Daarom is DGk ook verworden van serieus MilionairsSpel tot kotsrollen, omdat het doodliep...en dat liep hier ook bijna die kant op! We zitten te wachten op controverse en niet op dagelijkse viezdingenvreten en kwartetten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een gemiste kans om (op termijn) een andere kijkersgroep aan te boren die niets met ruzie heeft, maar wel graag een groep samen zien optrekken (met alle normale frictie die daarbij hoort). Het bewust arrangeren van ruzies is des DGK's
Ik vind het onverteerbaar dat hij het spel eventueel zou winnen. Al die mensen zijn er in gegaan met een bepaald idee over het spelconcept. Hij doorkruist het vanaf het begin, de redactie denkt dat het kijkcijfers oplevert en begint hem te supporten en te stimuleren in dat gedrag. Dat kan niet waar zijn, want daarmee piepelt de redactie alle anderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
En ik denk dat het maar een saaie bedoening gaat worden als Jeroen er uit is. Het is een rare snuiter maar hij brengt wel wat leven in de brouwerij
Nee, hij zou alleen de douche krijgen:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Maar dat pakje peuken heeft hij toch gekregen voor het goed uitvoeren van de eerste actie, het verstoppen van de kleding? De beloning daarvoor was een week lang een warme douche en een item naar keuze, de sigaretten dus.
De nieuwe opdracht had er nooit meer in moeten komen. Hij was geheim agent af toen hij gisteravond ontmaskerd werd.quote:Gepubliceerd op: 10/05/2009
Er gaat zo een telefoontje naar Jeroen: hij heeft zijn geheime opdracht gehaald. Met succes heeft hij tien persoonlijke items van zijn mede-Overlevers in de doodskist gestopt zonder hierbij betrapt te worden. Met deze geslaagde missie verdient Jeroen een week lang elke dag vijf minuten warm douchen. In het geheim.
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=217quote:Ook vertellen we hem dat hij voorlopig onze geheim agent blijft. In ieder geval totdat hij ontmaskerd wordt … In de loop van de dag volgt er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen.
Er komt snel een poll op de site over het verloop van de nieuwe opdracht voor Jeroen.
Remember: you control the game!
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=232quote:Maandag 11-05-2009, 21.12 uur.
Jeroen's prijs
De eerste geheime opdracht van Jeroen is geslaagd. En bij een geslaagde opdracht hoort natuurlijk een prijs.Jeroen heeft ervoor gekozen voor een pakje sigaretten in ruil voor de diefstal van zijn mede-Overlevers.
Aangezien Jeroen zelf niet rookt, zal hij die sigaretten verderop in het spel wel inzetten. Maar op welke manier?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:17 schreef Maanvis het volgende:
Regenwormen en Maden breekt ze op, op den duur!
Maar dan ga je Jeroen aanrekenen dat ie opdrachten van de redactie heeft uitgevoerd, dat vind ik dan weer jammer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch
nu is er een onderlinge argwaan gecreëerd die later moeilijk tot niet meer is goed te praten. Redactie had gisteren de bewoners direct tekst en uitleg over jeroen's opdracht moeten verschaffen om het geheel eerlijk te houden.
Ik verklaar bij deze dan ook de one-man-actie 'Stem Jeroen Eruit' voor geopend
Controverse kán ook heel goed ontstaan bij natuurlijk gedrag van de spelers en bij goede casting van ze. Het stimuleren van tweespalt is wat mij betreft wel achterhaald. Laat de spelers met hun natuurlijk gedrag maar goede sier maken. Geeft de juiste opdrachten en dan komt ook wel een en ander naar boven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom is DGk ook verworden van serieus MilionairsSpel tot kotsrollen, omdat het doodliep...en dat liep hier ook bijna die kant op! We zitten te wachten op controverse en niet op dagelijkse viezdingenvreten en kwartetten...
quote:
Ik zag iets bewegenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
goeiemorgen ...
staan mns streams stil of liggen ze nog steeds in bed ... ze slapen langer als de gemiddelde nederlander vandaag7 uur slaap is meer als genoeg
Ik vind dat ze hun nest uit moeten komen en snel, het is geen luilekkerland in de bunkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
goeiemorgen ...
staan mns streams stil of liggen ze nog steeds in bed ... ze slapen langer als de gemiddelde nederlander vandaag7 uur slaap is meer als genoeg
Tsja, het keyword is natuurlijk "de juiste opdrachten.." Alhoewel de verwachting van wát er dan "naar boven" zou moeten komen weer suggestief is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Controverse kán ook heel goed ontstaan bij natuurlijk gedrag van de spelers en bij goede casting van ze. Het stimuleren van tweespalt is wat mij betreft wel achterhaald. Laat de spelers met hun natuurlijk gedrag maar goede sier maken. Geeft de juiste opdrachten en dan komt ook wel een en ander naar boven.
jewaidsquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Danny het volgende:
[..]
kun je ook daadwerkelijk bestellen? Want dan hebben ze (weer) een lekje in het systeem
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat mijn mening versterkt wordt doordat ik Jeroen een sneaky motherfucker vind en hem, als enige daar, echt niet mag.
Ja, dat weet je ook nooit exact, maar dat is inherent aan een real live productie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alhoewel de verwachting van wát er dan "naar boven" zou moeten komen weer suggestief is...
Als ie buktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik las dat Pim een darkside heeft, wanneer krijgen we die te zien?
Als ie zich bukt en z'n achterkant laat zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Er is zoveel dat de bunker wel en niet zou zijn, wat beloofd is en is gesteld in interviews, maar je komt toch van een koude kermis uit en het concept wordt veranderd waar je bij staat. Vooral op avonden waar Huubke aanwezig is wordt er steeds heel veel gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Danny het volgende:
[..]
maar goed, dat zou iig een eerlijk verloop zijn. er wordt nu gewoon gemanipuleerd voor de kijkcijfers en dat is nou wat de bunker juist NIET zou zijn
Maar je maakt wel duidelijk dat het niet geaccepteerd wordt door de kijker dat de redactie de boel manipuleert.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Marrije het volgende:
Maar dan ga je Jeroen aanrekenen dat ie opdrachten van de redactie heeft uitgevoerd, dat vind ik dan weer jammer.
Ik heb gisteren Pim eens een beetje geobserveerd, maar daar zit echt geen greintje leven in zeg. Het zit en het lacht en dan heb je het wel gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind hem ook een gluiperd en de blik in zjin ogen bezorgen me koude rillingen, daar spreekt waanzin uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat mijn mening versterkt wordt doordat ik Jeroen een sneaky motherfucker vind en hem, als enige daar, echt niet mag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Daar ben ik het volmondig mee eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Danny het volgende:
Maar ga nu niet het BB1 ongeregisseerd concept halverwege vervangen door de gouden kooi.
Het spannendste dat hij heeft gedaan sinds hij in de bunker zit is niezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Pim eens een beetje geobserveerd, maar daar zit echt geen greintje leven in zeg. Het zit en het lacht en dan heb je het wel gehad.
een echte figurantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Pim eens een beetje geobserveerd, maar daar zit echt geen greintje leven in zeg. Het zit en het lacht en dan heb je het wel gehad.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het spannendste dat hij heeft gedaan sinds hij in de bunker zit is niezen.
Maar volgens Boby heeft hij een darkside
ind want je hoord hun niks zeggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef D. het volgende:
Ik heb de indruk dat we de bunkersong horen via de stream, niet via de bunker:Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |