Ohja! Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:42 schreef bartrid het volgende:
Anneke van Giersbergen toch?
Ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:42 schreef bartrid het volgende:
Anneke van Giersbergen toch?
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef ranja het volgende:
geen idee hoe die er uit ziet, dus misschien Pien Feith?
Ik had van jou wel verwacht dat je op zijn minst wist dat Kirke 2 vrouwen warenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef ranja het volgende:
Ha, ik weet wel dat ze dan op Fok heeft gepost. Tenzij Kirke 2 vrouwen waren, dan kan het ook de ander zijn.
bukgeit +1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef bukgeit het volgende:
Kirke ken ik niet, maar dit lijkt me Leine. Die heeft in ieder geval solo de Grote Prijs gewonnen.
Is alweer lang geleden dat user Kirke heeft gepostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef cafca het volgende:
Ik had van jou wel verwacht dat je op zijn minst wist dat Kirke 2 vrouwen waren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Schaap002 is geboren!
Een meisje!
![]()
Nummer 1 van de kudde, dus er breekt nu een tijd aan van slapeloze nachten vol poepluiers, een hoop troostende woordjes en weinig on-line activiteiten! Daar gaat m'n jaar-ranking...![]()
Maar wát een plezier!![]()
Beschuit met muisjes for one and all!
Hee... passantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Mars Volta.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Schaap002 is geboren!
Een meisje!
![]()
Nummer 1 van de kudde, dus er breekt nu een tijd aan van slapeloze nachten vol poepluiers, een hoop troostende woordjes en weinig on-line activiteiten! Daar gaat m'n jaar-ranking...![]()
Maar wát een plezier!![]()
Beschuit met muisjes for one and all!
ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Mark het volgende:Schaap!
![]()
[ afbeelding ]
dit is een verkapte koop-de-Shaun-the-Sheep-DVD-box-post
Overigens liggen Mark 3 en 4 nog mooi op schema, en nee dat is geen Deep Purple bezetting
Stond vorig jaar in het voorprogramma van Radiohead.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:10 schreef ranja het volgende:
Dat klopt wel volgens google. Nooit van gehoord volgens mij.
ah, en dan na het voorprogramma snel naar huis?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:25 schreef MadMaster het volgende:
Stond vorig jaar in het voorprogramma van Radiohead.
Was niet onaardig...
Staat nu veel in de belangstelling met haar tweede album.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:10 schreef ranja het volgende:
Dat klopt wel volgens google. Nooit van gehoord volgens mij.
Depeche Modequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Staat nu veel in de belangstelling met haar tweede album.
Welke groep kon gisteravond niet optreden vanwege buikgriep?
Dan ben je al een heel eind op weg, denk ik...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef ranja het volgende:
5 van de 6 antwoorden weet ik
Nee, niet waar. 3 van de 6. Ik weet 1 band, 1 overeenkomst en 1 reden.
Helemaal compleet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef ranja het volgende:
Dan kop ik wel in
Milk & Honey
Lordi
Halluljah & Hardrock Hallelujah, beide winnaars
Songfestival is nu bezig en een andere Hallelujah staat nu volop in de belangstelling door Lisa.
21 en Wageningen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef ranja het volgende:
Even verder over Lisa. Weinig tijd en geen mogelijkheid om plaatjes te uploaden.
- wat is Lisa's achternaam
- hoe oud is ze
- waar komt ze vandaan
- waar woont ze nu
- hoe heet haar vorige band waarmee ze in de regio heeft opgetreden.
2 van de 5 goed beantwoorden is een punt.
Ik had er nog niet van gehoord, maar een paar Youtube-fragmentjes verder weet ik al genoeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt.
Verder achternaam Hordijk, woont nu in Utrecht en zong in Left Lane Lisa.
TSE +1
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lisa Boray
quote:is a North American rock singer. She sings lead in her eponymous band, and has sung backing vocals for the band Rocket Scientists and guest sung on Ayreon and Erik Norlander albums.
quote:
De achternaam is alvast goed...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat het iets met Lane te maken heeft, dus Lisa Lane?
Had verwacht dat ze een stuk bekender zou zijn...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:39 schreef bukgeit het volgende:
Lana Lane.
Sgoed maar heb geen blokhaken opmijnblackberryquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Berkery het volgende:
James Taylor
cafca + 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef cafca het volgende:
Chet Baker?
quote:Op een Amerikaans radiostation werd, kort na de release van, de originaliteit van het lied in vraag gesteld. Men beweerde dat
sterk gelijkt op Tom Petty's "Mary Jane's Last Dance". Petty verklaarde echter dat hij niet geloofde dat er kwaad opzet in het spel was, en besloot
niet voor de rechter te slepen.
De tweede dacht ik aan, maar de elfde klopt ook.quote:
Initialen C.T.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Burnett het volgende:
bert kampfert...???
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:57 schreef Burnett het volgende:
flash and the pan
quote:Starting his career in Sydney, and attending Sefton High School as his secondary school, George Young first achieved international success in the 1960s as the rhythm guitarist in the band; Young co-wrote nearly all of their songs, first with singer Stevie Wright, then later with lead guitarist, Harry Vanda.
With Vanda, he co-produced AC/DC's early albums, such as Powerage and High Voltage, and played as AC/DC's bass guitarist for a short stint, early in their career. He produced AC/DC's 2000 album Stiff Upper Lip.
Oeps, helemaal vergeten dat ik gereageerd had....quote:
Wilde ze eerst beide invullen..., maar was van Flash and the Pan zekerder...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je bedoelt The Easybeats, maar het antwoord van Burnett is ook goed., want dat zijn ook Vanda en Young.
Dat wist ik dan weer niet en dat kwam ik ook op wiki niet tegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Je bedoelt The Easybeats, maar het antwoord van Burnett is ook goed., want dat zijn ook Vanda en Young.
Burnett +1 en mijn diepste excuses...quote:Flash and the Pan was een Australische new wave-band, die in de late zeventiger jaren door twee leden van The Easybeats opgericht werd, George Young en Harry Vanda.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hello How Are You, Peek & Cloppenburg
quote:Take it to the bridge
Throw it overboard
See if it can swim
Back up to the shore
No ones in the house
Everyone is out
All the lights are on
And the blinds are down
Helemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef ranja het volgende:
Goed nummer maar welke ook weer.... Hourglass - Squeeze?
quote:The light of deep regret
Let me see what I dont get
The light of deep regret
Let me see what I dont get
Pass through the heat
Come on, come on and pass
Through the heat
Die is idd heel coolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Clip geregiseerd door Adrian Edmonson Young ones:
Pvdt..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:01 schreef ranja het volgende:
Ik zat meteen nadat ik het antwoord gaf met een ander nummer in m'n hoofd en dus zat ik te twijfelen of die het niet was. Welke is dat dan wel?
[..]
quote:Thats the price you pay
When love gets in the way
Stealth in the night
I come to steal with stealth
In the night
You got the sugar to satisfy
I am the man you can never deny
gambolputty +1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef Gambolputty het volgende:
Hipsway - the Honeythief
The Archies.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:46 schreef bartrid het volgende:
dat is Sugar Sugar maar geen idee van wie dat is...
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:14 schreef lubje25 het volgende:
solomon burke?
Jordy van Loon - Verliefdheid is een toverbal?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef Berkery het volgende:
Lostrekker:
Wat is met afstand het favoriete nummer van de 4-jarigen bij mijn dochter in de klas?
Bron: haar vriendenboekje
Iets minder erg...quote:Op zondag 17 mei 2009 11:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jordy van Loon - Verliefdheid is een toverbal?
Ik ben Mega Mindy ?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:08 schreef Berkery het volgende:
Lostrekker:
Wat is met afstand het favoriete nummer van de 4-jarigen bij mijn dochter in de klas?
Bron: haar vriendenboekje
Warm...quote:Op zondag 17 mei 2009 11:16 schreef cafca het volgende:
Iets van Jan Smitje?
Kouder...quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef Charmian het volgende:
Heb je even voor mij?
Dan weet je nu wat je ongeveer te wachten staatquote:
TSE +1quote:Op zondag 17 mei 2009 11:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Diana Ross
quote:is also blessed with this magical quality. She may not be instantly admirable, like Jarvis, but she's very hard to dislike, which is a very useful quality to have when you laugh like a sore donkey with asthma.
So when handed a song which 'boasts' preposterous lines like "I'm a detective, I'm all over you" or "do it the Madonna way, get into the groove", her main job of work is to sell these words as if they are a) great fun and b) sensical.
Which, being, she does without even breaking a sweat. It helps that the song itself is kinda bouncy and fun, bowling along at a brisk pace, and allowing her to re-acquaint the pop world with her speed-chanting skills
Goedzoquote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er vanuitgaande dat je wilt weten wie er op de foto staat: Marie Servaes?
Goed gegokt (aan je vraagteken te zien)?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef IgnisMutatres het volgende:
17e?
oke..quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rick Astley, maar ik denk dat je de lat wel wat hoger mag leggen. Ik hoef hier dan ook geen punt voor.
Ehhm, Queen bestaat nog maar dan met een andere zanger...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef IgnisMutatres het volgende:
[..]
oke..
nieuwe vraag
in welk jaar overleed queen?
in welk jaar overleed freddie mercury;)quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ehhm, Queen bestaat nog maar dan met een andere zanger...
Klopt (gegokt?)quote:
Nee, beredeneerd. Toen ik in de brugklas zat was de remix van Living on my own een hit. Ik wist dat 'ie op het moment van deze hit al een jaartje of twee dood was, en ik zat in 1993 in de brugklas...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:23 schreef IgnisMutatres het volgende:
Klopt (gegokt?)
En punt is toch een punt?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rick Astley, maar ik denk dat je de lat wel wat hoger mag leggen. Ik hoef hier dan ook geen punt voor.
NEWBIEDOOBIEDOO + 1quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
King Diamond
King Harvest
Queen Adreena
Princess
King
Prince
King Tubby
King Africa
Queens of the Stone Age
Queensrÿche
De naam van zijn bandje staat iig op de bassdrum.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef Charmian het volgende:
1e kan ik niet thuisbrengen met z'n slechte make-up.
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef bartrid het volgende:
Billy Joe Royal?
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef bukgeit het volgende:
Eerder Royal Trux.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef bukgeit het volgende:
First Impressions Of Earth der Strokes
quote:
Maar Gene Simmons ken je zo te zien wel...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:32 schreef belsen het volgende:
Ace Frehley, dan.
Dit is puur gokwerk voor mij. Ik ken gene Kiss-namen.
Kus?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:27 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de naam van deze groep?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:30 schreef bukgeit het volgende:
Odie3?
Ranja +1quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:46 schreef ranja het volgende:
Luv'?
En dan heb jij het nog over Gerard Cox.quote:
Ik weet wel wie ik liever ziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef belsen het volgende:
[..]
En dan heb jij het nog over Gerard Cox.
Dat was dus mijn enige twijfelpuntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef bukgeit het volgende:
Hoebee
Je hebt gelijk. Met tussen haakjes Wij zijn twee vrienden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef belsen het volgende:
Dat liedje heet Guust Flater & de Marsipulami.
....die twee haal ik altijd door elkaar...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef ranja het volgende:
Eddie Christiani?
Natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |