goede timingquote:
Nee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:33 schreef Cuegirllie het volgende:
heb ik ook nog eens iedereen weggejaagd?
dan is het goed!!quote:
Haha begin daar nou niet over!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat voor problemen had jij nou dan, trouwens?
Omdat ik het zo sneu vond om jou hier alleen achter te laten! Maar ik moet nu echt gaan slapen.quote:
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
5 uur slaap is dat genoeg? nee he.. eig niet, amar ik heb ook geen zin om een uur later te beginnen. Wie weet denk ik daar morgenvroeg anders over
Wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat ik het zo sneu vond om jou hier alleen achter te laten! Maar ik moet nu echt gaan slapen.![]()
Alleen gaat mijn wekker al om 6.30quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.
dus slapen doe je
1:30
3:00
4:30
6:00
7:30
zulke tijden.
Dan ben je het frist wakker, omdat je dan ongeveer aan het einde van een cyclus wakker wordt.
enzo.
Niet langer dan 8 uur slapen, das dan weer niet goed.
quote:
Dan moet je voor de viereneenhalfuur gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen gaat mijn wekker al om 6.30
Maar het ziet er dan wel lekker lang uit
Ga jij nou eens slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Dan moet je voor de viereneenhalfuur gaan
ohjee, ben je zwanger?? goedemorgen MNRquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:51 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Kuwaro, goeiemorgenSnuitje
Het wordt vandaag echt een hele mooie, fijne dag
Ik voel het aan m'n water
Whehe, nee dat nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjee, ben je zwanger?? goedemorgen MNR
whihihi, een chick die zich kiplekker voelt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, nee dat niet![]()
Ik voel me gewoon kiplekker
Snuitebolletje
Gekkiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whihihi, een chick die zich kiplekker voelt!whaha
oooh sorry, vandaag heb ik mijn lolbroek aan!
Denk ook wel dat het een erg mooie dag gaat worden
hoe gekker hoe beter! anders is het ook maar zo saaiquote:
Wat doe je dan hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe gekker hoe beter! anders is het ook maar zo saaioooh, ik mocht uitslapen vandaag.. kan gewoon nog een uur terug mn bed in
Wat ik hier doe? jouw begroeten natuurlijk, mijn persoonlijke begin de dag met een dansje!quote:
jij bent er ook altijd vroeg bij... Dan lopen er toch nog helemaal geen leuke mannen over straat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen![]()
* Cuegirllie is weer beland op haar werk.
Als het kan begin ik om 7 uur ja.. vandaag half achtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent er ook altijd vroeg bij... Dan lopen er toch nog helemaal geen leuke mannen over straat?
Ben je wel vroeger klaar en wie weet loopt er dan iets over de straat heen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het kan begin ik om 7 uur ja.. vandaag half acht
Nee klopthelemaal niks
Dat zou mogelijk zijn jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je wel vroeger klaar en wie weet loopt er dan iets over de straat heen...Benieuwd of ik vandaag weer zoiets leuks op mijn werk zie als gister...
Hmmm, misschien eens langs de sportschool fietsen? Kijken of daar wat leuks uit komt of eeehm langs de uni?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk zijn jaMaar de praktijk blijkt toch anders te zijn
hoop het voor je
De uni zou nog kunnen idd. Maar ik ben geen fietsflirterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, misschien eens langs de sportschool fietsen? Kijken of daar wat leuks uit komt of eeehm langs de uni?![]()
die meid van gister was al 35... en toch wel erg bekend als ik haar door de google molen haal
van zeer bekende dj naar receptioniste...
wat niet is kan nog komen, dus trek je decolete naar beneden, zet je allerleukste glimlach op en keep on smilin' naar al die mannenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De uni zou nog kunnen idd. Maar ik ben geen fietsflirter
Nice.. maar zag ze jou ook staan?
Daar heb je tegenwoordig bepaalde wekkers voor. die merken aan je ademhaling wanneer het juiste moment is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.
Niet langer dan 8 uur slapen, das dan weer niet goed.
Link? zo een apparaat wil ik hebben!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig bepaalde wekkers voor. die merken aan je ademhaling wanneer het juiste moment is.
We zullen wel zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat niet is kan nog komen, dus trek je decolete naar beneden, zet je allerleukste glimlach op en keep on smilin' naar al die mannen
duh, ze vroeg mijn nummeralleen was dat werk gerelateerd
Daar doe ik het voor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat ik hier doe? jouw begroeten natuurlijk, mijn persoonlijke begin de dag met een dansje!![]()
HoempapaZo even een eitje maken
Ja, maar zal zodirect @ work vertellenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor!![]()
Goeiemorgen Cue, rival en KF. Hey KF, heb je nog een leuke update voor me?
Dan lees ik het vanavond terug. Ik stap zo in m'n autoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar zal zodirect @ work vertellen
dit soortgelijks kon ik zo even snel vinden via google.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Link? zo een apparaat wil ik hebben!
Ik PM je wel, dan hoef je niet alles terug te lezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan lees ik het vanavond terug. Ik stap zo in m'n auto
Awwwwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik PM je wel, dan hoef je niet alles terug te lezen
Ik ga nu naar mijn werk!!
en goed dat het niet zo een slecht begin is als je dachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow ik heb niks gezegd over het niet opslaan.. ik moet gewoon wat meer uit m'n doppen kijken
Slecht begin van de dag
Ik denk dat m'n teksten van vannacht wel genoeg zeggenquote:
hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en goed dat het niet zo een slecht begin is als je dacht
Ik doe niet aan teruglezen, wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n teksten van vannacht wel genoeg zeggen
[..]
hahaidd!! Positief blijven is het toch
* Cuegirllie doet maar een dansje
Wie wil er tegen mij aan schuren
vannacht en morgen goed slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:13 schreef Pien85 het volgende:
Godsklolere, ik ben dood moe...
Fijne basis, moe naar Tsjechië gaan
Het was laat, was moe, kon niet slapen, geen zin in op dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, wat is er gebeurd dan?
Was het maar waarquote:
Slappe smoes, het is 30 seconden werkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was laat, was moe, kon niet slapen, geen zin in op dus
Heeeeeerlijk gedroomd over zbbroxquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede morgen allemaal
Fijn geslapen?
Dat doe je dan zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was het maar waarDenk 't niet
Denk dat het beide avonden weer laat gaat worden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Kwart over 8. Prima moment voor de eerste post van de dag.
Als een blokquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede morgen allemaal
Fijn geslapen?
Sorry hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slappe smoes, het is 30 seconden werk
Relax, ik was gewoon verbaasd aangezien je sinds gisteren de tweede bent die de OP overslaat. Heb gewoon geen zin dat de modjes straks weer meer gaan zeiken dat er geen OP meer is.quote:
Oh okequote:
quote:
Die eerste heb ik niet meegekregen. En volgens mij wordt hier toch al veel gedoogd door de modjes.. dat 1 (of 2x) geen OP, ze echt hem niet gelijk op slot gooien. Maargoed, ik zal wel effe zoeken en veranderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relax, ik was gewoon verbaasd aangezien je sinds gisteren de tweede bent die de OP overslaat. Heb gewoon geen zin dat de modjes straks weer meer gaan zeiken dat er geen OP meer is.
Ik was al eerder wakker geworden dan de wekker, anders had ik dat ook gehad denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh oke
[..]ik was ook diep weg, toen ik wakker werd kreeg ik de ogen nauwelijks los.
Lieve CGquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die eerste heb ik niet meegekregen. En volgens mij wordt hier toch al veel gedoogd door de modjes.. dat 1 (of 2x) geen OP, ze echt hem niet gelijk op slot gooien. Maargoed, ik zal wel effe zoeken en veranderen.
graag gedaanquote:
Goedemorgenquote:
En hoe komt dat nu?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker geworden dan de wekker, anders had ik dat ook gehad denk ik
Geen flauw idee helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En hoe komt dat nu?
Juist gisteren te vroeg naar bed gegaan
Murmquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef Murmeli het volgende:
mogge schatjes!!!
zit ik hier al fit en fris op mn werk zeg!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:29 schreef Murmeli het volgende:
Ang3l.... en heb je hide the sausage kunnen spelen met zbbrox?
Morgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hoooiii! Wat lees ik, verstandig op tijd gaan slapen?quote:
ja goed he gheghe ben trots op mezelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoooiii! Wat lees ik, verstandig op tijd gaan slapen?
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef Murmeli het volgende:
Noukie! Duimpje!
ik ga eens gezellig ontbijten bij het fokken
werken komt daarna misschien wel
Ik was laat gaan slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:52 schreef Duimelot het volgende:
als ik al dat gegaap zie denk ik
wat ben ik toch verstandig om op tijd te gaan slapen enzo![]()
Zo weer ff omdraaien en verder slapenquote:
hoe vroeg lag jij erin dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja goed he gheghe ben trots op mezelf
heb jij geen baan of studie dan? of werk je savonds/smiddags?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo weer ff omdraaien en verder slapen
slaapkopquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
euh half twaalf ofzo maar genoeg geslapen duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe vroeg lag jij erin dan?
ik om kwart voor 11 ofzo maar kon niet slapen... daarna wel heeel lekker en diep geslapen, lekker alleen in mn grote bed
Het geeft zo'n kaal gevoelquote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef Murmeli het volgende:
Noukie! Duimpje!
ik ga eens gezellig ontbijten bij het fokken
werken komt daarna misschien wel
Snap ik, hahaquote:
DKtje! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Studiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij geen baan of studie dan? of werk je savonds/smiddags?
Kruip je mee onder de dekens?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Snap ik, haha
[..]
DKtje! Slaap lekker
Ik ga 'm halen tijdens de lunch denk ikquote:
Ja!quote:
zou ik ook doen als het niet te ver reizen wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga 'm halen tijdens de lunch denk ik![]()
Dus niet alleen een onbetrouwbare telefoon maar ook nog eens een vergeetachtige bezitterquote:
Ok ik ga nu! Dan zie ik je zo!quote:
ja... morgen weer aan de slag...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Belsezar het volgende:
Dus niet alleen een onbetrouwbare telefoon maar ook nog eens een vergeetachtige bezitter
Goedemorgen meisje!quote:
Mag ik je niet meer plagen?quote:
jah?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou ik ook doen als het niet te ver reizen was
Ik red het niet binnen een half uur, maar achquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Murmeli het volgende:
zou ik ook doen als het niet te ver reizen was
Jij welquote:
Het is het waard!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik red het niet binnen een half uur, maar ach
Ik moet (en ga!) naar school vanavond. Dus heb mijn telefoon wel "nodig". Parkeren in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
jah?
Ik echt niet. Lekker thuis laten. Alleen soms lastig met klok enzo, maar die zit ook op m'n computer
oh dan zou ik het niet doen geloof ik....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik red het niet binnen een half uur, maar ach
Eigenlijk best triest.. Ik mis 'm nu niet hoor, maar goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Het is het waard!
Oh dat voelt zo gaar zonder telefoon
Dan is het goed, ik zal die mep smiley dan maar als liefkozend zienquote:
Zie mijn reactie boven jouquote:
Ik zou me ook heel raar voelen zonder telefoon hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan zou ik het niet doen geloof ik....
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer @ work
Ik heb de laatste tijd nooit zin om met de auto te gaan ivm file...
Maar die trein is helemaal kut, omdat er 80 klagende mensen waren rijdt de trein niet rechtsstreeks meer naar Zaandam en moet ik eerst 12 minuten wachten op station Hoorn centraal...
Dus ik stap in die trein, hebben die mongolen hem op de verkeerde wissel staan, dus dat ding rijdt richting Heerhugowaard ipv Amsterdam...
Dus schrok al dat ik in de verkeerde trein zat...
Na 5 minuten: Uh ja sorry, maar de wissel stond verkeerd, we rijden nu terug...!!!
Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Dan is het goed, ik zal die mep smiley dan maar als liefkozend zien
quote:
Lekker begin van de dag. Bij mij was het heerlijk rustig op de weg de eerste 20km. Natuurlijk de laatste 10 wel file, maarja. zonnetje scheen dus het was niet zo ergquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer @ work
Maar die trein is helemaal kut, omdat er 80 klagende mensen waren rijdt de trein niet rechtsstreeks meer naar Zaandam en moet ik eerst 12 minuten wachten op station Hoorn centraal...
Dus ik stap in die trein, hebben die mongolen hem op de verkeerde wissel staan, dus dat ding rijdt richting Heerhugowaard ipv Amsterdam...
Na 5 minuten: Uh ja sorry, maar de wissel stond verkeerd, we rijden nu terug...!!!
Goedemorgen!quote:
Lekker geslapen?quote:
Hoi!quote:
Uhm die logica ontgaat mij, maar ik kom dan ook niet uit a'damquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet (en ga!) naar school vanavond. Dus heb mijn telefoon wel "nodig". Parkeren in Amsterdam
Dat je het fijn vindt om mij te slaan?quote:
betalen via je telefoonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm die logica ontgaat mij, maar ik kom dan ook niet uit a'dam
Dat je VERSTANDkiezen hebt betekent niet gelijk dat je het ook gebruiktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
SCHOKKEND NIEUWS!!!
KF HEEFT VERSTANDkiezen
Op het bankje naast het bankje waar ik zat, zat een meisje die ik wel eens sprak met uitgaan in Hoorn.quote:
Vandaar dequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigenlijk best triest.. Ik mis 'm nu niet hoor, maar goed.
stel je niet aan, gek!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op het bankje naast het bankje waar ik zat, zat een meisje die ik wel eens sprak met uitgaan in Hoorn.
Dus ik even lief lachen, en ze bloosde terug...
Kwam er een of ander asociaal wijf naast me zitten.
Met haar poten op het bankje, ze ziet dat ik op wil staan want ik pakte mijn tas en deed mijn vest aan...
Maar ze wijgerde het om aan de kant te gaan...
Moet ik mij met mijn 1.89 op een of andere matrix manier naar het gangpad begeven, waardoor ik mijn hoofd stoot tegen die haak om je jas op te hangen ;{ !!
Het meisje waar ik naar lachde moest uiteraard lachen...
Wat een kut dag, nu al...
Bellen om parkeertijd te starten enz..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm die logica ontgaat mij, maar ik kom dan ook niet uit a'dam
Uiteindelijk wel, maar nu voelt het nog even raar..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, zonder telefoon kan ik prima leven, ware het niet dat ik mijn werk telefoon altijd bij moet hebben, dus die moet ik sowieso mee nemen...
weet je hoe ontspannend het is een tijd lang zonder gsm
Dan baal je wel ja! Jij die alles kan wordt uitgelachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op het bankje naast het bankje waar ik zat, zat een meisje die ik wel eens sprak met uitgaan in Hoorn.
Dus ik even lief lachen, en ze bloosde terug...
Kwam er een of ander asociaal wijf naast me zitten.
Met haar poten op het bankje, ze ziet dat ik op wil staan want ik pakte mijn tas en deed mijn vest aan...
Maar ze wijgerde het om aan de kant te gaan...
Moet ik mij met mijn 1.89 op een of andere matrix manier naar het gangpad begeven, waardoor ik mijn hoofd stoot tegen die haak om je jas op te hangen ;{ !!
Het meisje waar ik naar lachde moest uiteraard lachen...
Wat een kut dag, nu al...
Via parkmobile gaat het alsnog gewoon via je bankrekening.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan bel je nummer als je er gaat staan en als je weggaat en word het via je telefoonrekening afgeschreven
ook goed... ik heb geen auto...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Via parkmobile gaat het alsnog gewoon via je bankrekening.
wel aan en afmelden dmv bellen of smsen inderdaad
poep gebeurdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer @ work
Ja sorry, ik ben vet chagrijnig...quote:
heet niet niets pluskutquote:
Dat is eigenlijk geen slecht idee hier mag je altijd zoeken naar zo`n paalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
betalen via je telefoon
dan bel je nummer als je er gaat staan en als je weggaat en word het via je telefoonrekening afgeschreven
big time!!! daar heb ik ook wel een beetje moeite mee, al die zeikvakken opnieuw doen. maargoed, kan dus proberen wat vrijstellingen te krijgenquote:
Goed bezig meisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Murmeli het volgende:
Haaaj auto! vandaag weer braaf naar college of was je gisteren ook al niet meer geweest?
ik heb gisteren info aangevraagd bij de open univ. denk dat ik toch psychologie maar weer ga afmakenvond het echt een onwijs toffe studie (de eerste paar vakken dan) es kijken of ik tegen die tijd vrijstelling kan scoren voor statistiek, hihihi
Dat jaquote:
Snappen is toch echt wat anders dan kennenquote:
kraan...water....enzo? of je gaat ff naar een winkel, leen iemand zn auto ofzo en rijd naar de super. niet zo moeilijk denken (zei iemand hier me gisteren)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben vet chagrijnig...
Ik ben ook drinken vergeten, en ik háát koffie
Die jongen heeft het echt zwaar he!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kraan...water....enzo? of je gaat ff naar een winkel, leen iemand zn auto ofzo en rijd naar de super. niet zo moeilijk denken (zei iemand hier me gisteren)
Het probleem is juist dat ik totaal niet na denk vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kraan...water....enzo? of je gaat ff naar een winkel, leen iemand zn auto ofzo en rijd naar de super. niet zo moeilijk denken (zei iemand hier me gisteren)
quote:
daar heb je je fok mama voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat ik totaal niet na denk vandaag
Njah ik moet niet zo mauwenik heb een goed leven
!
Nou ja zeg! Maar vooruit, jij mag dat, maar niet te hard he.quote:
Ze is een vrouw, dus dat hard slaan zal wel meevallen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Maar vooruit, jij mag dat, maar niet te hard he.
Mag ik jou slaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus dat hard slaan zal wel meevallen toch
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
SCHOKKEND NIEUWS!!!
KF HEEFT VERSTANDkiezen
Dan ken jij Nouk nog niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent echt niet snugger vandaag he...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
Aah ik had gisteren nog drinken gehad en in de koelkast gezet zie ik net
En koffie haat mij niet, koffie is juist blij dat ik hem niet drink
Ergens halverwege juliquote:
das niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent echt niet snugger vandaag he...
hoe is het met L?
Ze is zwaar ongesteldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent echt niet snugger vandaag he...
hoe is het met L?
Vrouwen kunnen niet voetballen, dus pakken ze alleen de makkelijke inkoppertjesquote:
Ik zal heel zachtjes doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
Nou ja zeg! Maar vooruit, jij mag dat, maar niet te hard he.
Zeg! Blauwe plekken enz?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef djayzz het volgende:
Dan ken jij Nouk nog niet.rival weet hoe hard ik slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hoi!quote:
Twee uur....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi!Ben jij wel optijd naar je bedje gegaan!!!
Ja ik ben geweest! En zo meteen ga ik ook weer; ik ben goed bezig deze weekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Murmeli het volgende:
Haaaj auto! vandaag weer braaf naar college of was je gisteren ook al niet meer geweest?
ik heb gisteren info aangevraagd bij de open univ. denk dat ik toch psychologie maar weer ga afmakenvond het echt een onwijs toffe studie (de eerste paar vakken dan) es kijken of ik tegen die tijd vrijstelling kan scoren voor statistiek, hihihi
Ik denk dat ze dan niet zo blij zijn als je Klinisch gaat doen (maar dat is gewoon mijn mening), maar verder zal het weinig uitmaken denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
auto_ weet jij of als je iets qua werk met psychologie wilt doen of ze je wel willen hebben als je zelf aan de pillen zit? of boeit dat niet? vroeg ik me ineens ff af hoor....
Ik dacht dat sommige weleens vreemde blauwe plekken kregen....?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Das waar, maar wie weet wat ze gebruikt om mee te slaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Was weer leukquote:
Is het niet mogelijk om dat op een universiteit part-time te doen? Het probleem met de OU is dat je echt alles zelf moet doen. Je hebt geen colleges of zo. En vooral als je problemen hebt met concentratie en jezelf ertoe zetten, dan kan dat extra moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Murmeli het volgende:
R'dam kan in deeltijd, maar dat is overdag... Als je dan gewoon werkt, dan schiet dat nog niet opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om dat op een universiteit part-time te doen? Het probleem met de OU is dat je echt alles zelf moet doen. Je hebt geen colleges of zo. En vooral als je problemen hebt met concentratie en jezelf ertoe zetten, dan kan dat extra moeilijk zijn.
Goed zo! Met welke was je nu begonnen?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ken jij Nouk nog niet.Klopt, ik ken nouk nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kluun, lekker simpelquote:
Welke had je gelezen?quote:
Volgens mij niet veelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kluun, lekker simpel![]()
Wat heb jij nog allemaal gedaan dan?
er woonde vroeger een meisje bij mij in de straat....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Vrouwen kunnen niet voetballen, dus pakken ze alleen de makkelijke inkoppertjes
De meeste universiteiten hebben geen avond-deeltijd. Alleen één dag in de week óf overdag colleges volgen met voltijd studenten. Je zou denken dat ze wel nadenken, maar helaas. Daardoor heb ik maar besloten mijn HBO af te maken voordat ik aan uni begin, misschien dat ik daarna wel een dag minder wil werkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef Howl het volgende:
Is het niet mogelijk om dat op een universiteit part-time te doen? Het probleem met de OU is dat je echt alles zelf moet doen. Je hebt geen colleges of zo. En vooral als je problemen hebt met concentratie en jezelf ertoe zetten, dan kan dat extra moeilijk zijn.
Heb wat agressie dat ik kwijt moet ofzoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat sommige weleens vreemde blauwe plekken kregen....?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:haha ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij de OU hebben ze alleen klinisch en A&O. Ikzou dan A&O gaan doen. welke richtingen zijn er nog meer? oh wacht ik lees net dat ik je moet PMmen...doe ik dat!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!Hoe was je boek?
[..]
Twee uur....
[..]
Ja ik ben geweest! En zo meteen ga ik ook weer; ik ben goed bezig deze week
Wat leuk! Ik dacht alleen wel dat ze bij de OU maar een paar richtingen hebben, maar het is al een tijdje geleden dat ik daar heb gekeken. Mocht je het niet krijgen voor statistiek, dan heb ik nog wel een leuk boekje voor je
[..]
Ik denk dat ze dan niet zo blij zijn als je Klinisch gaat doen (maar dat is gewoon mijn mening), maar verder zal het weinig uitmaken denk ik
Goed boek?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
Welke had je gelezen?
Ik ben begonnen aan The Judas Strain van James Rollins
kom maar hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb wat agressie dat ik kwijt moet ofzo
pff een dag minder werken... dat zou ik financieel dus niet trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste universiteiten hebben geen avond-deeltijd. Alleen één dag in de week óf overdag colleges volgen met voltijd studenten. Je zou denken dat ze wel nadenken, maar helaas. Daardoor heb ik maar besloten mijn HBO af te maken voordat ik aan uni begin, misschien dat ik daarna wel een dag minder wil werken
Ik zou naar huis gaan, als ik jou was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha ik zie nú pas dat het koffie apparaat ook chocolade melk kan maken
ja dat kan wel maar dan moet je daar een paar keer in de week heen en dat is niet in Rotterdam, dus dan ga ik het zeker niet volhouden. thuis studeren kan ik wel, als ik het maar leuk genoeg vindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Daaromquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff een dag minder werken... dat zou ik financieel dus niet trekken
ik stond gister op het punt om mijn vuist tegen een paal aan te planten..... toch maar niet gedaan omdat ik mezelf ken en dan gelijk door kan gaan naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb wat agressie dat ik kwijt moet ofzo
Dank jequote:
Blijven lezen, dan brown schrijft erg leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef rival het volgende:
Over boeken gesproken, lees ik eens een boek. kan ik het straks gewoon in de bios bekijken
bernini mystery?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef rival het volgende:
Over boeken gesproken, lees ik eens een boek. kan ik het straks gewoon in de bios bekijken
Oeeh jah dat kan je beter niet doen. Net als dingen stukgooien, dan moet je het opruimenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik stond gister op het punt om mijn vuist tegen een paal aan te planten..... toch maar niet gedaan omdat ik mezelf ken en dan gelijk door kan gaan naar het ziekenhuis
James Rollins is altijd goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed boek?
Ik heb nog genoeg boeken liggen die ik wil lezen, maar neem er geen tijd voor. Terwijl ik er wel al een tijdje zin in hebMaar ik begin maar met iets simpels wat ik al gelezen heb, anders zakt de moed me gelijk weer in de schoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
ow? boos? dat is kut! misschien helpt het om wat oude kleren stuk te scheuren?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik stond gister op het punt om mijn vuist tegen een paal aan te planten..... toch maar niet gedaan omdat ik mezelf ken en dan gelijk door kan gaan naar het ziekenhuis
hehe minder erg dan een paar weken gips om je klauwen heenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh jah dat kan je beter niet doen. Net als dingen stukgooien, dan moet je het opruimen
neuh... was furieus gister.. maar dat weet je alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow? boos? dat is kut! misschien helpt het om wat oude kleren stuk te scheuren?
Ik ken het, zo heb ik op mijn zeventiende 2 knokkels gebroken. Wist ik veel dat het een dragende muur wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:53 schreef Belsezar het volgende:
James Rollins is altijd goedIk heb al zijn boeken
Sounds good!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
oja... ik snap weer. hoe is het nu dan? nog pissig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuh... was furieus gister.. maar dat weet je al
Hij schrijft zo leuk dat hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik een boek uitlees.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blijven lezen, dan brown schrijft erg leukEn de film komt never niet in de buurt van het boek.
Laat hem met zo'n bord door de stad lopen met zijn fout erop en sorry. En film het voor haar ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Ok mensen, ik heb even hulp nodig...
Zoals jullie weten gaat het kut met mijn zussie en haar vriend en wil ik graag dat het goed komt, omdat ik NIET wil dat ze terug gaat naar haar ex...
Hij heeft gelogen / iets achter gehouden tegen haar...
Hij heeft er gigantische spijt van, maar ik heb het al redelijk goedgepraat voor hem.
Hij belde mij net voor hulp om haar onder de indruk te maken...
Ik zat zelf te denken aan wat ik destijds voor mijn vriendin gedaan had when I screwed up750 sticky notes met ik hou van je en sorry in haar kamer opgeplakt
maar dat verhaal heeft mijn zussie al een keer gehoord en is dus niet origineel...
Ik zat nu te denken aan iets totaal anders, jezelf voor lul zetten zodat ze ziet wat hij wel niet voor haar over heeftzoals: in een konijnenpak een bos rozen komen brengen
Aub tips !!
is het nou die ex die jou advies vraagt of dr vriend waar je het laatst nog over had?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Zoals jullie weten gaat het kut met mijn zussie en haar vriend en wil ik graag dat het goed komt, omdat ik NIET wil dat ze terug gaat naar haar ex...
Hij heeft er gigantische spijt van, maar ik heb het al redelijk goedgepraat voor hem.
Ik zat zelf te denken aan wat ik destijds voor mijn vriendin gedaan had when I screwed up750 sticky notes met ik hou van je en sorry in haar kamer opgeplakt
maar dat verhaal heeft mijn zussie al een keer gehoord en is dus niet origineel...
Ik zat nu te denken aan iets totaal anders, jezelf voor lul zetten zodat ze ziet wat hij wel niet voor haar over heeftzoals: in een konijnenpak een bos rozen komen brengen
Aub tips !!
Kalmte hoort bij Koningen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken het, zo heb ik op mijn zeventiende 2 knokkels gebroken. Wist ik veel dat het een dragende muur wasGelukkig ben ik veel kalmer tegenwoordig
delta deceptie vind ik wel de beste van de 4 die er tot nu toe in het nl zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Hij schrijft zo leuk dat hij het voor elkaar heeft gekregen dat ik een boek uitlees.
Ik durf te wedden dat je dit niet jaren lang leuk blijft vinden. En dan slaat het studie ontwijkend gedrag hard toe. Maar misschien dat het met medicijnen wel lukt. Wie weet. Als je het nu leuk vindt, moet je het vooral doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef Murmeli het volgende:
ja dat kan wel maar dan moet je daar een paar keer in de week heen en dat is niet in Rotterdam, dus dan ga ik het zeker niet volhouden. thuis studeren kan ik wel, als ik het maar leuk genoeg vind(en als ze me misschien aan de ritalin zetten haha)
Kan ie dat zelf niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Rollins is samen met Clive Cussler mijn favo schrijver. Boeken die je wegleest alsof het avonturenfilms zijn. Elke keer weerquote:
hahaha die is ook dikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat hem met zo'n bord door de stad lopen met zijn fout erop en sorry. En film het voor haar ofzo
neuh gaat nu wel weerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja... ik snap weer. hoe is het nu dan? nog pissig?
owh ik zie net dat rotterdam psychologie niet in deeltijd heeftnog steeds niet
Dat is waar maar toch. ik zou dan achteraf spijt krijgen ofzo.. te lui om dat soort dingen op te gaan ruimenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hehe minder erg dan een paar weken gips om je klauwen heen
Inderdaad, onstuimigheid ligt in mijn jeugd. Nu reageer ik doordacht.quote:
Over haar huidige vriend...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is het nou die ex die jou advies vraagt of dr vriend waar je het laatst nog over had?
ik denk dat hij het zelf moet goedmaken en uitzoeken. en daarbij je zus is toch niet aardig tegen hem en je vond toch dat hij beter kon krijgen? ik zou het lekker laten zitten
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
hahaha die is ook dik
Soort van schandpaalmaar gaat misschien iets te ver, zo erg is het ook weer niet wat hij gedaan heeft..
Hij woont zelf 2 uur rijden hier vandaanquote:
heb hem liggen maar ben nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
delta deceptie vind ik wel de beste van de 4 die er tot nu toe in het nl zijn
ja dat weet ik niet precies, hij vertelde alleen dat hij iets achter gehouden heeft...quote:
heel motiverend dit howl, dank je welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je dit niet jaren lang leuk blijft vinden. En dan slaat het studie ontwijkend gedrag hard toe. Maar misschien dat het met medicijnen wel lukt. Wie weet. Als je het nu leuk vindt, moet je het vooral doen.
hij leest echt zo makkelijk weg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
heb hem liggen maar ben nog niet begonnen.
Misschien is het wel iets gruwelijk gemeens en is ie een groetere lul dan die ex en zit jij nu alleen maar iets stoms te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet precies, hij vertelde alleen dat hij iets achter gehouden heeft...
Via via is ze daar zelf achter gekomen...
Ik heb Sahara ook gevonden thuis, dus die ga ik binnenkort ook lezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rollins is samen met Clive Cussler mijn favo schrijver. Boeken die je wegleest alsof het avonturenfilms zijn. Elke keer weerIk heb toen ik in Brazilie was in een maand tijd 1300 paginas gelezen van die twee
gewoon de film kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb Sahara ook gevonden thuis, dus die ga ik binnenkort ook lezen
Zin wel, maar ik moet werkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
iemand zin om in den haag star trek te kijken om 13:15?
spijbelenquote:
Ik wil je niet demotiveren. Als je psychologie nu leuk vind, dan moet je er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:04 schreef Murmeli het volgende:
heel motiverend dit howl, dank je wel![]()
![]()
ik weet al dat het niet optimaal is, maar zoals ik al zei: als ik ervoor moet gaan reizen lukt het zeker niet!
Doe je goed!quote:
Dat vond ik dus ook van bernini.quote:
ja.... dat is waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dit sooort reacties moet je overheen lezen als je er gevoelig voor bent
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.... dat is waar.
gelukkig was mijn sipheid na een minuut weer over
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe je goed!dat issie wel maar zo heet ie niet. ik bedoel dus die andere de SLOWchat... maar ik heb in de TT gezet dat ie nu ff wat sneller gaat dus wie weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik heb al zijn boeken in het engels gelezen, heerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook van bernini.
ik ben geen lezer maar ik las daar de eerste pagina van, en toen de 2e.. en de 3e.. en voor ik het wist had ik het boek uit. zat ik tot diep in de nacht te lezen... echt spannend.
Zo, dat schiet al aardig opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]Clive Cussler is gewoon erg goed. Hij heeft denk ik wel meer dan 30 boeken geschreven. Ik zit nu op 10, 15 ofzo.
De officiele slow chat dus. Dit is ook meer een speedchat af en toequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat issie wel maar zo heet ie niet. ik bedoel dus die andere de SLOWchat... maar ik heb in de TT gezet dat ie nu ff wat sneller gaat dus wie weet...
Babe!quote:
Goedemorgen lief!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ook zoveel zin om te werken met dit mooie weertje?
wat djazz zegtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
iemand zin om in den haag star trek te kijken om 13:15?
beterschap...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen lief!
Ik lig ziek in bedMaar ik heb best zin om te gaan werken. Aangezien er nog wat dingen van me liggen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb al zijn boeken in het engels gelezen, heerlijk
[..]
Zo, dat schiet al aardig op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is aardig wat van de goede man hehe.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |