Mooi, dat altruïsme.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef snetje het volgende:
Peter gooit nu weer een ander balletje op .... begint er nu over dat hij zo goed is geweest om Micky te helpen..
Ik weet het, ik ben vrij laat met deze quote, maar ik kon em niet aan me voorbij laten gaan...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cryptische omschrijvingen werken echt niet op de vierkante centimeter. 'Laat ze toch lekker vakantie vieren'.
En ja graag! Neem ik mijn bikini mee.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Poll: Peter op een vegetarisch diëet?Ja, hij is toch zo;n dierenvriend? Nee, laat hem zelf maar kiezen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoi Bobby!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef BobbyRond het volgende:
Ik weet het, ik ben vrij laat met deze quote, maar ik kon em niet aan me voorbij laten gaan...
![]()
Copycat
![]()
Stemde ik zomaar op ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Poll: Peter op een vegetarisch diëet?Ja, hij is toch zo;n dierenvriend? Nee, laat hem zelf maar kiezen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Er moeten meer bloemen in de bunkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
En mensen ook van mensen, meestal, maar niet allemaal, kijk maar naar de Bunker
kan me niet voorstellen dat alleen GP mail stuurt, maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig daar op de redactie lees ik. GP mail erin?
Of wordt er door FOK! geen mail gestuurd, dat ze niet anders kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |