Hoooiii! Wat lees ik, verstandig op tijd gaan slapen?quote:
ja goed he gheghe ben trots op mezelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoooiii! Wat lees ik, verstandig op tijd gaan slapen?
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef Murmeli het volgende:
Noukie! Duimpje!
ik ga eens gezellig ontbijten bij het fokken
werken komt daarna misschien wel
Ik was laat gaan slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:52 schreef Duimelot het volgende:
als ik al dat gegaap zie denk ik
wat ben ik toch verstandig om op tijd te gaan slapen enzo![]()
Zo weer ff omdraaien en verder slapenquote:
hoe vroeg lag jij erin dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja goed he gheghe ben trots op mezelf
heb jij geen baan of studie dan? of werk je savonds/smiddags?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo weer ff omdraaien en verder slapen
slaapkopquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
euh half twaalf ofzo maar genoeg geslapen duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe vroeg lag jij erin dan?
ik om kwart voor 11 ofzo maar kon niet slapen... daarna wel heeel lekker en diep geslapen, lekker alleen in mn grote bed
Het geeft zo'n kaal gevoelquote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef Murmeli het volgende:
Noukie! Duimpje!
ik ga eens gezellig ontbijten bij het fokken
werken komt daarna misschien wel
Snap ik, hahaquote:
DKtje! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Studiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb jij geen baan of studie dan? of werk je savonds/smiddags?
Kruip je mee onder de dekens?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Snap ik, haha
[..]
DKtje! Slaap lekker
Ik ga 'm halen tijdens de lunch denk ikquote:
Ja!quote:
zou ik ook doen als het niet te ver reizen wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga 'm halen tijdens de lunch denk ik![]()
Dus niet alleen een onbetrouwbare telefoon maar ook nog eens een vergeetachtige bezitterquote:
Ok ik ga nu! Dan zie ik je zo!quote:
ja... morgen weer aan de slag...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Belsezar het volgende:
Dus niet alleen een onbetrouwbare telefoon maar ook nog eens een vergeetachtige bezitter
Goedemorgen meisje!quote:
Mag ik je niet meer plagen?quote:
jah?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou ik ook doen als het niet te ver reizen was
Ik red het niet binnen een half uur, maar achquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Murmeli het volgende:
zou ik ook doen als het niet te ver reizen was
Jij welquote:
Het is het waard!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik red het niet binnen een half uur, maar ach
Ik moet (en ga!) naar school vanavond. Dus heb mijn telefoon wel "nodig". Parkeren in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
jah?
Ik echt niet. Lekker thuis laten. Alleen soms lastig met klok enzo, maar die zit ook op m'n computer
oh dan zou ik het niet doen geloof ik....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik red het niet binnen een half uur, maar ach
Eigenlijk best triest.. Ik mis 'm nu niet hoor, maar goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Het is het waard!
Oh dat voelt zo gaar zonder telefoon
Dan is het goed, ik zal die mep smiley dan maar als liefkozend zienquote:
Zie mijn reactie boven jouquote:
Ik zou me ook heel raar voelen zonder telefoon hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan zou ik het niet doen geloof ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |