Ik was hem net aan het lezen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Syb-rund. het volgende:
BT
Vriendin vult melk aan met water ?!?!? dit topic![]()
Hahaha dat is wel heel erg zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:05 schreef Syb-rund. het volgende:
BT
Vriendin vult melk aan met water ?!?!? dit topic![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was hem net aan het lezen jamaar ik vond het geen reactie van mij waard
PS:
You say HIGH SCHOOL MUSICAL-I say GARTH BROOKSquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
CheekyVic1280 (19 uur geleden) Toon Verbergen
0
Keith Urban and a Ford Mustang.......Only one thing could make that better ;o)
samafu (11 uur geleden) Toon Verbergen
0
and that iiiiis? :3
CheekyVic1280 (11 uur geleden) Toon Verbergen
-1
Me inside
Lol
Wat jaja?quote:
noohquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
You say HIGH SCHOOL MUSICAL-I say GARTH BROOKS
You say KEVIN JONAS -I say Kenny Chesney
You say SNOOP DOG-I say Brad Paisley
You say BRITNEY SPEARS-I say KELLY PICKLER
You say SOULJA BOY-I say JAMMEY JOHNSON
You say (C)RAP- I say Country!
you say POP- I say Yee Haw.!
92% of teens have turned to pop and rap,
if your one the 8% who like listening to country then please copy and paste to 3 videos
Komt niet goed met jou.quote:
Had jij geen examens?quote:
quote:
houd eens op gemenerd, ik vind het niet leuk als iemand zo enthousiast over poker doet, dat is verdomd aanstekelijkquote:
quote:
Ik zit ook nog aan de bank vastgeplakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doe ik hier nu nog, gewoon weer te lui om uit de bank te komen en naar bed te gaan. Het is hartstikke dood op FOK!.
Ik ga me er toch toe zetten. Trusten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit ook nog aan de bank vastgeplakt.
Beter ga ik slapen...
Tot over een half uur
Succes, je kan het!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga me er toch toe zetten. Trusten!
Hardquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe erg ben je nou door bt ingemaakt?
ouch, maar je wordt hartelijk bedankt want nu zit ik ook weer kansloos te pokerenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hardhet werd euhhh, 8-1 ofzo denk ik
voor mij dan he. En een keer gelijkspel
![]()
Maarja, ik ben moe van al het winnen dus ik ga slapenslaap lekker allemaal
![]()
!
Fok idd.quote:
dat is idd zo strontvervelend!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fok idd.
Heb al een berg sit & go tourtjes gespeeld maar t zit niet mee.t maakt niet uit wat voor kaart ik heb. Winnen doe ik niet vannacht \ deze ochtend
Klinkt fokking bekent. Echt man de hele nacht al. Net win ik toevallig een potje. Er ligt 10 J Q 6 3 op tafel dus ik check steeds call als er maar weinig werd ingezet. Win ik m op mn pocket pair 2equote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is idd zo strontvervelend!dan heb je een straight, heet zo'n rukker een fullhouse. argwanend ga je het volgende potje dan toch weer mee, je hebt immers een three of an kind! heeft toevallig diezelfde eikel een straight en ben je weer afgetroefd. het daarop volgende potje heb je vervolgens twee pair in je hand; wijs besluit je weg te gaan want je word toch telkens overtroffen... en dan wint een klootviool met één paar de pot
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt fokking bekent. Echt man de hele nacht al. Net win ik toevallig een potje. Er ligt 10 J Q 6 3 op tafel dus ik check steeds call als er maar weinig werd ingezet. Win ik m op mn pocket pair2e
Tja met zo een kaart ga je nou ook weer niet raisen als je steeds verliest en elke kaart op tafel een hoger pair kan maken dan jij hebt.laat staan die straight draw] die er ligt.
geen flauw idee, ik kom niet verder dan raisen, callen en checken. de rest van die termen altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ach hoe noem, je dat dan ook al weer ik heb nog niet geslapen.
Een straight mogelijkheid noemen ze dacht ik een straight draw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik kom niet verder dan raisen, callen en checken. de rest van die termen altijd![]()
zo heel moeilijk klinkend terwijl het ook gewoon makkelijk kan.
opzich wel dikke stijl winnen met een paar 2en
Ja ik had ook ge edit maar er gebeurde niets dus heel de pagina maar geslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:11 schreef Syb-rund. het volgende:
hoerenfok, gaat ie 3 minuten doen over een ninja edit en dan klopt ie nog niet
oh zo, nou van die engelse wiki werd ik met mijn bezopen kop ook niet echt duidelijk vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een straight mogelijkheid noemen ze dacht ik een straight draw.
ja gebeurd niet vaak.
Die 10 J Q maakt t een optie dat iemand een straight zou kunnen maken. Dus een straight draw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh zo, nou die engelse wiki werd ik met mijn bezopen kop ook niet echt duidelijk van![]()
op welke site poker je? pokerstars zeker of niet soms
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 10 J Q maakt t een optie dat iemand een straight zou kunnen maken. Dus een straight draw.
Full Tilt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:19 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer fold je 3 5 pre flop valt er 3 5 5
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moest serieus lachen
jezus een fucking tuinkabouterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Die van mij ziet er wel iets anders uit.
[ afbeelding ]
Ja mn naam irl rijmt op kabouter dus ja vond dat wel toepasselijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus een fucking tuinkabouter![]()
en een pinguïn
ah je bent vast een wouterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 06:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mn naam irl rijmt op kabouter dus ja vond dat wel toepasselijk
Er zijn nog veel ergere ava's hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |