als de anderen konijn etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vraag me af wanneer marilin haar biefstuk krijgt?
Ze hadden sowieso nooit fanmail moeten krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar heeft stemmen op de fanmailpoll erg weinig nut.
Dan sluit ik me achter Fok acties aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
de redactie wil FOK! terugpakken denk ik
Volgens mij hebben ze met alle fora een deal geslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Hebben ze meer leden dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
toch leuk dat er van GP maar drie verschillende mensen mail sturen
nee ok, maar je kon stemmen en voor een specifieke bewoner kiezen en dan krijgt iedereen opeens fanmail. Da's dus nog een poll waar ik credits op kan besparen om jeroen weg te stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso nooit fanmail moeten krijgen
2, lizzy en Shadowquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
toch leuk dat er van GP maar drie verschillende mensen mail sturen
Nog meer reden om die poll links te laten liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
Fora's is wel heel dubbelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze met alle fora's een deal gesloten
nee, biefstukje != biefstukje1 volgens mij (want biefstukje1 tikt in quasi-chinees geloof ik).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
2, lizzy en Shadow
Ook mooi dat iedereen behalve Jeroen fanmail van de GP'ers kreeg, Jeroen kreeg fanmail van biekstukje1 (post hier ook geloof ik)
Ik stel voor dat Peter gewoon geen vlees meer krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
Nou gooi die biefstuk dan ook maar meteen in de vuilnisbak...
Je weet dat je daar de GP mensen een groot plezier mee doet he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nee ok, maar je kon stemmen en voor een specifieke bewoner kiezen en dan krijgt iedereen opeens fanmail. Da's dus nog een poll waar ik credits op kan besparen om jeroen weg te stemmen.
maar fok heeft toch ook meerdere forumsquote:
Niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
2, lizzy en Shadow
Ook mooi dat iedereen behalve Jeroen fanmail van de GP'ers kreeg, Jeroen kreeg fanmail van biekstukje1 (post hier ook geloof ik)
niemand behalve jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Peter gewoon geen vlees meer krijgt
Ja idd ,ik vind dit ook vaag hoor. Zou tog maar 1 iemand per dag fanmail krijgenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Peter gewoon geen vlees meer krijgt
Subforaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
maar fok heeft toch ook meerdere forums
Stak plan ja ,ik zeg een polletjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Omdat hij zo'n grote dierenvriend is doen we hem daar een groot plezier mee
en flora zijn bloemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Subfora
Forum + forum = 2 forums, maar fora is ook meervoud
Pim eet toch ook gezellig mee?quote:
En bloemen houden van mensenquote:
wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef Marrije het volgende:
Dus micky heeft drugs naar het buitenland gesmokkeld, althans een poging tot.
Mooi, dat altruïsme.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef snetje het volgende:
Peter gooit nu weer een ander balletje op .... begint er nu over dat hij zo goed is geweest om Micky te helpen..
Ik weet het, ik ben vrij laat met deze quote, maar ik kon em niet aan me voorbij laten gaan...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cryptische omschrijvingen werken echt niet op de vierkante centimeter. 'Laat ze toch lekker vakantie vieren'.
En ja graag! Neem ik mijn bikini mee.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Poll: Peter op een vegetarisch diëet?Ja, hij is toch zo;n dierenvriend? Nee, laat hem zelf maar kiezen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoi Bobby!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef BobbyRond het volgende:
Ik weet het, ik ben vrij laat met deze quote, maar ik kon em niet aan me voorbij laten gaan...
![]()
Copycat
![]()
Stemde ik zomaar op ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Poll: Peter op een vegetarisch diëet?Ja, hij is toch zo;n dierenvriend? Nee, laat hem zelf maar kiezen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Er moeten meer bloemen in de bunkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
En mensen ook van mensen, meestal, maar niet allemaal, kijk maar naar de Bunker
kan me niet voorstellen dat alleen GP mail stuurt, maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig daar op de redactie lees ik. GP mail erin?
Of wordt er door FOK! geen mail gestuurd, dat ze niet anders kunnen?
Zet je deze poll ook even op GP? Daar heeft de redactie meer mee dan FOK!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik mis de optie 'nee'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Er moeten meer bloemen in de bunkerJa, veel meer Een paar is genoeg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bunker politiekquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Er moeten meer bloemen in de bunkerJa, veel meer Een paar is genoeg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wat gemeen. laat ze toch. Mensen horen goldenpage, gaan daarheen en krijgen vervolgens meteen een loginscherm voor hun neus. Way to scare people awayquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Stemde ik zomaar op ja!
Kunnen we ook een poll doen met, geen fanmail meer van GP? Die GP'ers mogen van mij een abonnement op het Kids For Animals tijdschrift en verder moeten ze met z'n 2'en lekker elkaar bestoken met berichten op het forum.
Ja, nadat je eerst Yvonne er alle credit voor probeerde te geven hequote:Prijs nog steeds Danny om de grap: 'Kunnen ze elkaar niet gewoon e-mailen?'
Grand Prixquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is GP???
Whahaha, treehuggers!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Danny het volgende:
[..]
wat gemeen. laat ze toch. Mensen horen goldenpage, gaan daarheen en krijgen vervolgens meteen een loginscherm voor hun neus. Way to scare people away
[..]
Ja, nadat je eerst Yvonne er alle credit voor probeerde te geven he
Verder kan ik me voorstellen dat bv iemand als Renate daar wel zou posten, omdat het allemaal nogal een gezapig kampvuur van boomknuffelende feministen is die zich beneden niet scheren en door middel van het uitwisselen van menstruatiebloed een verbond hebben gesloten.
Ow, en ze zijn voor iedereen, zo blijkt.
Geen Porumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is GP???
Floepte eruit, hij is gewend om dat smekend tegen z'n piemel te roepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef BobbyRond het volgende:
Over de dark side van Pim gesproken.
Hij sprak het brood aan en zei: 'Rise, my friend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |