Het is zo ontzettend moeilijk om dat uit te leggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Jaaa! Troel de baby gevoeld![]()
wat snel al!! Wat voelde je precies, ik wil ook voelen
Ik zit al dagen op m'n buik te letten of ik iets voel, eergisteren voelde ik wel wat kriebelen maar dat kan ook komen omdat ik toen moest plassen
Jippie een kloppend hartje voor Vlindur!!![]()
Fijn dat je over 4 weken weer mag gluren!!
Noli we zijn zooooooooo nieuwsgierig![]()

Ik voel mijn meisje sinds gisterenmiddag. Plop plop plop in mijn buik. Vanaf gistermiddag heel vaak, tot ik naar bed ging. Zo leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Troel het volgende:
Het is zo ontzettend moeilijk om dat uit te leggen

ik zat er net aan te denken, zag het op Hyves dat je morgen jarig bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
Noli gefeliciteerd!Wat een plaatje zeg! En mooie naam natuurlijk
Jammer dat ze niet morgen geboren is, dan ben ik jarig namelijk, zou helemaal geestig zijn geweest!

tis een bakerpraatje..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
Zou aan de vorm van de buik nou echt af te leiden zijn of er een jongen of meisje verwacht word? Volgens het praatje is een meloen een meisje en een ronde bal een jongen.
Of is het bullcrap?

Leg mij dan eens uit wat het verschil is tussen een meloen en een ronde bal?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
Zou aan de vorm van de buik nou echt af te leiden zijn of er een jongen of meisje verwacht word? Volgens het praatje is een meloen een meisje en een ronde bal een jongen.
Of is het bullcrap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |