quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Kwart over 8. Prima moment voor de eerste post van de dag.
Als een blokquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede morgen allemaal
Fijn geslapen?
Sorry hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slappe smoes, het is 30 seconden werk
Relax, ik was gewoon verbaasd aangezien je sinds gisteren de tweede bent die de OP overslaat. Heb gewoon geen zin dat de modjes straks weer meer gaan zeiken dat er geen OP meer is.quote:
Oh okequote:
quote:
Die eerste heb ik niet meegekregen. En volgens mij wordt hier toch al veel gedoogd door de modjes.. dat 1 (of 2x) geen OP, ze echt hem niet gelijk op slot gooien. Maargoed, ik zal wel effe zoeken en veranderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relax, ik was gewoon verbaasd aangezien je sinds gisteren de tweede bent die de OP overslaat. Heb gewoon geen zin dat de modjes straks weer meer gaan zeiken dat er geen OP meer is.
Ik was al eerder wakker geworden dan de wekker, anders had ik dat ook gehad denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh oke
[..]ik was ook diep weg, toen ik wakker werd kreeg ik de ogen nauwelijks los.
Lieve CGquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die eerste heb ik niet meegekregen. En volgens mij wordt hier toch al veel gedoogd door de modjes.. dat 1 (of 2x) geen OP, ze echt hem niet gelijk op slot gooien. Maargoed, ik zal wel effe zoeken en veranderen.
graag gedaanquote:
Goedemorgenquote:
En hoe komt dat nu?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker geworden dan de wekker, anders had ik dat ook gehad denk ik
Geen flauw idee helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
En hoe komt dat nu?
Juist gisteren te vroeg naar bed gegaan
Murmquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef Murmeli het volgende:
mogge schatjes!!!
zit ik hier al fit en fris op mn werk zeg!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:29 schreef Murmeli het volgende:
Ang3l.... en heb je hide the sausage kunnen spelen met zbbrox?
Morgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |