Bring 'Em In vind ik het beste op Give Me Fire naquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb net Mando Diao ontdekt door PinkPop. Ben nu geleidelijk aan hun albums aan het binnenslurpen.
Ik heb "Give Me Fire" al, ben nu bezig aan "Ode to Ochrasy", iemand nog tips?
Okay, thanks, ga ik die ook proberen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bring 'Em In vind ik het beste op Give Me Fire na.
Dan liggen wij wat dat betreft in ieder geval op één lijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks, ga ik die ook proberen!
Trouwens, ik schijn een smaak te hebben die tegen de stroom in gaat. Ik vond "You Could.." van Franz Ferdinand ook beter dan de andere 2.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, thanks, ga ik die ook proberen!
Trouwens, ik schijn een smaak te hebben die tegen de stroom in gaat. Ik vond "You Could.." van Franz Ferdinand ook beter dan de andere 2.
St. Vincent is wel heel vet. Die hebben verder naar ik weet geen andere Nederlandse data. Maar ik ben dan op vakantie.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7174
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Weet iemand of de Veronica's binnenkort nog naar Europa komen? Ik ken ze pas sinds een paar weken maar ik wil ze graag live zien!
quote:
Dat valt idd. wel mee. Maar ik vind het wel 'ns een keertje fijn ter afwisseling. Normaal ga ik meestal naar een stad als Londen of Parijs ofzo. Dit keer 'ns naar drie prachtige eilanden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef -skippybal- het volgende:
Behalve walvissen koekeloeren is daar toch niet al teveel te beleven?
Indie-cindy.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef Mistaken het volgende:
Ach, vakanties kunnen ook leuk zijn!
Ik heb vandaag lekker de cd van Women gekocht!
Wat voel ik mij toch indie!
Hier hebben ze MSN voor uitgevonden. Ik weet het nog niet, het wordt allemaal zo duurquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:05 schreef Mistaken het volgende:
Ik ga vrijdag misschien ook naar De Jeugd!
Gingen we nog naar Titus Andronicus?
Ga jij nou maar naar Lady GaGaquote:
Speciaal voor jou nog zo'n bandje:quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef Aisumasen het volgende:
Oh wacht, Johan mag hier natuurlijk niet besproken worden. Het gaat hier om Engelse gitaar-bandjes, met skinny jeans, spring-liedjes, voorspelbare hooks, uitgekauwde drum-arrangementen, louter liedjes van 2:30 en quasi-artistieke videoclips. Speciaal voor jullie:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef Aisumasen het volgende:LOL, die wilde ik er serieus bij posten, maar voldeed niet aan mijn 2.30-opmerking!
Ik vond dat Mr. Understanding eerst een tof nummer. Dus album downloaden, op de mp3speler, alleen dat leuke nummer luisteren. En dan op een gegeven moment denken, waarom luister ik dit nooit? Weer luisteren -> Ohja, wat een kutnummersquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha, dat denk ik soms ook wel eens bij die liedjes!
Het ergste is dat ik die echt héle domme, platte cliché-liedjes die ik heb gepost na 10 keer eigenlijk best leuk vind, hoe erg ik mij daar ook tegen verzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |