idd... je kan wel proberen je baby voor bactereien te behoden maar dan moet je d'r in een plastic zak doen ofzo..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga lekker wassen, niet strijken en ik drapeer voor de zekerheid wel zolang een hydrofiele luier over het geheel. Maar sowieso, bacterien komt je kind mee in aanraking, daar ontkom je niet aan. En dat moet je ook neit willen, lijkt me? Het moet geen 'boy-in-the-bubble' worden, toch?
Wel eerst de zak steriliseren danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd... je kan wel proberen je baby voor bactereien te behoden maar dan moet je d'r in een plastic zak doen ofzo..
Als er visite is komt zal Senna toch ook in aanraking komen met bacterien...
en 80 dagen zijn zo om![]()
Ja, het is echt!! Is Senna alweer wat meer aanwezig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoef nog maar 80 dagendat klinkt veeeel korter dan ruim 11 weken! Ow jee, zou het dan toch echt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
Heeeeey daar issie dan!! Het rupsje voor vlindur![]()
![]()
MamaNik fijn dat de tweeling zo goed groeitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:39 schreef MamaNik het volgende:
Noli, gefeliciteerd met jullie zoon of dochter! Het wachten is eindelijk beloond! Hier alles nog rustig gelukkig. Morgen 34 weken gister nog groei echo gehad en liggen nog steeds op schema van een 1 ling (mijn buik is explosief gegroeid sinds ik in het zhuis lig) dus dat is opzich heel fijn. Ze zijn er gister ook achter gekomen dat ik een urineweg infectie heb dus krijg ik nu antibiotica voor. Eiwit was erg toegenomen van 0.35 naar 0.54. Daar schrok ik wel even van. Maar ondanks dit alles geen klachten! :-) Vandaag nog mijn favoriet NOT inwendig onderzoek om te kijken hoe het met mijn baarmoedermond is. Hoop niet dat ze daarmee iets opwekken. Heb ook aangegeven dat ik dat wel een beetje spannend vind. Oh en mijn buikomtrek met 33 weken en 4 dagen 147 cm Iemand iets gehoord van mikoxx?
Ah ok. Dan hoef ik die niet meer aan te passen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie!
BE, die ticker klopt wel, ik ben vandaag 6.6. Dat had ik dus stiekem al langer door
Wat het IS! Het IS al een jongen of een meisjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef martine1984 het volgende:
Vlinder![]()
![]()
![]()
Troel, super dat je de baby hebt gevoeld![]()
Sorbootje, ik vind het ook heel spannend de 20 weken echo... zal blij zijn om mn kleine puk weer te zien en eindelijk te weten wat het wordt. Ik heb zelf heel erg een jongetjes gevoel... maar gister zij de magnetiseur van mn vriend dat het meisje zou worden tot dus ver heeft ze altijd gelijk gehad ze is paronomaal dus ik ben een beetje in de war
bij van die piercing-shops heb je daar ook van die flexibele buisjes/slangetjes voor, die meebewegen met de vorm van een zwangere buik, en die het gat openhouden... (was iig toen ik mijn tong-ding liet zetten...)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Gisteren heb ik mijn navelpiercing eruit gehaald, was eigenlijk nog niet echt nodig maar hij kwam nu steeds meer op mijn navel te zitten ipv er in, nu maar hopen dat ie de laatste 9 weken niet dicht groeit.
Ik heb met 10 wk 5 dagen echo gehad en toen zei ze dat het nog niet hoorbaar was, dus hebben we het alleen zien knipperen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Over 4 weken kunnen we het hartje toch ook wel horen? Nu hebben we het alleen gezien, wel gaaf hoor!
Angelsounds, dat lijkt me ook wel wat ja. Maar eerst de 2e echo nog maar even afwachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb met 10 wk 5 dagen echo gehad en toen zei ze dat het nog niet hoorbaar was, dus hebben we het alleen zien knipperen.
Volgens mij is het mezelf ook nog niet gelukt met de Angelsounds, maar dat heb ik al een paar dagen niet geprobeerd.
Misschien heb ik er tegen die tijd wel een te koop. Dan ben ik 32-33 weken, en dan zou ik het zonder af moeten kunnen, zou je denkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Angelsounds, dat lijkt me ook wel wat ja. Maar eerst de 2e echo nog maar even afwachten
Ik heb nog een Angelsounds ter overnamequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Over 4 weken kunnen we het hartje toch ook wel horen? Nu hebben we het alleen gezien, wel gaaf hoor!
Oeh, ik hou me voorlopig aanbevolen, hoeveel vraag je er straks voor?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien heb ik er tegen die tijd wel een te koop. Dan ben ik 32-33 weken, en dan zou ik het zonder af moeten kunnen, zou je denken
Op zich is 10 weken nog wel vroeg om het hartje te horen. De angelsounds zegt dat het vanaf 12 weken kan. Met de doppler van het ziekenhuis lukte het bij mij niet met 14 weken. Dus niet teleurgesteld zijn als het niet lukt
Bij mij lukte het om het hartje te vinden met 11,5 wekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb nog een Angelsounds ter overnameDie je overigens met 14/15 weken pas mag overnemen als je wilt, want voor die tijd heb je er niks aan!
Het is zo ontzettend moeilijk om dat uit te leggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Jaaa! Troel de baby gevoeld![]()
wat snel al!! Wat voelde je precies, ik wil ook voelen
Ik zit al dagen op m'n buik te letten of ik iets voel, eergisteren voelde ik wel wat kriebelen maar dat kan ook komen omdat ik toen moest plassen
Jippie een kloppend hartje voor Vlindur!!![]()
Fijn dat je over 4 weken weer mag gluren!!
Noli we zijn zooooooooo nieuwsgierig![]()
Ik voel mijn meisje sinds gisterenmiddag. Plop plop plop in mijn buik. Vanaf gistermiddag heel vaak, tot ik naar bed ging. Zo leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Troel het volgende:
Het is zo ontzettend moeilijk om dat uit te leggen
ik zat er net aan te denken, zag het op Hyves dat je morgen jarig bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
Noli gefeliciteerd!Wat een plaatje zeg! En mooie naam natuurlijk
Jammer dat ze niet morgen geboren is, dan ben ik jarig namelijk, zou helemaal geestig zijn geweest!
tis een bakerpraatje..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
Zou aan de vorm van de buik nou echt af te leiden zijn of er een jongen of meisje verwacht word? Volgens het praatje is een meloen een meisje en een ronde bal een jongen.
Of is het bullcrap?
Leg mij dan eens uit wat het verschil is tussen een meloen en een ronde bal?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
Zou aan de vorm van de buik nou echt af te leiden zijn of er een jongen of meisje verwacht word? Volgens het praatje is een meloen een meisje en een ronde bal een jongen.
Of is het bullcrap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |