambles werkt. Ik zou het wel zonde vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef tim. het volgende:
The Reverend heeft helemaal genoeg van de muziekindustrie! Hij is echter een man van daden en niet van woorden, zijn daden vervult hij alsnog:
[..]
pollepel? toch al een best oud fok-klemtoon garpjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, maar toch las ik tot 3 keer toe banaan.
jij begonquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef Toad het volgende:
Lienelien,
Grijp in, als halveoprichter van deze reeks.
Het gaat helemaal mis met dit topic.
Een OP die niet IBISGOTD-waardig is en zelfs Lady Gaga wordt tegenwoordig in deze reeks besproken.
jup jup, zeer leuk om die gasten te zien livequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef AMDB het volgende:
Goedenmiddag![]()
Ik heb volgens mij 0,0 concerten op de planning staan!
Afgelopen zaterdag wel DeWolff gezien, die gastjes zijn goed
Bij mij stond er dat ik ze had, maar toen waren ze toch weg. Ik liep ook door school met een laptop, tijdens een leswisselquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Thijsssss het volgende:
Whoppa, heb een plekje op de gastenlijst van 3voor12 voor het akoestische concert van Elbow bemachtigd!
Abe Vigoda en The Mae Shi ken ik, allebei heel tof iigquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef Toad het volgende:
@f-s: ik zit een beetje te twijfelen over a.s. dinsdag, al die bandjes in de kleine zaal van Paradiso (nav. het mailtje wat je vast ook heb gehad). ben jij fan van één v/d bandjes? of is het voor jou ook een verrassing?
quote:Het Duitse festival Haldern Pop maakt vandaag middels de website weer een aantal namen bekend. Patrick Watson, Andrew Bird, Blitzen Trapper, Dear Reader, Jonathan Jeremiah, Little Boots en The Irrepressibles spelen ook op het intieme festival dit jaar.
Als jij betaalt he.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef jakkop het volgende:
Ik wil of dour of melt! Eigenlijk. Dat laatste lijkt me nog toffer.
-EDIT- Trouwens, vet vage shit met de release van deze plaat. EMI (quote:1. Revenge (featuring The Flaming Lips)
2. Just War (featuring Gruff Rhys)
3. Jaykub (featuring Jason Lytle)
4. Little Girl (featuring Julian Casablancas)
5. Angel’s Harp (featuring Frank Black)
6. Pain (featuring Iggy Pop)
7. Star Eyes (I Can’t Catch It) (featuring David Lynch)
8. Everytime I’m With You (featuring Jason Lytle)
9. Insane Lullaby (featuring James Mercer of The Shins)
10. Daddy’s Gone (featuring Nina Persson)
11. The Man Who Played God (featuring Suzanne Vega)
12. Grim Augury (featuring Vic Chestnutt)
13. Dark Night Of The Soul (featuring David Lynch)
Hierrr te streamen. Een rarretje moet zelf maar opzoekenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb er over gehoord, maar nog niet geluisterd. Waar kan ik die downloaden?
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7174quote:De Affaire boekt Cold War Kids
Alsof het programma van gratis festival De Affaire nog niet goed genoeg was, doet de organisatie er nog een schepje bovenop. Ook Cold War Kids komen dit jaar naar Nijmegen toe. Via Twitter wordt bekend dat Go Back to the Zoo ook van de partij is.
Het gratis festival presenteert dit jaar artiesten als Blood Red Shoes, St. Vincent en veel meer. Het feest barst los van 18 tot en met 24 juli in Nijmegen.
Ik had eigenlijk wel willen gaan, maar toch een beetje te druk met school.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Abe Vigoda en The Mae Shi ken ik, allebei heel tof iig![]()
Ik zou eerst naar Klub Radar gaan ook, maar met treinkosten+kaartje werd het te duur. En dit is lekker helemaal gratis![]()
Verwacht geen tweede London Calling trouwens, dit zijn iig niet London Calling-waardige bands in mijn ogen
gaat dit jaar echt geweldig worden als ik al die namen zo zie langskomenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7174
Bummer, heb er zin inquote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel willen gaan, maar toch een beetje te druk met school.
Mercury Revquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Als jij betaalt he.
En en en ik wil eigenlijk naar Dour, maar ik ga wel proberen kaartjes te winnen bij de OOR. Tof programma hebben ze
Bring 'Em In vind ik het beste op Give Me Fire naquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb net Mando Diao ontdekt door PinkPop. Ben nu geleidelijk aan hun albums aan het binnenslurpen.
Ik heb "Give Me Fire" al, ben nu bezig aan "Ode to Ochrasy", iemand nog tips?
Okay, thanks, ga ik die ook proberen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bring 'Em In vind ik het beste op Give Me Fire na.
Dan liggen wij wat dat betreft in ieder geval op één lijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks, ga ik die ook proberen!
Trouwens, ik schijn een smaak te hebben die tegen de stroom in gaat. Ik vond "You Could.." van Franz Ferdinand ook beter dan de andere 2.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks, ga ik die ook proberen!
Trouwens, ik schijn een smaak te hebben die tegen de stroom in gaat. Ik vond "You Could.." van Franz Ferdinand ook beter dan de andere 2.
St. Vincent is wel heel vet. Die hebben verder naar ik weet geen andere Nederlandse data. Maar ik ben dan op vakantie.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7174
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Weet iemand of de Veronica's binnenkort nog naar Europa komen? Ik ken ze pas sinds een paar weken maar ik wil ze graag live zien!
quote:
Dat valt idd. wel mee. Maar ik vind het wel 'ns een keertje fijn ter afwisseling. Normaal ga ik meestal naar een stad als Londen of Parijs ofzo. Dit keer 'ns naar drie prachtige eilanden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef -skippybal- het volgende:
Behalve walvissen koekeloeren is daar toch niet al teveel te beleven?
Indie-cindy.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef Mistaken het volgende:
Ach, vakanties kunnen ook leuk zijn!
Ik heb vandaag lekker de cd van Women gekocht!
Wat voel ik mij toch indie!
Hier hebben ze MSN voor uitgevonden. Ik weet het nog niet, het wordt allemaal zo duurquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:05 schreef Mistaken het volgende:
Ik ga vrijdag misschien ook naar De Jeugd!
Gingen we nog naar Titus Andronicus?
Ga jij nou maar naar Lady GaGaquote:
Speciaal voor jou nog zo'n bandje:quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef Aisumasen het volgende:
Oh wacht, Johan mag hier natuurlijk niet besproken worden. Het gaat hier om Engelse gitaar-bandjes, met skinny jeans, spring-liedjes, voorspelbare hooks, uitgekauwde drum-arrangementen, louter liedjes van 2:30 en quasi-artistieke videoclips. Speciaal voor jullie:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef Aisumasen het volgende:LOL, die wilde ik er serieus bij posten, maar voldeed niet aan mijn 2.30-opmerking!
Ik vond dat Mr. Understanding eerst een tof nummer. Dus album downloaden, op de mp3speler, alleen dat leuke nummer luisteren. En dan op een gegeven moment denken, waarom luister ik dit nooit? Weer luisteren -> Ohja, wat een kutnummersquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha, dat denk ik soms ook wel eens bij die liedjes!
Het ergste is dat ik die echt héle domme, platte cliché-liedjes die ik heb gepost na 10 keer eigenlijk best leuk vind, hoe erg ik mij daar ook tegen verzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |