goede timingquote:
Nee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:33 schreef Cuegirllie het volgende:
heb ik ook nog eens iedereen weggejaagd?
dan is het goed!!quote:
Haha begin daar nou niet over!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat voor problemen had jij nou dan, trouwens?
Omdat ik het zo sneu vond om jou hier alleen achter te laten! Maar ik moet nu echt gaan slapen.quote:
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
5 uur slaap is dat genoeg? nee he.. eig niet, amar ik heb ook geen zin om een uur later te beginnen. Wie weet denk ik daar morgenvroeg anders over
Wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat ik het zo sneu vond om jou hier alleen achter te laten! Maar ik moet nu echt gaan slapen.![]()
Alleen gaat mijn wekker al om 6.30quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.
dus slapen doe je
1:30
3:00
4:30
6:00
7:30
zulke tijden.
Dan ben je het frist wakker, omdat je dan ongeveer aan het einde van een cyclus wakker wordt.
enzo.
Niet langer dan 8 uur slapen, das dan weer niet goed.
quote:
Dan moet je voor de viereneenhalfuur gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen gaat mijn wekker al om 6.30
Maar het ziet er dan wel lekker lang uit
Ga jij nou eens slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Dan moet je voor de viereneenhalfuur gaan
ohjee, ben je zwanger?? goedemorgen MNRquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:51 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Kuwaro, goeiemorgenSnuitje
Het wordt vandaag echt een hele mooie, fijne dag
Ik voel het aan m'n water
Whehe, nee dat nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjee, ben je zwanger?? goedemorgen MNR
whihihi, een chick die zich kiplekker voelt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, nee dat niet![]()
Ik voel me gewoon kiplekker
Snuitebolletje
Gekkiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whihihi, een chick die zich kiplekker voelt!whaha
oooh sorry, vandaag heb ik mijn lolbroek aan!
Denk ook wel dat het een erg mooie dag gaat worden
hoe gekker hoe beter! anders is het ook maar zo saaiquote:
Wat doe je dan hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe gekker hoe beter! anders is het ook maar zo saaioooh, ik mocht uitslapen vandaag.. kan gewoon nog een uur terug mn bed in
Wat ik hier doe? jouw begroeten natuurlijk, mijn persoonlijke begin de dag met een dansje!quote:
jij bent er ook altijd vroeg bij... Dan lopen er toch nog helemaal geen leuke mannen over straat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen![]()
* Cuegirllie is weer beland op haar werk.
Als het kan begin ik om 7 uur ja.. vandaag half achtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent er ook altijd vroeg bij... Dan lopen er toch nog helemaal geen leuke mannen over straat?
Ben je wel vroeger klaar en wie weet loopt er dan iets over de straat heen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het kan begin ik om 7 uur ja.. vandaag half acht
Nee klopthelemaal niks
Dat zou mogelijk zijn jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je wel vroeger klaar en wie weet loopt er dan iets over de straat heen...Benieuwd of ik vandaag weer zoiets leuks op mijn werk zie als gister...
Hmmm, misschien eens langs de sportschool fietsen? Kijken of daar wat leuks uit komt of eeehm langs de uni?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk zijn jaMaar de praktijk blijkt toch anders te zijn
hoop het voor je
De uni zou nog kunnen idd. Maar ik ben geen fietsflirterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, misschien eens langs de sportschool fietsen? Kijken of daar wat leuks uit komt of eeehm langs de uni?![]()
die meid van gister was al 35... en toch wel erg bekend als ik haar door de google molen haal
van zeer bekende dj naar receptioniste...
wat niet is kan nog komen, dus trek je decolete naar beneden, zet je allerleukste glimlach op en keep on smilin' naar al die mannenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De uni zou nog kunnen idd. Maar ik ben geen fietsflirter
Nice.. maar zag ze jou ook staan?
Daar heb je tegenwoordig bepaalde wekkers voor. die merken aan je ademhaling wanneer het juiste moment is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.
Niet langer dan 8 uur slapen, das dan weer niet goed.
Link? zo een apparaat wil ik hebben!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig bepaalde wekkers voor. die merken aan je ademhaling wanneer het juiste moment is.
We zullen wel zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat niet is kan nog komen, dus trek je decolete naar beneden, zet je allerleukste glimlach op en keep on smilin' naar al die mannen
duh, ze vroeg mijn nummeralleen was dat werk gerelateerd
Daar doe ik het voor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat ik hier doe? jouw begroeten natuurlijk, mijn persoonlijke begin de dag met een dansje!![]()
HoempapaZo even een eitje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |