Depeche Modequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Staat nu veel in de belangstelling met haar tweede album.
Welke groep kon gisteravond niet optreden vanwege buikgriep?
Dan ben je al een heel eind op weg, denk ik...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef ranja het volgende:
5 van de 6 antwoorden weet ik
Nee, niet waar. 3 van de 6. Ik weet 1 band, 1 overeenkomst en 1 reden.
Helemaal compleet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef ranja het volgende:
Dan kop ik wel in
Milk & Honey
Lordi
Halluljah & Hardrock Hallelujah, beide winnaars
Songfestival is nu bezig en een andere Hallelujah staat nu volop in de belangstelling door Lisa.
21 en Wageningen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef ranja het volgende:
Even verder over Lisa. Weinig tijd en geen mogelijkheid om plaatjes te uploaden.
- wat is Lisa's achternaam
- hoe oud is ze
- waar komt ze vandaan
- waar woont ze nu
- hoe heet haar vorige band waarmee ze in de regio heeft opgetreden.
2 van de 5 goed beantwoorden is een punt.
Ik had er nog niet van gehoord, maar een paar Youtube-fragmentjes verder weet ik al genoeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt.
Verder achternaam Hordijk, woont nu in Utrecht en zong in Left Lane Lisa.
TSE +1
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lisa Boray
quote:is a North American rock singer. She sings lead in her eponymous band, and has sung backing vocals for the band Rocket Scientists and guest sung on Ayreon and Erik Norlander albums.
quote:
De achternaam is alvast goed...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat het iets met Lane te maken heeft, dus Lisa Lane?
Had verwacht dat ze een stuk bekender zou zijn...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:39 schreef bukgeit het volgende:
Lana Lane.
Sgoed maar heb geen blokhaken opmijnblackberryquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Berkery het volgende:
James Taylor
cafca + 1quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef cafca het volgende:
Chet Baker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |