Die hebben al 24 uur geboeid rond gelopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
het zou pas leuk zijn als de weekuitdaging ''48 uur geboeid'' door jeroen en peter moet worden uitgevoerd
Peter wilde gister niet eens aan Jeroen vertellen hoe je een konijn klaar moet makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mgoed, ik zie Peter dat konijn iig niet in stukken gaan snijden. Jeroen misschien?
In mijn kookboek staan zelfs recepten voor duiven, merels en lijsters.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter wilde gister niet eens aan Jeroen vertellen hoe je een konijn klaar moet maken
Konijn eten is blijkbaar erger dan de rest v/d dieren die ze eten, hypocriet figuur die Peuter ;x
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef Danny het volgende:
peter staat opeens bovenaan in de fanmail poll?
doet eens even snel op marielin stemmen allemaal. die staat namelijk maar 2 stemmen achter op 'm
Nah, dan krijgen we weer de hele dag te horen hoeveel fans ze wel niet denkt te hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef Danny het volgende:
doet eens even snel op marielin stemmen allemaal. die staat namelijk maar 2 stemmen achter op 'm
volgens mij is dat al geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
het zou pas leuk zijn als de weekuitdaging ''48 uur geboeid'' door jeroen en peter moet worden uitgevoerd
ja maar anders moet ik weer 10 nieuwe abonnementen afsluiten zodat ik vaker kan stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nah, dan krijgen we weer de hele dag te horen hoeveel fans ze wel niet denkt te hebben.
Marilien heeft gister al gehad..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef Danny het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
we zijn het weer oneens met elkaar
![]()
Peter fan?
Dat is valse hoop geven, wat ben jij gemeen zeg .quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ja maar anders moet ik weer 10 nieuwe abonnementen afsluiten zodat ik vaker kan stemmen
en haar snoep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vraag me af wanneer marilin haar biefstuk krijgt?
heeft Micha er alweer 1 klaar dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, ik wist niet dat er een limiet aan zat.
als de anderen konijn etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kikkertje46 het volgende:
ik vraag me af wanneer marilin haar biefstuk krijgt?
Ze hadden sowieso nooit fanmail moeten krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar heeft stemmen op de fanmailpoll erg weinig nut.
Dan sluit ik me achter Fok acties aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
de redactie wil FOK! terugpakken denk ik
Volgens mij hebben ze met alle fora een deal geslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Hebben ze meer leden dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
toch leuk dat er van GP maar drie verschillende mensen mail sturen
nee ok, maar je kon stemmen en voor een specifieke bewoner kiezen en dan krijgt iedereen opeens fanmail. Da's dus nog een poll waar ik credits op kan besparen om jeroen weg te stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso nooit fanmail moeten krijgen
2, lizzy en Shadowquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
toch leuk dat er van GP maar drie verschillende mensen mail sturen
Nog meer reden om die poll links te laten liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Danny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |