quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer @ work
Ik heb de laatste tijd nooit zin om met de auto te gaan ivm file...
Maar die trein is helemaal kut, omdat er 80 klagende mensen waren rijdt de trein niet rechtsstreeks meer naar Zaandam en moet ik eerst 12 minuten wachten op station Hoorn centraal...
Dus ik stap in die trein, hebben die mongolen hem op de verkeerde wissel staan, dus dat ding rijdt richting Heerhugowaard ipv Amsterdam...
Dus schrok al dat ik in de verkeerde trein zat...
Na 5 minuten: Uh ja sorry, maar de wissel stond verkeerd, we rijden nu terug...!!!
Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Dan is het goed, ik zal die mep smiley dan maar als liefkozend zien
quote:
Lekker begin van de dag. Bij mij was het heerlijk rustig op de weg de eerste 20km. Natuurlijk de laatste 10 wel file, maarja. zonnetje scheen dus het was niet zo ergquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer @ work
Maar die trein is helemaal kut, omdat er 80 klagende mensen waren rijdt de trein niet rechtsstreeks meer naar Zaandam en moet ik eerst 12 minuten wachten op station Hoorn centraal...
Dus ik stap in die trein, hebben die mongolen hem op de verkeerde wissel staan, dus dat ding rijdt richting Heerhugowaard ipv Amsterdam...
Na 5 minuten: Uh ja sorry, maar de wissel stond verkeerd, we rijden nu terug...!!!
Goedemorgen!quote:
Lekker geslapen?quote:
Hoi!quote:
Uhm die logica ontgaat mij, maar ik kom dan ook niet uit a'damquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet (en ga!) naar school vanavond. Dus heb mijn telefoon wel "nodig". Parkeren in Amsterdam
Dat je het fijn vindt om mij te slaan?quote:
betalen via je telefoonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm die logica ontgaat mij, maar ik kom dan ook niet uit a'dam
Dat je VERSTANDkiezen hebt betekent niet gelijk dat je het ook gebruiktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
SCHOKKEND NIEUWS!!!
KF HEEFT VERSTANDkiezen
Op het bankje naast het bankje waar ik zat, zat een meisje die ik wel eens sprak met uitgaan in Hoorn.quote:
Vandaar dequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigenlijk best triest.. Ik mis 'm nu niet hoor, maar goed.
stel je niet aan, gek!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op het bankje naast het bankje waar ik zat, zat een meisje die ik wel eens sprak met uitgaan in Hoorn.
Dus ik even lief lachen, en ze bloosde terug...
Kwam er een of ander asociaal wijf naast me zitten.
Met haar poten op het bankje, ze ziet dat ik op wil staan want ik pakte mijn tas en deed mijn vest aan...
Maar ze wijgerde het om aan de kant te gaan...
Moet ik mij met mijn 1.89 op een of andere matrix manier naar het gangpad begeven, waardoor ik mijn hoofd stoot tegen die haak om je jas op te hangen ;{ !!
Het meisje waar ik naar lachde moest uiteraard lachen...
Wat een kut dag, nu al...
Bellen om parkeertijd te starten enz..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm die logica ontgaat mij, maar ik kom dan ook niet uit a'dam
Uiteindelijk wel, maar nu voelt het nog even raar..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, zonder telefoon kan ik prima leven, ware het niet dat ik mijn werk telefoon altijd bij moet hebben, dus die moet ik sowieso mee nemen...
weet je hoe ontspannend het is een tijd lang zonder gsm
Dan baal je wel ja! Jij die alles kan wordt uitgelachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op het bankje naast het bankje waar ik zat, zat een meisje die ik wel eens sprak met uitgaan in Hoorn.
Dus ik even lief lachen, en ze bloosde terug...
Kwam er een of ander asociaal wijf naast me zitten.
Met haar poten op het bankje, ze ziet dat ik op wil staan want ik pakte mijn tas en deed mijn vest aan...
Maar ze wijgerde het om aan de kant te gaan...
Moet ik mij met mijn 1.89 op een of andere matrix manier naar het gangpad begeven, waardoor ik mijn hoofd stoot tegen die haak om je jas op te hangen ;{ !!
Het meisje waar ik naar lachde moest uiteraard lachen...
Wat een kut dag, nu al...
Via parkmobile gaat het alsnog gewoon via je bankrekening.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan bel je nummer als je er gaat staan en als je weggaat en word het via je telefoonrekening afgeschreven
ook goed... ik heb geen auto...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Via parkmobile gaat het alsnog gewoon via je bankrekening.
wel aan en afmelden dmv bellen of smsen inderdaad
poep gebeurdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook weer @ work
Ja sorry, ik ben vet chagrijnig...quote:
heet niet niets pluskutquote:
Dat is eigenlijk geen slecht idee hier mag je altijd zoeken naar zo`n paalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
betalen via je telefoon
dan bel je nummer als je er gaat staan en als je weggaat en word het via je telefoonrekening afgeschreven
big time!!! daar heb ik ook wel een beetje moeite mee, al die zeikvakken opnieuw doen. maargoed, kan dus proberen wat vrijstellingen te krijgenquote:
Goed bezig meisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Murmeli het volgende:
Haaaj auto! vandaag weer braaf naar college of was je gisteren ook al niet meer geweest?
ik heb gisteren info aangevraagd bij de open univ. denk dat ik toch psychologie maar weer ga afmakenvond het echt een onwijs toffe studie (de eerste paar vakken dan) es kijken of ik tegen die tijd vrijstelling kan scoren voor statistiek, hihihi
Dat jaquote:
Snappen is toch echt wat anders dan kennenquote:
kraan...water....enzo? of je gaat ff naar een winkel, leen iemand zn auto ofzo en rijd naar de super. niet zo moeilijk denken (zei iemand hier me gisteren)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben vet chagrijnig...
Ik ben ook drinken vergeten, en ik háát koffie
Die jongen heeft het echt zwaar he!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kraan...water....enzo? of je gaat ff naar een winkel, leen iemand zn auto ofzo en rijd naar de super. niet zo moeilijk denken (zei iemand hier me gisteren)
Het probleem is juist dat ik totaal niet na denk vandaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kraan...water....enzo? of je gaat ff naar een winkel, leen iemand zn auto ofzo en rijd naar de super. niet zo moeilijk denken (zei iemand hier me gisteren)
quote:
daar heb je je fok mama voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat ik totaal niet na denk vandaag
Njah ik moet niet zo mauwenik heb een goed leven
!
Nou ja zeg! Maar vooruit, jij mag dat, maar niet te hard he.quote:
Ze is een vrouw, dus dat hard slaan zal wel meevallen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Maar vooruit, jij mag dat, maar niet te hard he.
Mag ik jou slaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus dat hard slaan zal wel meevallen toch
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
SCHOKKEND NIEUWS!!!
KF HEEFT VERSTANDkiezen
Dan ken jij Nouk nog niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus dat hard slaan zal wel meevallen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
jij bent echt niet snugger vandaag he...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef KudFokker het volgende:
Aah ik had gisteren nog drinken gehad en in de koelkast gezet zie ik net
En koffie haat mij niet, koffie is juist blij dat ik hem niet drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |