Zet je deze poll ook even op GP? Daar heeft de redactie meer mee dan FOK!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:
Poll: Peter op een vegetarisch diëet?Ja, hij is toch zo;n dierenvriend? Nee, laat hem zelf maar kiezen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik mis de optie 'nee'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Er moeten meer bloemen in de bunkerJa, veel meer Een paar is genoeg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bunker politiekquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Er moeten meer bloemen in de bunkerJa, veel meer Een paar is genoeg
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wat gemeen. laat ze toch. Mensen horen goldenpage, gaan daarheen en krijgen vervolgens meteen een loginscherm voor hun neus. Way to scare people awayquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Stemde ik zomaar op ja!
Kunnen we ook een poll doen met, geen fanmail meer van GP? Die GP'ers mogen van mij een abonnement op het Kids For Animals tijdschrift en verder moeten ze met z'n 2'en lekker elkaar bestoken met berichten op het forum.
Ja, nadat je eerst Yvonne er alle credit voor probeerde te geven hequote:Prijs nog steeds Danny om de grap: 'Kunnen ze elkaar niet gewoon e-mailen?'
Grand Prixquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is GP???
Whahaha, treehuggers!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Danny het volgende:
[..]
wat gemeen. laat ze toch. Mensen horen goldenpage, gaan daarheen en krijgen vervolgens meteen een loginscherm voor hun neus. Way to scare people away
[..]
Ja, nadat je eerst Yvonne er alle credit voor probeerde te geven he
Verder kan ik me voorstellen dat bv iemand als Renate daar wel zou posten, omdat het allemaal nogal een gezapig kampvuur van boomknuffelende feministen is die zich beneden niet scheren en door middel van het uitwisselen van menstruatiebloed een verbond hebben gesloten.
Ow, en ze zijn voor iedereen, zo blijkt.
Geen Porumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is GP???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |