Nee! Er ligt/lag nog een zakje op de bar.quote:
Nee, Nick is de IT-guy van de bunkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef wicky. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Huub, hij posten laats ook onder deze naam ,maar ik kan het ook mis hebben
hoeft konijn niet uren in de pan te garen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef nick-e het volgende:
Het konijn wordt vanavond bereid. Er zijn veel recepten binnengekomen en daaruit kunnen de overlevers kiezen
Ze hadden dat levende konijn moeten slachten, was een mooie poll geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef nick-e het volgende:
Het konijn wordt vanavond bereid. Er zijn veel recepten binnengekomen en daaruit kunnen de overlevers kiezen
alsof ze haast hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoeft konijn niet uren in de pan te garen?
Het best eerst in de braadpan, en daarna in de oven. Maar een goede braadpan met deksel kan ook. Duurt idd uuuuuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben ik met jou eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is slim van Jeroen. Misschien dom van de anderen. Maar als dat een twist in de regels is dan hoort iedereen dat te weten.
Konijn moet sudderen, dan moet je wel iets hebben waar het in suddertquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ben ik met jou eens![]()
*ik ga weer verder verven de tv met stream blijft aan staan en kan het blijven volgen, helaas moet ik jullie wel even los laten...
veel plezier tot laters
die zullen ze vast wel op tijd aan je doorgevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn ook de ingrediėnten die bij die recepten horen aanwezig?
nieuw dagduel ... wie braad het konijn ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is al beterquote:
alweer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
het zou pas leuk zijn als de weekuitdaging ''48 uur geboeid'' door jeroen en peter moet worden uitgevoerd
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
het zou pas leuk zijn als de weekuitdaging ''48 uur geboeid'' door jeroen en peter moet worden uitgevoerd
Ja, leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |