quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat mijn mening versterkt wordt doordat ik Jeroen een sneaky motherfucker vind en hem, als enige daar, echt niet mag.
Ja, dat weet je ook nooit exact, maar dat is inherent aan een real live productie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alhoewel de verwachting van wát er dan "naar boven" zou moeten komen weer suggestief is...
Als ie buktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik las dat Pim een darkside heeft, wanneer krijgen we die te zien?
Als ie zich bukt en z'n achterkant laat zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Er is zoveel dat de bunker wel en niet zou zijn, wat beloofd is en is gesteld in interviews, maar je komt toch van een koude kermis uit en het concept wordt veranderd waar je bij staat. Vooral op avonden waar Huubke aanwezig is wordt er steeds heel veel gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Danny het volgende:
[..]
maar goed, dat zou iig een eerlijk verloop zijn. er wordt nu gewoon gemanipuleerd voor de kijkcijfers en dat is nou wat de bunker juist NIET zou zijn
Maar je maakt wel duidelijk dat het niet geaccepteerd wordt door de kijker dat de redactie de boel manipuleert.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Marrije het volgende:
Maar dan ga je Jeroen aanrekenen dat ie opdrachten van de redactie heeft uitgevoerd, dat vind ik dan weer jammer.
Ik heb gisteren Pim eens een beetje geobserveerd, maar daar zit echt geen greintje leven in zeg. Het zit en het lacht en dan heb je het wel gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind hem ook een gluiperd en de blik in zjin ogen bezorgen me koude rillingen, daar spreekt waanzin uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat mijn mening versterkt wordt doordat ik Jeroen een sneaky motherfucker vind en hem, als enige daar, echt niet mag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Daar ben ik het volmondig mee eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Danny het volgende:
Maar ga nu niet het BB1 ongeregisseerd concept halverwege vervangen door de gouden kooi.
Het spannendste dat hij heeft gedaan sinds hij in de bunker zit is niezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Pim eens een beetje geobserveerd, maar daar zit echt geen greintje leven in zeg. Het zit en het lacht en dan heb je het wel gehad.
een echte figurantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Pim eens een beetje geobserveerd, maar daar zit echt geen greintje leven in zeg. Het zit en het lacht en dan heb je het wel gehad.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het spannendste dat hij heeft gedaan sinds hij in de bunker zit is niezen.
Maar volgens Boby heeft hij een darkside
ind want je hoord hun niks zeggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef D. het volgende:
Ik heb de indruk dat we de bunkersong horen via de stream, niet via de bunker:Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |