Ik was hem net aan het lezen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Syb-rund. het volgende:
BT
Vriendin vult melk aan met water ?!?!? dit topic![]()
Hahaha dat is wel heel erg zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Syb-rund. het volgende:
BT
Vriendin vult melk aan met water ?!?!? dit topic![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was hem net aan het lezen jamaar ik vond het geen reactie van mij waard
PS:
You say HIGH SCHOOL MUSICAL-I say GARTH BROOKSquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
CheekyVic1280 (19 uur geleden) Toon Verbergen
0
Keith Urban and a Ford Mustang.......Only one thing could make that better ;o)
samafu (11 uur geleden) Toon Verbergen
0
and that iiiiis? :3
CheekyVic1280 (11 uur geleden) Toon Verbergen
-1
Me inside
Lol
Wat jaja?quote:
noohquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
You say HIGH SCHOOL MUSICAL-I say GARTH BROOKS
You say KEVIN JONAS -I say Kenny Chesney
You say SNOOP DOG-I say Brad Paisley
You say BRITNEY SPEARS-I say KELLY PICKLER
You say SOULJA BOY-I say JAMMEY JOHNSON
You say (C)RAP- I say Country!
you say POP- I say Yee Haw.!
92% of teens have turned to pop and rap,
if your one the 8% who like listening to country then please copy and paste to 3 videos
Komt niet goed met jou.quote:
Had jij geen examens?quote:
quote:
houd eens op gemenerd, ik vind het niet leuk als iemand zo enthousiast over poker doet, dat is verdomd aanstekelijkquote:
quote:
Ik zit ook nog aan de bank vastgeplakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doe ik hier nu nog, gewoon weer te lui om uit de bank te komen en naar bed te gaan. Het is hartstikke dood op FOK!.
Ik ga me er toch toe zetten. Trusten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit ook nog aan de bank vastgeplakt.
Beter ga ik slapen...
Tot over een half uur
Succes, je kan het!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga me er toch toe zetten. Trusten!
Hardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe erg ben je nou door bt ingemaakt?
ouch, maar je wordt hartelijk bedankt want nu zit ik ook weer kansloos te pokerenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hardhet werd euhhh, 8-1 ofzo denk ik
voor mij dan he. En een keer gelijkspel
![]()
Maarja, ik ben moe van al het winnen dus ik ga slapenslaap lekker allemaal
![]()
!
Fok idd.quote:
dat is idd zo strontvervelend!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fok idd.
Heb al een berg sit & go tourtjes gespeeld maar t zit niet mee.t maakt niet uit wat voor kaart ik heb. Winnen doe ik niet vannacht \ deze ochtend
Klinkt fokking bekent. Echt man de hele nacht al. Net win ik toevallig een potje. Er ligt 10 J Q 6 3 op tafel dus ik check steeds call als er maar weinig werd ingezet. Win ik m op mn pocket pair 2equote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is idd zo strontvervelend!dan heb je een straight, heet zo'n rukker een fullhouse. argwanend ga je het volgende potje dan toch weer mee, je hebt immers een three of an kind! heeft toevallig diezelfde eikel een straight en ben je weer afgetroefd. het daarop volgende potje heb je vervolgens twee pair in je hand; wijs besluit je weg te gaan want je word toch telkens overtroffen... en dan wint een klootviool met één paar de pot
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt fokking bekent. Echt man de hele nacht al. Net win ik toevallig een potje. Er ligt 10 J Q 6 3 op tafel dus ik check steeds call als er maar weinig werd ingezet. Win ik m op mn pocket pair2e
Tja met zo een kaart ga je nou ook weer niet raisen als je steeds verliest en elke kaart op tafel een hoger pair kan maken dan jij hebt.laat staan die straight draw] die er ligt.
geen flauw idee, ik kom niet verder dan raisen, callen en checken. de rest van die termen altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach hoe noem, je dat dan ook al weer ik heb nog niet geslapen.
Een straight mogelijkheid noemen ze dacht ik een straight draw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik kom niet verder dan raisen, callen en checken. de rest van die termen altijd![]()
zo heel moeilijk klinkend terwijl het ook gewoon makkelijk kan.
opzich wel dikke stijl winnen met een paar 2en
Ja ik had ook ge edit maar er gebeurde niets dus heel de pagina maar geslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:11 schreef Syb-rund. het volgende:
hoerenfok, gaat ie 3 minuten doen over een ninja edit en dan klopt ie nog niet
oh zo, nou van die engelse wiki werd ik met mijn bezopen kop ook niet echt duidelijk vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een straight mogelijkheid noemen ze dacht ik een straight draw.
ja gebeurd niet vaak.
Die 10 J Q maakt t een optie dat iemand een straight zou kunnen maken. Dus een straight draw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh zo, nou die engelse wiki werd ik met mijn bezopen kop ook niet echt duidelijk van![]()
op welke site poker je? pokerstars zeker of niet soms
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 10 J Q maakt t een optie dat iemand een straight zou kunnen maken. Dus een straight draw.
Full Tilt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:19 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer fold je 3 5 pre flop valt er 3 5 5
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moest serieus lachen
jezus een fucking tuinkabouterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Die van mij ziet er wel iets anders uit.
[ afbeelding ]
Ja mn naam irl rijmt op kabouter dus ja vond dat wel toepasselijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus een fucking tuinkabouter![]()
en een pinguïn
ah je bent vast een wouterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mn naam irl rijmt op kabouter dus ja vond dat wel toepasselijk
Er zijn nog veel ergere ava's hoor
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:25 schreef Syb-rund. het volgende:
jezus altijd die pokke leiers met hun kutflushes
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Een tijdje terug had ik ook een flush met AK in mn hand dus ik langzaam spelen en zorgen voor een zo hoog mogelijke pot. Had een andere hufter een straight flush
Ik speel freechipsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus, de kans dat je zoiets iets uberhaupt hebt is onmogelijk klein..
hoeveel was je kwijtgeraalt?
herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tja geluk is met de domme zeggen ze.... Vandaar dat ik niet winnen kan
Nou ik kan me voorstellen dat je ook flink wat freechips verliest bij dat soort dingen, of was de schade beperkt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel freechips
Nooit voor geld online.
Klopt je wint sneller een handje dan dat je wint met risk, monopolie, Ganzenbord, oidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
herkenbaar probleem, al valt er met poker iig vaker te winnen dan bij gezelschapspelletjes
Schade was beperkt ik zat nog niet lang aan die tafel en speel niet aan te mega hoge tafels. Ik heb inm een miljoen chips dus kan wel wat lijequote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je ook flink wat freechips verliest bij dat soort dingen, of was de schade beperkt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:39 schreef Syb-rund. het volgende:
Prairie Don: gottta watch tv with the wife lol
Kmacangel: oh see.
Kmacangel: lol
Dealer: Prairie Don heeft een pair Vrouwen
Kmacangel: good hubby
diegene die de term hubby heetf bedacht![]()
je zou maar net zoveel hebben opgespaard en alles met zoiets kwijtrakenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schade was beperkt ik zat nog niet lang aan die tafel en speel niet aan te mega hoge tafels. Ik heb inm een miljoen chips dus kan wel wat lije
Gast ging all in en ik had AK. Hij had Q10 suited en er viel voor hem en mij niets dus dan heb ik high cardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je zou maar net zoveel hebben opgespaard en alles met zoiets kwijtraken![]()
vanwaar de verdrie/vierdubbeling? fullhouse![]()
of van die randebielen die de hele tijd zonder reden all in gaan?
ook een lekkere neppe manier om te winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast ging all in en ik had AK. Hij had Q10 suited en er viel voor hem en mij niets dus dan heb ik high card
Edit ownee dat was een hand laterIk weet niet meer wat ik had met die verdriedubbeling
Dat wel maar ja ik win eindelijk weer eens wat handjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook een lekkere neppe manier om te winnen
ik ben nog steeds consequent aan het verliezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar ja ik win eindelijk weer eens wat handjes.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben nog steeds consequent aan het verliezen.
je word er wel sneller moe van, dat is wel handig zo om 7 uur sochtends
whehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ooit zal je wel weer wat winnen!
De aanhouder wint!
Jah man en dan staat straks de aannemer voor de deur om 9u
Fokking irri is dat hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Zit je aan een fast tafel en dan heb je nog steeds van die achterlijke schlemielen met hun modempje er tussen zitten
quote:
En gewonnen?quote:
De tering...... T zit je idd niet mee....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:01 schreef Syb-rund. het volgende:
GODVERREDOMME
HEEFT DIE KLOTE GAST EEN HOGERE BIJKAART
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:05 schreef Syb-rund. het volgende:
ik blijf net zo lang doorspelen totdat er van die all-in debielen komen, ik wil niet weer blut eindigen
ik gooi er elke keer duizend in, maar van mijn 8.000 is nu nog 1300 van over.quote:
Free chips hoop ik?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik gooi er elke keer duizend in, maar van mijn 8.000 is nu nog 1300 van over.
3 tienen op de river
godzijdank wel zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Free chips hoop ik?
Lekkerik net pocket 3e en een 3 op de flop
Nou ja voor t zelfde geld ben je erg rijk en kan je dat wel met echt geld doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
godzijdank wel zeg
kijk maar uit, krijg je vast weer te maken met zon flushschavuit![]()
Netjes ik sta inm op 5000 in een sit & go waar je begint met 1500. 90 man en nu folden ze om niks om maar in de prijzen te vallenquote:
ghehe en dan net 10de wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ja voor t zelfde geld ben je erg rijk en kan je dat wel met echt geld doen
Nee heb m gewonnen![]()
[..]
Netjes ik sta inm op 5000 in een sit & go waar je begint met 1500. 90 man en nu folden ze om niks om maar in de prijzen te vallen
de 1e 9 hebben prijs en er zijn er nog maar 14 over
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aas op de flop
nou ja iig geen 10e geworden maar 13e
Ja idd ik gaat maar eens wat doen qua huishouden en ff douchen. Misschien dat vanmiddag de poker goden me wat liever vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:32 schreef Syb-rund. het volgende:
grrrrmbl![]()
echt om te huilen dit, weg met die poker
Hoiquote:
ga jij eens zeepjes rapen in de plaatselijke tbs-kliniek klote knuffel die je bentquote:
Pokeren is echt om te huilen zo suf. Ik val altijd in slaap als ik ernaar kijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ik gaat maar eens wat doen qua huishouden en ff douchen. Misschien dat vanmiddag de poker goden me wat liever vinden
[..]
Hoi
Pokeren Rules!!!!
Als je wint
Op je pikkie getrapt? Oh nee, ik ben mijn vergrootglas vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga jij eens zeepjes rapen in de plaatselijke tbs-kliniek klote knuffel die je bent
ik hoopte op een betere flamequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt? Oh nee, ik ben mijn vergrootglas vergeten.
Ach dat heb ik bij bert en erniequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pokeren is echt om te huilen zo suf. Ik val altijd in slaap als ik ernaar kijk
Dat weet ik niet. Je hebt ernie iig als ava dus je kijkt er vaker naar dan ikkequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat ik daar naar kijk?_!
Want waarom en hoezo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dat ik niet eens meer wil![]()
Wat een wijf
Ze vond het allemaal te snel gaan en zo, vond het wel jammerquote:
Of een gut shot straight draw of zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een straight mogelijkheid noemen ze dacht ik een straight draw.
ja gebeurd niet vaak.
En wat rustiger aan doen kon niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ze vond het allemaal te snel gaan en zo, vond het wel jammer![]()
Maar sssst er over anders ga ik me ook nog schuldig voelen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat blijft wel een optie, maar het is een vrouw
Ofc... Ik laat het er niet zomaar bij zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon rustig afwachten en contact houden
Ofc?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ofc... Ik laat het er niet zomaar bij zitten
wat zei diequote:
quote:
Goedzoh!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij stuurde me een quiz heb er heel veel dagdag punten mee verdient
Haha!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
Drie domme blondjes lopen door een gevaarlijk oerwoud. Op een bepaald moment komen ze aan een rivier die ze moeten oversteken. Maar niets is zonder gevaar. In de rivier leven namelijk gevaarlijke vissen. Ze vragen zich af hoe ze er zullen over geraken. Opeens komt er een fee aan die zegt dat ze allemaal een wens mogen doen.
Het eerste dom blondje zegt:
"Ik wens dat ik kan zwemmen."
De fee zwaait met haar toverstok en het eerste dom blondje springt in het water om over te zwemmen. Met zware gevolgen van dien. Verslonden door de vissen.
Het tweede dom blondje zegt:
"Ik wens dat ik over water kan lopen."
Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje springt op het water waar hij dan heel even op blijft staan. Hij wordt in het water getrokken en verslonden.
Dan zegt het derde dom blondje:
"Ik wens dat mijn haar bruin word."
Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje zijn haar krijgt een bruine kleur. Opeens zegt het dom blondje dat nu bruin haar heeft:
"Ah, kijk daar: een brug!"
Mannelijke dom blondjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
Drie domme blondjes lopen door een gevaarlijk oerwoud. Op een bepaald moment komen ze aan een rivier die ze moeten oversteken. Maar niets is zonder gevaar. In de rivier leven namelijk gevaarlijke vissen. Ze vragen zich af hoe ze er zullen over geraken. Opeens komt er een fee aan die zegt dat ze allemaal een wens mogen doen.
Het eerste dom blondje zegt:
"Ik wens dat ik kan zwemmen."
De fee zwaait met haar toverstok en het eerste dom blondje springt in het water om over te zwemmen. Met zware gevolgen van dien. Verslonden door de vissen.
Het tweede dom blondje zegt:
"Ik wens dat ik over water kan lopen."
Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje springt op het water waar hij dan heel even op blijft staan. Hij wordt in het water getrokken en verslonden.
Dan zegt het derde dom blondje:
"Ik wens dat mijn haar bruin word."
Weeral zwaait de fee met haar toverstok en het dom blondje zijn haar krijgt een bruine kleur. Opeens zegt het dom blondje dat nu bruin haar heeft:
"Ah, kijk daar: een brug!"
Doet hij dat ook?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Goedzoh!![]()
Wanneer ben je klaar voor weekend miljonairs al zijn dagdagpunten veel meer waard
Nee.quote:
Nou is die opa stakkerbaard weer aan het zeuren aan mn hoofdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Sorry vond hem te makkelijk![]()
Heb zo vergaderingvind dat altijd zulke onzin
Dauw r dan ook niet zo hard!quote:
Ik me toch steeds afvragen als ik dat hoorde op tv wat t verschil nou was.quote:
Zag het alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou is die opa stakkerbaard weer aan het zeuren aan mn hoofd
Lekker met je pen spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Sorry vond hem te makkelijk![]()
Heb zo vergaderingvind dat altijd zulke onzin
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Lekker met je pen spelen.
Ik bedoel een echte pen.
Dat het een inside straight draw is? dus 10 J K Aquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ik me toch steeds afvragen als ik dat hoorde op tv wat t verschil nou was.
De potlood van me manager zekerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Als stagiair mag gupje alleen een potlood vasthouden
HEUY, dat is hier in de buurt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
Wat vinden jullie van mijn zandkasteeltje?
[ afbeelding ]
Nog een anderequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat het een inside straight draw is? dus 10 J K A
En Q nog nodig
Dat rode ding op de achtergrond is een reclamebord bij de pier in Scheveningen.quote:
Toch niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat rode ding op de achtergrond is een reclamebord bij de pier in Scheveningen.
Nee ik dacht dat dat een gut shot straight draw was of zoquote:
Nou succes héquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef gers het volgende:
HALLO VANAVOND GAAN WIJ DE EERSTE STAP ZETTEN NAAR DE ERE DIVISIE
Tevens laatstequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef gers het volgende:
MOET TE DOEN ZIJN!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef gers het volgende:
Haiquote:
ga je kijkenquote:
Wordt t uitgezonden dan?quote:
Kap nou eens man, serieus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
Te hard gereden, hoeveel gaat dit kosten?
2 keer de helft topic
Als jij zo doorgaat krijg je 2 keer de helft aan klappen van mequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Kap nou eens man, serieus.![]()
Jij maakt overal zoeen topic van
Hmm gelukkig bleef je er niet over door zeuren in het topic dit keer (en dat doordat er niet gehapt werd)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat krijg je 2 keer de helft aan klappen van me
Ga jij nu ineens de moraalridder uithangen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Hmm gelukkig bleef je er niet over door zeuren in het topic dit keer (en dat doordat er niet gehapt werd)
Had het topic verder niet gelezen dus vandaar.
Nee, emballage zijn lege flessen. De chef du emballage moet ervoor zorgen dat de flessenautomaat blijft werken en de band erachter leeggemaakt wordtquote:
Krassen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Help wat moet ik doen?
- Naar school voor dat achterlijke programma
- Naar school om wiskunde/natuurkunde bij te werken of een boek te lezen voor GLO
- Thuisblijven
?
Nee, maar 5x per maand een 2x de helft discussie beginnen is gewoon onder de maatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga jij nu ineens de moraalridder uithangen?
Klinkt interessant joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, emballage zijn lege flessen. De chef du emballage moet ervoor zorgen dat de flessenautomaat blijft werken en de band erachter leeggemaakt wordt
Ook een optie. Kras jezelf in een BMW!!1! En dan moet je zo als emo in een BMW jezelf krassen!!1!quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, maar 5x per maand een 2x de helft discussie beginnen is gewoon onder de maat
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook een optie. Kras jezelf in een BMW!!1! En dan moet je zo als emo in een BMW jezelf krassen!!1!![]()
![]()
![]()
!: D:!:@
Bij wijze van spreken dan hé!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga gewoon niet naar school. Ze kunnen de pot op met hun idiote programma.
wat ben ik toch stoer![]()
quote:
Je bent zo stoerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga gewoon niet naar school. Ze kunnen de pot op met hun idiote programma.
wat ben ik toch stoer![]()
Ik kan je vertellen dat als je eenmaal examen doet het echt niet meer uit maakt of je dat ene middagje nou ging of niet!quote:
Wie niet is de vraag.quote:
Nou uhmm.. uhhh.. niet voor minder dan 1280 dagdagpunten (dan kan ik bijna mod wordenquote:
Jij ook met jouw overlevingquote:
waar is de tussenstand van de puntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou uhmm.. uhhh.. niet voor minder dan 1280 dagdagpunten (dan kan ik bijna mod worden)
Ik heb al 1500 dagdagpunten ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou uhmm.. uhhh.. niet voor minder dan 1280 dagdagpunten (dan kan ik bijna mod worden)
Ik ga een piano kopen!!!11quote:
En jij gelooft dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Omdat je dat een pagina geleden gezegd had
Ja ik ga niet nadenkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij gelooft dat?
Net alsof een chef du emballage bij een pc moet zijn voor z'n werk
Kan ik niet maken op me werkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
Wie van jullie pokert er bij pokerstars? Ik verveel me.
Ik heb 32 notes geloof ik!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kreeg zelfs dagdagpunten voor het plaatsen van dagdag's telefoonnummer toen hij een ban hadheb ik wel een note voor gekregen helaas.
Kan hier geen verbinding met de servers krijgen op schoolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
Wie van jullie pokert er bij pokerstars? Ik verveel me.
66, schoon aan de haak. PK heeft toch het meest want hij krijgt er nooit bans voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik heb 32 notes geloof ik!
Iedereen mag nu zeggen hoeveel notes hij of zij heeft
jij de big ben?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Waarom raisen ze ALTIJD als ik de big ben
die is goed, met ballenquote:
Dan had ik hem wel geopendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik las trouwens IK BEN DE POKEMONINGING in de TT. Maar dat kan aan mij liggen.
bekend probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Waarom raisen ze ALTIJD als ik de big ben
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hardhet werd euhhh, 8-1 ofzo denk ik
voor mij dan he. En een keer gelijkspel
![]()
Maarja, ik ben moe van al het winnen dus ik ga slapen
quote:
Is het een irritante tik? Zoeen waarbij je telkens aan je oor moet krabben ofzoiets? In dat geval, sterkte.quote:
Irritant joch.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is het een irritante tik? Zoeen waarbij je telkens aan je oor moet krabben ofzoiets? In dat geval, sterkte.
Tikken op hyvesquote:
Dat is poker!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef reetveter het volgende:
Hit ik trips op de flop, gaat dat stuk baklava aan de overkant van de tafel all-in. Dus ik call hem en ga alvast zitten met mijn rechterhand aan me piel. Hij AJ suited klaver, ik 3 tienen. Krijgt dat snotjongetje 2 klavers erbij op de river en turn![]()
. Gebuttfucked op de river door een flush
Wat een held.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Gupje het volgende:
Damn![]()
ben ik weer verslaafd aan www.mobstar.nl
Dat deden we vroegerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Gupje het volgende:
Damn![]()
ben ik weer verslaafd aan www.mobstar.nl
Vroeger, heb ik dat helemaal kapot gespeeld! Verkocht zelf Mobstar geld voor echt geldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger_! En dan hadden ik en 3 vrienden de rest van de klas in de macht. Ze moesten elke dag 100k $ betalen of ze gingen dood
Voor echt geldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vroeger, heb ik dat helemaal kapot gespeeld! Verkocht zelf Mobstar geld voor echt geld
Muiterij!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor echt geld. Ik ben gestopt nadat ik was verraden en ook elke dag $$$ moest betalen. Toen heb ik de familiebank account afgemaakt en ben ik opgejaagd door iedereen
Ach ja mijn wraak was al zoet want al het geld was wegquote:
Kun je ook gaan handelen met nep en geldquote:
Daar ga ik echt niet meer zoveel tijd in stekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Kun je ook gaan handelen met nep en geld
Maakte je geen winst?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet meer zoveel tijd in steken
Nep meubels wel te verstaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat je dan nog moest betalen voor credits ofzozodat je meubels kon kopen
oh mijn god.... zijn er serieus nog mensen die dat kansloze spel spelen ?quote:
Is McFearless al terug?quote:
Sinds een tijdje al.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Sinds wanneer is onze slowchat eigenlijk zo saai?
In December begon het al hard achteruit te gaanquote:
Ja weet ik maar sinds wanneer échtquote:
Neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Kent iemand Dynd nog?
[ afbeelding ]
Je weet wel, die uit dat balkje:
[ afbeelding ]
ze is 16quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Kent iemand Dynd nog?
[ afbeelding ]
Je weet wel, die uit dat balkje:
[ afbeelding ]