Als jij betaalt he.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef jakkop het volgende:
Ik wil of dour of melt! Eigenlijk. Dat laatste lijkt me nog toffer.
-EDIT- Trouwens, vet vage shit met de release van deze plaat. EMI (quote:1. Revenge (featuring The Flaming Lips)
2. Just War (featuring Gruff Rhys)
3. Jaykub (featuring Jason Lytle)
4. Little Girl (featuring Julian Casablancas)
5. Angel’s Harp (featuring Frank Black)
6. Pain (featuring Iggy Pop)
7. Star Eyes (I Can’t Catch It) (featuring David Lynch)
8. Everytime I’m With You (featuring Jason Lytle)
9. Insane Lullaby (featuring James Mercer of The Shins)
10. Daddy’s Gone (featuring Nina Persson)
11. The Man Who Played God (featuring Suzanne Vega)
12. Grim Augury (featuring Vic Chestnutt)
13. Dark Night Of The Soul (featuring David Lynch)
Hierrr te streamen. Een rarretje moet zelf maar opzoekenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb er over gehoord, maar nog niet geluisterd. Waar kan ik die downloaden?
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7174quote:De Affaire boekt Cold War Kids
Alsof het programma van gratis festival De Affaire nog niet goed genoeg was, doet de organisatie er nog een schepje bovenop. Ook Cold War Kids komen dit jaar naar Nijmegen toe. Via Twitter wordt bekend dat Go Back to the Zoo ook van de partij is.
Het gratis festival presenteert dit jaar artiesten als Blood Red Shoes, St. Vincent en veel meer. Het feest barst los van 18 tot en met 24 juli in Nijmegen.
Ik had eigenlijk wel willen gaan, maar toch een beetje te druk met school.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Abe Vigoda en The Mae Shi ken ik, allebei heel tof iig![]()
Ik zou eerst naar Klub Radar gaan ook, maar met treinkosten+kaartje werd het te duur. En dit is lekker helemaal gratis![]()
Verwacht geen tweede London Calling trouwens, dit zijn iig niet London Calling-waardige bands in mijn ogen
gaat dit jaar echt geweldig worden als ik al die namen zo zie langskomenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7174
Bummer, heb er zin inquote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel willen gaan, maar toch een beetje te druk met school.
Mercury Revquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Als jij betaalt he.
En en en ik wil eigenlijk naar Dour, maar ik ga wel proberen kaartjes te winnen bij de OOR. Tof programma hebben ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |